Stage6 Multimeter a ine meracie zariadenia tejto znacky
Napísané: St Jún 29, 2011 11:24 am
Rad by som zalozil tuto temu ohladom meracich zariadeni od stage6, kedze ich maju vcelku dost a su v scooter komunite dost popularne, a ich manualy zvacsa nie su az tak jasne, tak by nebolo od veci, keby sme si dako mohli v tomto smere vymenit skusenosti. Ci uz sa to tyka zapojenia alebo nastavenie, pripadne montaze. (Kedze su to prevazne len obrandovane veci od KOSO, isto je vela spolocneho aj pre zariadenia tohoto vyrobcu)
Ja osobne mam Stage6 Multimeter, ktory ukazuje vsetko mozne, a snima niekolko veci.
Konkretne meria:
- Rychlost + Max Rychlost (snima sa pomocou magnetov upevnenych najlepsie priamo na brzdovom kotuci)
- Otacky + Max Otacky (bud sa pripoji priamo na snimac otacok v CDI(moj pripad, ale bo sa obtoci minimalne 5x okolo svieckoveho kablu)
- Teplotu (2 cidla) - Max. Teplotu (Jedno na valec, druhe na hadicu, resp do nadrzky)
- Motohodiny (pri aktivnych otackach meria cas motora v cinnosti)
- Zrychlenie z XX k/mh na XY km/h (je to extra funkcia nedoporucuje sa prepinat za jazdy)
- Maximalka - Cas potrebny na jej dosiahnutie a vzdialenost prejdena, kym bola dosiahnuta. (tiez je to extra funkcia nedoporucuje sa prepinat za jazdy aby sme sa nevysypali zo skutra)
- Cas potrebny na prejdenie prednastaveneho useku. (podobna funkcia)
- Aktualny Cas (Kolko je hodin?)
- Voltmeter (Meria napätie v elektrickom obvode)
- Stav Paliva (Ukazuje v % stav paliva v nadrzi - !!niekomu!!)*
--------------------------------------------------------------------------------------------
*A toto je moj problem mne ukazuje stale 100% aj ked je nadrz prazdna. Neviem, kde som urobil chybu a mozno mi bude niekto vediet poradit. Cize veci sa maju takto:
Z tachometra vychadza niekolko kablov, vlastne kazdy z nich nejakym sposobom suvisi s hore spomenutymi funkciami. Cize Prud(3 kable, raz od baterky, raz od spinacky a zem, 2x Teplotne Cidlo, Snimac Rychlosti, Otackomer, a potom je tam jeden kablik na palivo(dufam, ze som nic nezabudol, nemam to tu pred sebou).
Ked som rozobral moju SRku, tak mi do nadrze isli 2 kable, o ake prekvapenie. (Pripominam, ze ukazovatel nadrze funguje na zaklade zmeny odporu, ktory je meneny stavom hladiny v nadrzi, ked v nej plavak chodi hore dolu. Otazky zneju: Ked mi do tachometra ide jeden kablik a do nadrze original 2, na ktory z nich(co mam merat a aku velicinu) mam napojit ten kabel z tacha. Dalsia otazka, v tachometri v nastaveniach, je mozne si zvolit citlivost na odpor 100 alebo 510 ohmov. Ja som pouzil kablik na ktorom som zmeral odpor voci zemi a pri napojeni tacha na tento kablik mi nadrz vyletela na 100% a to je vsetko, pripominam, ze tacho si do toho kablika tlaci dakych 2.7V ak sa nemylim, co tym sleduje, netusim. Zrada je, ze nadrz ked meram odpor na tych dvoch kontaktoch ukazuje nieco cez 690 Ohmov, co sa mi zda prilis a zda sa, ze aj na to tacho, kedze sa v nom da max nastavit 510 ohmov. (Clovek by cakal, ze 100 Minarelli, 510 Piaggio, ci sa mylim?) No a posledna otazka, robim daco zle, alebo moj problem vyriesi len trimmer, ktory mi znizi odpor na kabli? Mozem napojit naraz aj original tacho ukazovatel benzinu aj tento, alebo ho musim odpojit? Neviem, ci sa niekto z mojho slohu vysomari, ale kazdopadne vopred dakujem za kazdu radu, ci pomoc.
