CDI pre 2takt a 4takt

Otázky,odpovede,postrehy,skúsenosti okolo elektriky

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
mizu
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 805
Dátum registrácie: Št Apr 16, 2009 9:32 pm
Skúter: yamaha slider
Bydlisko: krasnany žILINA

Re: CDI pre 2takt a 4takt

#26 Príspevok od užívateľa mizu » Ne Jan 24, 2010 2:26 pm

začíname sa zbierať zatiaľ sme 4 zo ZA
podpis som si este nenastavil

m@jlo
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 544
Dátum registrácie: Po Júl 27, 2009 9:49 am
Skúter: Yamaha yzf-r125
Bydlisko: Žilina

Re: CDI pre 2takt a 4takt

#27 Príspevok od užívateľa m@jlo » Ne Jan 24, 2010 5:35 pm

Bamma_boy napísal:ááá, pozerám, že ZA..m@jlo zvezieš ma? :oops: Vyzerá nádherne :good:

EDIT: keď tak pozerám, kde to má sedlo, kurňa? šak na tom výbežku si vajca rozpučím.. 8)
sedlo som tam nemal lebo som tam mal suchu baterku a nemal som elektrolit tak som tam dal zo skutra a nedalo sa mi to zavriet takze sedlo som mal dole :roll: :) hehe dakujem zta pochvalu paci sa aj mne a dufam ze s nou budem aj spokojny :pardon: sak nekedy pojdeme na pivo :beer: :)

m@jlo
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 544
Dátum registrácie: Po Júl 27, 2009 9:49 am
Skúter: Yamaha yzf-r125
Bydlisko: Žilina

Re: CDI pre 2takt a 4takt

#28 Príspevok od užívateľa m@jlo » Ne Jan 24, 2010 5:37 pm

mizu napísal:začíname sa zbierať zatiaľ sme 4 zo ZA
sak jasne mozeme chodit nejaka partia :) ja mam 2 kamaratov ale to maju zatial len 50 a rychlost 50km/h ae hadam sa cez leto nieco poriesi :)

Užívateľov profilový obrázok
MisoSz.
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 489
Dátum registrácie: Po Apr 10, 2006 8:41 pm
Skúter: Peugeot Speedfight 2
Bydlisko: Zilina
Kontaktovať užívateľa:

Re: CDI pre 2takt a 4takt

#29 Príspevok od užívateľa MisoSz. » Ut Feb 23, 2010 11:44 am

Chalani ale ste pekne OT! Nevadi pridam sa :)
Treba aj kamaratov naucit na toto forum,nechodili by 50km/h a mohli by sa aj oni vyjadrovat napriklad k vyjazdom :)
A masina fakt super, velmi pekna, dufam, ze nas vsetkych povozis.
podpis som si este nenastavil

m@jlo
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 544
Dátum registrácie: Po Júl 27, 2009 9:49 am
Skúter: Yamaha yzf-r125
Bydlisko: Žilina

Re: CDI pre 2takt a 4takt

#30 Príspevok od užívateľa m@jlo » Ut Feb 23, 2010 12:48 pm

keby som si otvoril zivnost ako taxi sluzba aj by som sa uzivil :) nechcem nikoho vozit radsej sam lebo nikoho nechcem mat na svedomi :( lebo sa moze stat vselico

Užívateľov profilový obrázok
Bamma_boy
motorkár
motorkár
Príspevky: 1583
Dátum registrácie: Ut Aug 05, 2008 10:08 pm
Skúter: Aprilia SR50 R
Bydlisko: KNM, Krásno nad Kysucou (17)
Kontaktovať užívateľa:

Re: CDI pre 2takt a 4takt

#31 Príspevok od užívateľa Bamma_boy » Ut Feb 23, 2010 1:35 pm

m@jlo ale my sme to mysleli tak, že 3 kolečka po parkovisku, nie, že na zraz do Kováčovej :wink: Po parkovisku je malé riziko, že sa niečo stane :wink:

m@jlo
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 544
Dátum registrácie: Po Júl 27, 2009 9:49 am
Skúter: Yamaha yzf-r125
Bydlisko: Žilina

