nova konstrukcia variatora: J-Costa

tu sa prezentujte, čmárajte a podobné veci

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
Jostobb
motorkár
motorkár
Príspevky: 1563
Dátum registrácie: Pi Okt 13, 2006 7:01 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: B.Bystrica
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#26 Príspevok od užívateľa Jostobb » St Mar 04, 2009 6:50 pm

No 800 korún tie valčeky ... dosť :)
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Rips.
motorkár
motorkár
Príspevky: 1043
Dátum registrácie: Po Jan 26, 2009 3:21 pm
Skúter: Kawasaki er6n 2010

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#27 Príspevok od užívateľa Rips. » St Mar 04, 2009 6:51 pm

Sak ale ked mas seriju tak asi nemusis ladit 8)
Ak mas seriu :oops:
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Jostobb
motorkár
motorkár
Príspevky: 1563
Dátum registrácie: Pi Okt 13, 2006 7:01 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: B.Bystrica
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#28 Príspevok od užívateľa Jostobb » St Mar 04, 2009 6:52 pm

no dobre ale určite sa aj opotrebúvajú ... určite to nie je dokonalé :D
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#29 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » St Mar 04, 2009 6:53 pm

zaujimalo by ma, ako je to vlastne so scootlandom ako internetovym obchodom... mam pravo si objednat, skusit a v pripade, ze by mi to nevyhovovalo, tak do 7 resp. 14 dni vratit? vie niekto? :) (rozhodne to neplanujem nejako zneuzit, len teoretizujem)

a k tym valcekom... to je asi trosku predrazeny obchod, pretoze na scootlande stoji vario J-Costa na mojho maxika v prepocte 5050Sk a v tom internetovom obchode, co som sem dal tie valceky, stoji 6700Sk.
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
Rips.
motorkár
motorkár
Príspevky: 1043
Dátum registrácie: Po Jan 26, 2009 3:21 pm
Skúter: Kawasaki er6n 2010

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#30 Príspevok od užívateľa Rips. » St Mar 04, 2009 6:55 pm

No ten tipek stym maxikom tam na tom fore co to sem bandit daval tam tusim pisal ze ked ho tam daval mal 5500 a teraz ma 10 000 a opotrebovanie minimalne :roll: Ale ako vravis nic nieje dokonale :D
Ale myslim si ze to bude urcene hlavne pre 125ccm a vysie bo co som to hladal tak vetcina ludi to mala na vetcih obsahoch :crazy:
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#31 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » St Mar 04, 2009 9:50 pm

nasiel som dalsi obrazok, tie valceky po 4200km, podotykam, ze zodrane valceky v tomto type variatore nemaju taky neblahy vplyv ako zodrane valceky v klasickom variatore, pretoze valceky v klasickom variatore okrem vytlacania remenice sa musia aj odvalovat, zatial co tieto zodrane valceky akurat otvoria variator o tolko menej, o kolko su odrane (teda kolko, pol milimetra, milimeter?) a zaroven su o par miligramov lahsie, ak vobec...

len som sa chcel podelit o info, ako vyzeraju valceky vraj po 4200km a co to vlastne sposobi...

Obrázok
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
peter1029
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 423
Dátum registrácie: St Dec 26, 2007 8:27 pm
Skúter: Piaggio NRG50 MC3 - LC - DD
Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#32 Príspevok od užívateľa peter1029 » St Mar 04, 2009 10:28 pm

no tak tento varec je :good: , fakt sa mi páči a mám o jedného chrobáka v hlave viac, musí šlapať určite lepšie ako normal, lebo je tam omnoho viacej teliesok, ktoré sa starajú o remeň, takže by sa mohli menej opotrebovať a dlhšie vydržať a ladenie by sa dalo vyriešiť aj tak, že by sa súmerne odobrali tie telieska. A ako som aj čítal, tanier je väčší, zníži otáčky, teda by sa dalo zo skuta dostať aj viac KM/H :Bravo:

OZAJ PÁNI, KTO HO IDE BRAŤ AKO PRVÝ? Že by sa podelil s nami o nejaké tie skúsenosti, alebo to budem JA?
Ďakujem BANDITOVI za informácie a hľadaj ďalej (aj niečo negatívne nájdi :evil: )

A ešte jedna otázočka, na scootlande sú dva, jeden sport a jeden racing, ale žiadny rozdiel v popise nie je (keby som im napísal tak mi povedia), ale asi racing bude s ľahšími špalíkmi, pravda?
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Rips.
motorkár
motorkár
Príspevky: 1043
Dátum registrácie: Po Jan 26, 2009 3:21 pm
Skúter: Kawasaki er6n 2010

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#33 Príspevok od užívateľa Rips. » St Mar 04, 2009 11:10 pm

Co som pozeral stranky vyrobcu tak tam bolo ze tie racing su lachsie ale nejsom isty ci som to dobre pochopil :D
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
peter1029
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 423
Dátum registrácie: St Dec 26, 2007 8:27 pm
Skúter: Piaggio NRG50 MC3 - LC - DD
Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#34 Príspevok od užívateľa peter1029 » Št Mar 05, 2009 12:02 am

no tak ja by som racing nepotreboval, lebo ja nejazdím preteky, mne by kľudne stačil ten sport 8) , ozaj kto mi naňho prispeje, potom mu napíšem nejaké tie postrehy :Rose:
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#35 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Št Mar 05, 2009 12:14 am

nasiel som spolahlive info o tom variatore pre 500ccm motory, a totiz ze tie valceky vydrzia v pohode cez 10tisic mil (16tisic km), jeden uzivatel na anglickom fore to ma z vlastnych skusenosti... (3. prispevok v tomto topicu)
a pochytil som aj info od ineho uzivatela v inom topicu, ze variator je aj po 40tisic milach (alebo kilometroch, uz nepamatam) v rovnakom stave, ako ked bol nainstalovany... (ale valceky tam ten clovek nespomina)
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#36 Príspevok od užívateľa TomasARN » Št Mar 05, 2009 9:16 am

mame to X plusov od ludi, co to maju, ale kde je nejaka nevyhoda ? To su uplne vsetci spokojny ? Tomu sa mi nechce verit. Este som zvedavy, ci Alci zmeni k nemu postoj

Užívateľov profilový obrázok
hipi
cyklista
cyklista
Príspevky: 187
Dátum registrácie: Po Mar 17, 2008 7:10 pm
Skúter: Kymco downtown 300i-predane, honda integra 750
Bydlisko: Alzbetin Dvor

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#37 Príspevok od užívateľa hipi » Št Mar 05, 2009 9:23 am

heh, keby som nemal novy variator, tak by som do tohoto urcite siel... o maximalku by mi ani tak neslo, skor o rozbeh od 30km/h a posunutie cestovnej rychlosti z tych 90-100 na 110km/h, vyssie to uz skuter konstrukcne nezvlada a hadze s nim....

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#38 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Št Mar 05, 2009 9:40 am

no co som hladal akekolvek info o tom na zahranicnych forach, tak prakticky kazdy pisal, ze je to velka zmena k lepsiemu typu "Toto prebudilo moju 250-tku..."

Stretol som sa iba s jednou zavaznejsou poruchou, a totiz ze jednemu moderatorovi na velkom fore popraskal zvon, ktory je sucastou variatora... tyka sa to vraj iba variatorov pre 400ccm a 500ccm motory, po reklamacii dostal uz updatovany model (teda so zvonom z ineho materialu nez povodny).