Ja osobne mam Stage6 Multimeter, ktory ukazuje vsetko mozne, a snima niekolko veci.
Konkretne meria:
- Rychlost + Max Rychlost (snima sa pomocou magnetov upevnenych najlepsie priamo na brzdovom kotuci)
- Otacky + Max Otacky (bud sa pripoji priamo na snimac otacok v CDI(moj pripad, ale bo sa obtoci minimalne 5x okolo svieckoveho kablu)
- Teplotu (2 cidla) - Max. Teplotu (Jedno na valec, druhe na hadicu, resp do nadrzky)
- Motohodiny (pri aktivnych otackach meria cas motora v cinnosti)
- Zrychlenie z XX k/mh na XY km/h (je to extra funkcia nedoporucuje sa prepinat za jazdy)
- Maximalka - Cas potrebny na jej dosiahnutie a vzdialenost prejdena, kym bola dosiahnuta. (tiez je to extra funkcia nedoporucuje sa prepinat za jazdy aby sme sa nevysypali zo skutra)
- Cas potrebny na prejdenie prednastaveneho useku. (podobna funkcia)
- Aktualny Cas (Kolko je hodin?)
- Voltmeter (Meria napätie v elektrickom obvode)
- Stav Paliva (Ukazuje v % stav paliva v nadrzi - !!niekomu!!)*
--------------------------------------------------------------------------------------------
*A toto je moj problem mne ukazuje stale 100% aj ked je nadrz prazdna. Neviem, kde som urobil chybu a mozno mi bude niekto vediet poradit. Cize veci sa maju takto:
Z tachometra vychadza niekolko kablov, vlastne kazdy z nich nejakym sposobom suvisi s hore spomenutymi funkciami. Cize Prud(3 kable, raz od baterky, raz od spinacky a zem, 2x Teplotne Cidlo, Snimac Rychlosti, Otackomer, a potom je tam jeden kablik na palivo(dufam, ze som nic nezabudol, nemam to tu pred sebou).
Ked som rozobral moju SRku, tak mi do nadrze isli 2 kable, o ake prekvapenie. (Pripominam, ze ukazovatel nadrze funguje na zaklade zmeny odporu, ktory je meneny stavom hladiny v nadrzi, ked v nej plavak chodi hore dolu. Otazky zneju: Ked mi do tachometra ide jeden kablik a do nadrze original 2, na ktory z nich(co mam merat a aku velicinu) mam napojit ten kabel z tacha. Dalsia otazka, v tachometri v nastaveniach, je mozne si zvolit citlivost na odpor 100 alebo 510 ohmov. Ja som pouzil kablik na ktorom som zmeral odpor voci zemi a pri napojeni tacha na tento kablik mi nadrz vyletela na 100% a to je vsetko, pripominam, ze tacho si do toho kablika tlaci dakych 2.7V ak sa nemylim, co tym sleduje, netusim. Zrada je, ze nadrz ked meram odpor na tych dvoch kontaktoch ukazuje nieco cez 690 Ohmov, co sa mi zda prilis a zda sa, ze aj na to tacho, kedze sa v nom da max nastavit 510 ohmov. (Clovek by cakal, ze 100 Minarelli, 510 Piaggio, ci sa mylim?) No a posledna otazka, robim daco zle, alebo moj problem vyriesi len trimmer, ktory mi znizi odpor na kabli? Mozem napojit naraz aj original tacho ukazovatel benzinu aj tento, alebo ho musim odpojit? Neviem, ci sa niekto z mojho slohu vysomari, ale kazdopadne vopred dakujem za kazdu radu, ci pomoc.