Re: CDI pre 2takt a 4takt

#32 Príspevok od užívateľa m@jlo » Ut Feb 23, 2010 2:53 pm

jaj tak v pohode :)

Užívateľov profilový obrázok
pitlo
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 487
Dátum registrácie: Pi Apr 04, 2008 11:09 pm
Skúter: plechovkar
Bydlisko: Košice
Kontaktovať užívateľa:

Re: CDI pre 2takt a 4takt

#33 Príspevok od užívateľa pitlo » Po Mar 22, 2010 11:25 pm

Takže aký je vlastne rozdiel : cdi na 2t a 4t????????

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

Re: CDI pre 2takt a 4takt

#34 Príspevok od užívateľa jean » Št Mar 25, 2010 9:00 pm

Pri číne žiadny.
podpis som si este nenastavil

m@jlo
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 544
Dátum registrácie: Po Júl 27, 2009 9:49 am
Skúter: Yamaha yzf-r125
Bydlisko: Žilina

Re: CDI pre 2takt a 4takt

#35 Príspevok od užívateľa m@jlo » Pi Mar 26, 2010 11:13 pm

na CDI pre 4T je to inak casovane ako na 2T ...........toto CDI funguje aj na 2T ale pri urcitych otackach uz nestiha davat iskru lebo je prisposobene na davanie iskry az kazdu 4 dobu a na 2T je to o polovicu menej :) hehe mam ho doma v skrini ale bol by som rad keby sa niekto nasiel kto by ho kupil :D

Užívateľov profilový obrázok
pitlo
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 487
Dátum registrácie: Pi Apr 04, 2008 11:09 pm
Skúter: plechovkar
Bydlisko: Košice
Kontaktovať užívateľa:

Re: CDI pre 2takt a 4takt

#36 Príspevok od užívateľa pitlo » So Mar 27, 2010 12:20 pm

dík

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: CDI pre 2takt a 4takt

#37 Príspevok od užívateľa VLADY » So Mar 27, 2010 9:07 pm

A je to istotne tak ? lebo som ja mal osobne dojem keď som mal vybratú sviečku a kontroloval a šteloval ventile,a pritom pretáčal motor štartérom že aj 4T dáva iskru každú otáčku akurát že nemá v 4T vtedy účinok lebo páli akurát vtedy keď sa akurát striedajú ventile,a končí výfuk a začína nasávanie .... ale môžem sa mýliť ... :pardon:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

m@jlo
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 544
Dátum registrácie: Po Júl 27, 2009 9:49 am
Skúter: Yamaha yzf-r125
Bydlisko: Žilina

Re: CDI pre 2takt a 4takt

#38 Príspevok od užívateľa m@jlo » Ne Mar 28, 2010 1:46 pm

vsak 4 doby nie? 1.nasavanie 2.stlacanie (na konci stlacania dava iskru) a nastane 3. doba vybuch a 4 vyfuk nie? inde by nemalo davat iskru mozno ti to tak rychlo tocilo ze si si myslel ze kazdu dobu :) ale naozaj inde by nemalo zmysel aby sviecka hadzala iskru no nie? sak potom neviem ako by uz fungoval ten motor ak by davala sviecka iskru kazdu dobu ved predsa aka postupnost by v tom bola ......

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

Re: CDI pre 2takt a 4takt

#39 Príspevok od užívateľa jean » Ne Mar 28, 2010 6:32 pm

Ne Vlady dobre hovoríš, je to to isté, len tuto chlapci majú dobrý pocit, ked peniaze vyhadzujú. Šak to zapaľovanie hodí iskru vždy, ked prebehne cez snímač ten náliatok na zapaľovaní, keby hadzal každú druhú otáčku, tak by muselo mať to zapalovanie delič v sebe a to by bolo zbytočne drahé. Tam sa oneskorenie robí max. o nejaký ten stupeň vybíjaním kondenzátora, inak to neni regulované vobec. Značky a striekačky nepoznám, tam to je už asi riadené počítačom.
podpis som si este nenastavil

m@jlo
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 544
Dátum registrácie: Po Júl 27, 2009 9:49 am
Skúter: Yamaha yzf-r125
Bydlisko: Žilina

