Strana 1 z 2
spinacia skrinka
Napísané: St Apr 04, 2007 9:52 pm
od užívateľa alcatelko
tusite niekto ako nahradit spinaciu skrinku niecim? lebo po vypojeni kablov ide normalne nakopnut ale uz nezhasne

mam aj el.schemu ale som z togho magor...poradte

Napísané: St Apr 04, 2007 10:00 pm
od užívateľa dr.snake
stiahni fajku.....ale vazne dajaky vypinac na prerusenie ala NOSS s krytom chces dat?
Napísané: St Apr 04, 2007 10:12 pm
od užívateľa alcatelko
nie...najskor ze normalne vypinac s klucom (chyba uplne spinacka) aleno klasicky vypinac...ale netusim co s cim prepojit aby sa to dalo vypnut
Napísané: St Apr 04, 2007 10:41 pm
od užívateľa aumirek
mužeš tam dát vypinač ale mužeš tam dát i obyčejné skratovací tlačítko to tlačítko je uplně nejednoduší
Napísané: St Apr 04, 2007 10:53 pm
od užívateľa alcatelko

no hej ale skratovat vsetko naraz? asi nie...lebo ked sa mi nahodou dotkli 2 kabliky tak vyrazilo poistku...podla schemy ide asi jeden kabel do dacoho ako rele (oznacene ako 12ka)...a ten to asi vypina...jeden ide na baterku (cerveny)...jeden asi spina starter a cast elektriky...no skratka chaos...je tam spolu sedem kablikov, z toho dva rovnake...podla schemy dva koncia nikde...

Napísané: St Apr 04, 2007 10:57 pm
od užívateľa aumirek
jen tak z hlavy skratovat káblik co jde do indukčky tak jako třeba babeta ale jěště se mrknu na to co jsi tam dal ted ale stačilo by to určitě
Napísané: St Apr 04, 2007 10:58 pm
od užívateľa scrat
ake farby kablov idu do spinačky?
Napísané: St Apr 04, 2007 11:04 pm
od užívateľa alcatelko
zeleny,cierny,biely,cerveny,zlto cierny,hnedy...podla vsetkeho znacenie je: V-zeleny,B-biela, N-cierna, R-cervena, Mr-hneda,GN-zlto cierny
Napísané: St Apr 04, 2007 11:12 pm
od užívateľa lil_b
aaa jeje, maťo zase dráááciky...
ja budem dávať ten kill switch, že si to dam na ruku, a ked capnem tak sa vypne motor...
Napísané: St Apr 04, 2007 11:14 pm
od užívateľa aumirek
Podle mne ta 18 je indučka pokud rozpjíš ten vrchní drát tak to zdechne a a pokud skatneš ten sodní tak to také zdechne.Podle mne ten vrchní drát jde do spinačky a na kostru a ta je tam stále tak to nezdechne
Napísané: St Apr 04, 2007 11:15 pm
od užívateľa alcatelko
zajtra poskusam...
Napísané: St Apr 04, 2007 11:48 pm
od užívateľa scrat
zeleny s čiernym by mal byt kill
Napísané: St Apr 04, 2007 11:55 pm
od užívateľa alcatelko
dik zajtra vyskusam...este tak zistit na co su tam ostatne

Napísané: Št Apr 05, 2007 12:43 am
od užívateľa scrat
alcatelko napísal:dik zajtra vyskusam...este tak zistit na co su tam ostatne