A tu je aplikacny list, teda na ake scootre sa to robi:
Zoznam kompatibilnych scootrov pre J-Costa variator
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#39 Príspevok od užívateľa alcatelko » Št Mar 05, 2009 10:19 am

nazor nemenim...proste nevidim nejaky prinos oproti inym variatorom...to ze je vecsi...moze byt aj o 10cm vecsi ale pokial nepusti zadna remeniva je to prd platne...(vid overrange kit)...

niekto spominal viac tych teliesok...polini ma 9 valcekove varia a tiez sa nejak neujali, doppler ma varia kde sa nic neopoterbuvava (myslim "valceky") lebo tam ziadne nema len zavazicka ako snezne skutre a tiez sa to nejak neujalo...ked to doslo k nam kazdy tiez kecal ake zazracne to je a nepoznam nikoho kto by ho mal...rovnake vario ma aj malossi a tiez to nikoho netrapi...kazdy voli skor dostupnost a cenu ako zazracne konstrukcie...

a k tym otackam a pod...to je ako ked je napr. od malossi...je multivar klasicky...kto ho nahodi parada vsetko lepsie, zrychlenie maximalka atd...ale keby to porovnaval s mhr variom tak zas by povedal ze mhr je o co lepsie lebo je vecsie a ine drahy valeckov atd... (to ze mu ho seriovy motor nedokaze vyuzit je uz o inom)...ale podme dalej...este mame mhr overrange vario...ked porovname s mhr zas o niecom inom...a ked to spetne porovname so seriou alebo klasickym tuning variom tak kazdy povie aky shit je multivar... co tym chcem povedat...vynechame z ponuky multivar a budeme predavat len mhr ako klasicke tuning vario a overrange ako "racing" vario...a kazdy kto porovna mhr s multivarom bude vraviet ake zazracne vario je to v porovnani s inym variom...

maxik dokaze potiahnut aj ine drahy valcekov...tie pokelsy otacok pri jazde na dialnici atd...nieco za nieco je to vzdy...to si clovek moze dat tahsie valceky na seriu a tiez pojde pri rovnakej rychlosti na nizsie otacky...

cize moj zaver...nie je to ziadny zazrak len zaujmavo urobene klasicke vario...lebo odlisnosti predavaju...prelepim multivaru nalepku a nazvem ho fuckosta a napisem na obal ake je zazracne hodim par zaujmavych grafov a porovnania so seriovym variom a dam cenu o 30% vyssiu...a tiez aka diskusia o tom bude a kazdy bude tvrdit ako genialne to ide...ako mu stupla maximalka zo 72 na 80km/h...dobre namierena kampan urobi svoje...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#40 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Št Mar 05, 2009 12:13 pm

ja tiez nepoznam nikoho, kto by to mal, akurat ten jeden clen ceskeho fora, ktory to chvalil...

ale trebars na burgmanusa.com je tych ludi viac, co maju Costa variator... a kazdy jeden si ho chvali (sak ani sa necudujem), nemozem za nich hovorit, ci je alebo nie je Costa lepsi nez Malossi a ine variatory klasickej konstrukcie, to sa musite spytat ich...

tu mate topicy (anglictina), v ktorych sa spomina J-Costa variator na Burgmanusa fore:
http://burgmanusa.com/forums/search.php ... mit=Search Dalej mozete prelistovat http://www.apriliaforum.com (su tam aj ine znacky).

A ak by som aj siel do tohto variatora, tiez vam nenapisem, ci je lepsi alebo horsi nez Malossi variator, pretoze budem moct porovnat iba s klasickym seriovym variatorom... vlastnici Costa vsak svorne hovoria, ze scooter je tichsi, nepocut ziadne klepkanie od variatora (klasicke valceky), jazda je jemnejsia, bez vibracii...

Kazdy, kto by do toho isiel, tak do toho pojde na vlastne riziko, ako napokon vzdy... trebars o 50ccm/70ccm som nenasiel ziadne info (specialne som nehladal).
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
4BALL
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 640
Dátum registrácie: St Aug 30, 2006 12:44 am
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Svidník
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#41 Príspevok od užívateľa 4BALL » Št Mar 05, 2009 1:00 pm

