takze ako sa maju veci ... voda stale kvapka ale motor som este nerozhodil z dovodu ze nemam tesnenia a nechcem to mat na stole tyzden, cakam na karb od igora g. dalej nejaku baterku mi da odo

prednu cast som uplne odstrojil .. vypustil som brzdovy system, prasiatko vycistil - nastriekal, hadice budem asi menit, urobil otvor do kufra - teda vacsi ako bol koli pristupu dalej urobil otvor pred valcom, poodstranoval co nieje treba (olejove cerpadlo, nadrzku oleja, hadicku co sla z jednej hadice okolo karbu do tej istej hadice zrejme koli ohrevu karbu-potom uz bude aj tak nanic, dalej som odstranil palubovku- povodne rajdy maju pekny tvar da sa povedat ako DH az nato ze tam moc loziska vyčnievaju, nadobku brzdovej kvapaliny som spoza expanzky dal na riadidla

) zajtra naplnim brzdovy system, platnicky su zodrane a kovova cast platniciek je dost hrdzava- nie su rovnomerne zodrane jedna platnicka je viac .. druha menej, zrejme bola jedna zaseknuta a nebrzdila vobec co vidno aj z kotuca ze vnutorna strana je da sa povedat vylestena a druha hrdzava a hrbolata, dalej tam nebudu smerovky svetla a dalsie zbytocnosti, ostane elektricky start a kontrolka teploty vody
aby som vam trosku priblizil ze ako by malo NRG vyzerat: kola,tlmice, karter, kostra zelene plasty biele, okrem tych vnutornych .. s plastami bude dost roboty - treba ich pozvarat, bude sa aj upravovat karter, uz mam aj naplanovany nejaky ten setup ale to je tajne
