Strana 1 z 1

TEST VARIATOROV

Napísané: Ne Apr 03, 2011 8:26 pm
od užívateľa Erikos
Konecne! Uz sa patrilo aby to niekto spravil...

http://blog.scootland.cz/2011/04/velky- ... atoru.html

Re: TEST VARIATOROV

Napísané: Ne Apr 03, 2011 8:36 pm
od užívateľa 11erzo11
paradna vec toto...Stage 6 je lepší ako multivar

Re: TEST VARIATOROV

Napísané: Ne Apr 03, 2011 8:44 pm
od užívateľa Porkyyy
zaujimave no ... ale poliny speed control tam nedaju och ... alci dufam ze niekedy spravi rozsiahlejsi test :)

Re: TEST VARIATOROV

Napísané: Ne Apr 03, 2011 9:21 pm
od užívateľa PeterZ
Lepší/horší......... to záleží na naladení a na tom či séria/alebo nie a aj aký je setup - teda nedá sa jednoznačne povedať jak 11erzo11 napísal.

Re: TEST VARIATOROV

Napísané: Ne Apr 03, 2011 9:23 pm
od užívateľa Erikos
presne

Re: TEST VARIATOROV

Napísané: Ne Apr 03, 2011 10:04 pm
od užívateľa 11erzo11
no sak jasne aj to je pravda ale sak uvidime no :unknown:

Re: TEST VARIATOROV

Napísané: Ne Apr 03, 2011 11:06 pm
od užívateľa m4rk0
erzo toto je testovane na serii a bez niakeho extra ladenia ..to nikdy nemozes povedat ze stage 6 je lepsi tam pisali ze na 70cc by sa este viac prejavil jeho vykon

Re: TEST VARIATOROV

Napísané: Po Apr 04, 2011 3:25 pm
od užívateľa theruck
zaujimave ze v tychto testoch vyhraju vzdycky tie nosne znacky ktore dany tester dovaza/predava. volakedy ked fungoval AYK tak bolo vsetko najlepsie Hebo, ked ST zacal vozit S6 tak zrazu boli najlepsie S6 a teraz dokonca uz aj motoforce.

tie testy su pre tych co si potrebuju dokazat ze aj motoforce im staci lebo nemaju na kvalitny variator. to ze si za 1000 km budes musiet kupit nove valceky za 14 eur to uz je nepodstatne.
osobne si myslim ze ovela lepsi test by bol subjektivny podla pocitu a nie merany. ja tomu jednoducho neverim.

okrem toho ovela zmysluplnejsie by bolo merat opotrebovanie variatora/valcekov po nejakych 3000 km nie tu nahanat nejakeho pol vydychaneho kona v 6000 otackach ked si dam na spojku ine pruzinky tak to bude cele o niecom inom.

tieto vysledky nieco znamenaju iba na tom konkretnom skutri v tom setupe (cierna hebo kontrastka) a na tom vasom to moze byt a asi aj bude uplne ina pesnicka.

naco je dobre porovnanie ked v kazdom variatore boli ine valceky rozmermi aj hmotnostou?

kedze variator nieje suciastka ktora zvysuje vykon tak meranie vykonu je hovadina jak zabradlie na dverach.
ked chceli nieco merat mohli skusit aspon 3 sady na kazdom aby bolo vidno ako to ovplyvni maximalku pripadne rozbeh.

cele zle :)

Re: TEST VARIATOROV

Napísané: Po Apr 04, 2011 3:36 pm
od užívateľa modreOKO
tak :good:

Re: TEST VARIATOROV

Napísané: Po Apr 04, 2011 5:57 pm
od užívateľa THeBaNDiT
variator nemeni vykon motora na kluke, ale do urcitej miery meni vykon motora na zadnom kolese...

Re: TEST VARIATOROV

Napísané: Po Apr 04, 2011 7:13 pm
od užívateľa Damo555
lepšie povedane prenaša vykon z kľuky na zadne koleso

Re: TEST VARIATOROV

Napísané: Ut Apr 05, 2011 8:05 pm
od užívateľa alcatelko
ked uz tak vario ovplyvnuje krutiaci moment...z momentu sa potom dopocitava vykon na zadnom kolese...cize smerodajny udaj by mali byt krivky krutiaceho momentu...s6 variator na piaggio je uplny antituning...kym vsetci vyrobcovia u sportovych varii zvecsuju alebo aspon zachovavaju rozmery valcekov pre co najlepsie vyuzitie rozsahu varia a znizenie ich opotrebenia tak stage 6 zmensi valceky a celkovy rozsah pohybu varia (v podstate je to prestavba na vario co sa na piaggia montovalo v rokoch 1992-1996, resp je to minarelli vario upravene pre pouzitie na piaggio kluku)

myslim ze temto test potvrdil ze malossi to ma najviac zmaknute...motoforce vsadza na vykon za cenu divneho priebehu (rovnako ako motoforce liatina valec ma vykon polini corsy ale uplne nepouzitelny priebeh vykonu kedy az do 10000 otacok je priebeh skoro zhodny so seriovym valcom a len v maxime zrazu vyskoci a vykonom trhne ostatne liatinky za cenu pouzitelnych 1000otacok)