Re: CDI pre 2takt a 4takt

#40 Príspevok od užívateľa m@jlo » Ne Mar 28, 2010 8:30 pm

jean: myslis si ze peniaze ktore sa vrazaju do 50tok nie su zbytocne? co myslis? vsak hocijaky skuter 125 ide tak ako dobre porobena 50 a v spotrebe myslim ze je to welky rozdiel a 125 kupis aj lacnejsie ako ked vrazis do 50 nejake tie € ale v pohodicke myslim si ze do 50 su zbytocne vrazane peniaze.......................a nechapem tomu preco to dava tak casto iskru ?koli comu?dik

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: CDI pre 2takt a 4takt

#41 Príspevok od užívateľa VLADY » Ne Mar 28, 2010 9:17 pm

Ja osobne by som to až tak nebral, je to riešenie na zvýšenie výkonu pre mlaďasov čo nemajú vek na normálne moto....ale je jasné že je to na úkor životnosti a asi aj spolahlivosti a je to skorej ako koníček furt sa rýpať v scootri.Ak to má človek na seriózne každodenné spolahlivé vozenie, tak je jasné že je lepšie dačo väčšie...
A to s tým že hádže iskru do luftu sme objasnili aj ja a aj Jean...na 2T je pracovný cyklus jedna otáčka kluky a na 4T dve otáčky,takže 4T tú iskru potrebuje každú druhú otáčku ale kedže rotor aj celkové snímanie kedy má skočiť iskra je riešené tak isto ako na 2T tak na tom 4T to hádže tú iskru každý druhý raz zbytočne do prázdneho valca keď je piest síce v HU ale končí výfuk a začína sanie novej zmesy ....Ako to je na striekačke netuším...ale zrejme je to tak jak sa patrí, pretože tam je to celé riadené ECU a nieje dôvod aby to pálilo keď netreba. Ale zrejme sa to ani nedozviem pretože to nemienim rozoberať len kvôli tomu...na terajšom B400 je ovela blbší prístup ako na predošlom GD a nemám dôvod sa v tom rýpať...ventilové vôle sa aj tak štelujú podložkami,a na to nemám vybavenie aby som tam dačo riešil..a ani netreba maximálne to tak treba skontrolovať po 30-40 000km a viem že je to ovela stabilnejší systém ako klasika vahadlá a štelovacie skrutky.Takže sa to zrejme ani nedozviem... :pardon:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

m@jlo
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 544
Dátum registrácie: Po Júl 27, 2009 9:49 am
Skúter: Yamaha yzf-r125
Bydlisko: Žilina

Re: CDI pre 2takt a 4takt

#42 Príspevok od užívateľa m@jlo » Ne Mar 28, 2010 9:25 pm

no dobre teda vy ste skusenejsi :) dufam ze tato tema posluzi

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

Re: CDI pre 2takt a 4takt

#43 Príspevok od užívateľa jean » Po Mar 29, 2010 9:37 pm

To, že hádže zbytočne iskru ničomu nevadí, robia to tak aj zapaľovania v autách, čo používajú 2 cievky na 4 valce (napr. felicia MPI ...). Moderné cievky a silné budenie to stíhajú. S rýchlosťou budenia mala problém napr. škodovka 105/120.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
pitlo
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 487
Dátum registrácie: Pi Apr 04, 2008 11:09 pm
Skúter: plechovkar
Bydlisko: Košice
Kontaktovať užívateľa:

Re: CDI pre 2takt a 4takt

#44 Príspevok od užívateľa pitlo » Po Mar 29, 2010 10:30 pm

Vlady vyčerpávajúca odpoved.

Zamknuté

Návrat na "ELEKTRO"