terbalo by to odtestovat naj na 50cc ako aj na street setupe tak aj na racing potom by sa dalo diskutovat, teraz tiez mozme ale len na pradzno noooo
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
peter1029
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 423
Dátum registrácie: St Dec 26, 2007 8:27 pm
Skúter: Piaggio NRG50 MC3 - LC - DD
Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#42 Príspevok od užívateľa peter1029 » Št Mar 05, 2009 1:29 pm

no hej, keď to tu nemá nikto tak je ťažko o tom diskutovať, ale zase, mám sériový varec - chcel by som si napr. kúpiť nejaký ten lepší, tak teraz môžem vyberať - multivar, costa a .... iné. A hádajte ktorý by som bral, no určite costu, už len preto, že ako som čital, tak valčeky tam vydržia aj 10 000 a viac, takto musím vo varci meniť každých 3000 asi, t.j. vždy dáš do toho nejakých 9E+pošta.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
4BALL
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 640
Dátum registrácie: St Aug 30, 2006 12:44 am
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Svidník
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#43 Príspevok od užívateľa 4BALL » Št Mar 05, 2009 1:31 pm

sak jasne mozno to bude take dobre ze kazdy vymeni (aj ked pochybujem) vario, ale za pokus to stoji :D
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Rips.
motorkár
motorkár
Príspevky: 1043
Dátum registrácie: Po Jan 26, 2009 3:21 pm
Skúter: Kawasaki er6n 2010

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#44 Príspevok od užívateľa Rips. » Št Mar 05, 2009 2:13 pm

Jasne že to ma svoje chyby :D ako všetko ale za pokus to stoji a je to nove konštrukčné riešenie takže treba skusit a uvidime :D Ale myslim ze je to skôr mierene na vetcie obsahy skutrov no ved ked vyskusame uvidime
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#45 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Št Mar 05, 2009 7:11 pm

nejake dalsie fotky variatora (tu strednu som dal aj do prveho prispevku):

Obrázok

Obrázok

Obrázok
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
Rips.
motorkár
motorkár
Príspevky: 1043
Dátum registrácie: Po Jan 26, 2009 3:21 pm
Skúter: Kawasaki er6n 2010

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#46 Príspevok od užívateľa Rips. » Št Mar 05, 2009 8:32 pm

Taky mali graf Obrázok V lavom dolnom rohu je ktora krivka je pre ktore vario a v pravom z ktorym variom aku rýchlost dosiahly :roll:
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#47 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Št Mar 05, 2009 8:51 pm

Rips., krasa! Toto sa neda len tak lahko najst na NETe, sikovny si! :good: Nepise sa tam, co je to za scooter, ale 42 konikov - nejaky maxik. Ak mas link na diskusiu, odkial to mas, daj ho prosim sem, chcem si o tom nieco precitat... :)

A prepocital som vam tie maximalky:
Malossi s miesanymi valcekmi: 144.8 km/h
Malossi s tazkymi valcekmi: 148.1 km/h
J-Costa: 156.1 km/h
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
Rips.
motorkár
motorkár
Príspevky: 1043
Dátum registrácie: Po Jan 26, 2009 3:21 pm
Skúter: Kawasaki er6n 2010

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#48 Príspevok od užívateľa Rips. » Št Mar 05, 2009 9:17 pm

Tak tu je to forum a hladam dalej :D ale moja anglictina je priserna takze prelozit sa to neodvazim a skut ma tipek obrazok v profile ale maxiky nepoznam tak neviem co to je :beer:
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#49 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Št Mar 05, 2009 9:55 pm

nevidim link :D
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
peter1029
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 423
Dátum registrácie: St Dec 26, 2007 8:27 pm
Skúter: Piaggio NRG50 MC3 - LC - DD
Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#50 Príspevok od užívateľa peter1029 » Št Mar 05, 2009 10:25 pm

no proste sa mi ľúbi, len neviem či by sa na tú moju 50tku oplatil, ale na nejakého maxíka by som ho hneď bral, no tak BANDIT zober ho a potom povieš svoje poznatky :wink:
podpis som si este nenastavil

Napísať odpoveď

Návrat na "Voľná Diskusia"