druhy pár služi na zopnutie prudu pre napajanie el. časti skutra. No a ten treti par naozaj neviem...
Napísané: Št Apr 05, 2007 7:57 am
od užívateľa aumirek
no díval jsem se ještě jednou a zapomen co jsem psal ne že by nefungovalo ale je to blbost tahat od toho někde drát k řiditkám.Ten dle schema vrchní drát jde přímo na spinačku a napoj vypinač nebo tlačítko přímo na něj.Na te indukčce jsou ri dréty 2 je napájeni třetí spínaci na jiskru.Ale je tu ještě dost velká možnost jak to rozděláš a najdeš drát co jde s indučky že tam je chyba volnej kontakt nevím jak je dělaná ta spínačka možná stačí vystříkat nebo jinak spravit.S největší pravděpodobností ten drát s té spínačky přivadí kostru do té indukčky a pokud tam jde pořád nezdechne to.Jistotu získáš pokud to nastartuješ a ten drát odepneš musí to zdechnout pokud ho přiložíš na kostru musi to jít nastartovat
Napísané: Št Apr 05, 2007 11:30 am
od užívateľa VLADY
Ak sa dobre dívam tak spínačka je to čudo celkom hore od stredu kúsok nalavo a tam idú ak dobre vidím tak 4 káble čo sú zapojené k inštalácii a potom budú dva plusky ktoré treba spojiť pri behu motora a dva musia byť vtedy rozpojené a tie sa zas spoja pri vypnutom zapalovaní a uzemnia zapalovanie . schéma je nejasná a neostrá neviem identifikovať označenie káblov ani prístrojov.... nemáš nejakú lepšejšiu.Snáď som sa z toho vysomáril správne ak áno tak ak beriem z lava do prava a len tie 4káble čo sú pripojené a pokračujú do inštalácie tak prívod plusky od baterky je druhý a treba ho spojiť s tretím a to je potom zapnuté zapalovanie . a pri vypnutom zapalovaní sa má rozpojiť druhý z tretím s spojiť prvý zo štvrtým to je na zhasnutie motora.takže kludne tam môžeš dať dvojpólový prepínač aj páčkový lebo na to zapalovanie vypínač a na zhášanie tlačítko ale ak to je na normálne jazdenie tak by som tam dal nejaký vypínač ovládaný klúčikom. ako býva napr. na obrábacích strojoch taká tá skladačka že vršok ovládacie hlavice sú zvlášť tlačitko alebo tlačítko z hríbikom alebo ovládanie klúčikom a k tomu sa pridávajú spínacie jednotky také tie plastové priesvitné čo majú jeden spínací a druhý rozpínací kontakt. Neviem ako to je označené ale používa sa to už dosť dlho a je to dosť spolahlivé .Alebo sa dá kúpiť aj všeličo iné... alebo a pod.
Napísané: Št Apr 05, 2007 11:39 am
od užívateľa aumirek
no ta spinačka je podle mne to C ale jak to spíná a co spojuje nevím možná to i zapíná světla podle mne jde do té indukčky jeden drát z alternátoru druhej to čidlo co snímá polohu pístu a ten třetí jde na spínačku tudíž potom na kostru
Napísané: Št Apr 05, 2007 1:08 pm
od užívateľa momoo

ja niekedy vypnem tak ze dam sitic

Napísané: Št Apr 05, 2007 2:30 pm
od užívateľa VLADY
Tak ale to potom neni niečo v porádku.... motor by nemal na sytič skapať....alebo sa mýlim?

Napísané: Št Apr 05, 2007 2:57 pm
od užívateľa momoo
on ked je uz zohriaty tak asi moze nevem to som minule len tak spravil a skapal a potom tiez asi sa tam nahrne vela zmesi a valec nestiha spalovat alebo tak nejak si to vysvetlujem

Napísané: Št Apr 05, 2007 3:30 pm
od užívateľa lil_b
momoo napísal:on ked je uz zohriaty tak asi moze nevem to som minule len tak spravil a skapal a potom tiez asi sa tam nahrne vela zmesi a valec nestiha spalovat alebo tak nejak si to vysvetlujem

hehe, moc bohatej, čiže sa to udusi,
a valec nespaluje 
poho.....
Napísané: Št Apr 05, 2007 3:32 pm
od užívateľa momoo
cize da sa aj tak vypinat motor na zavodakoch??

Napísané: Št Apr 05, 2007 3:34 pm
od užívateľa VLADY
No môže to aj tak byť ,pretože šúpatko alebo klapka je zavretá a ak sa tam dostane vela paliva tak pri tej vysokej teplote sa odparí všetko hneď a nie jak za studeného štartu a kedže vzduchu je málo tak je velmi bohatá zmes a zadusí sa to....Nikdy som na scootri čo mal mechanický sytič nesedel takže neviem ako to je v praxi ,ale na aute to neskapalo nikdy ale to je iný prípad ... dokonca som sa tak dostal z križovatky keď mi prasklo plynové lanko pri rozbiehaní na zelenú , zo sytičom a na jednotku som sa presunul na druhú stranu a tam som to potom opravil.

Napísané: Št Apr 05, 2007 3:36 pm
od užívateľa momoo
ak sa nekde stretneme tak ti to dam vyskusat

Napísané: Št Apr 05, 2007 4:39 pm
od užívateľa aumirek
VLADY napísal:Tak ale to potom neni niečo v porádku.... motor by nemal na sytič skapať....alebo sa mýlim?

vlado mýílš se nevzpomínáš na škodovku jak jsi dal ruční sytič a byl teplej zdechlo to pokud jsi teda nepřidal na volnoběch jsi to uchlastal