pisem dalsi prispevok (kedze od predosleho uz presla akademicka stvrthodinka a pridavam zasadne info)
na maxici.sk som napisal k Xcitingu toto:
BaNDiTa napísal:...som velmi milo prekvapeny, ake detaily ma XC vypracovane:
- vystrazne smerovky sa nedaju zapnut, ak je volant zamknuty, teda nehrozi, ze vam niekto zapne na parkovisku smerovky a vybije sa tym baterka (aj ked to je asi standard u vsetkych motocyklov s vystranymi smerovkami, ci nie?)
- XC vraj (neviem, ci aj 250 trebars) obsahuje senzor naklonu alebo co, ze ked motorka spadne na bok (ci uz pri jazde, alebo zo stojana), vypne sa okamzite motor
- sedadlo sa da otvarat klucikom z akehokolvek stavu scootra, ci uz pri zamknutom volante, alebo aj pri nastartovanom motore bez potreby ho predtym vypnut (ja musim na Aprilke klucik vytiahnut a tym padom predtym motor vypnut)
- bratov XC300i ma uz pozmeneny drziak mobilu v priestore pod sedadlom, u starsich 250tok sa stavalo, ze mobil po zavreti sedadla rozbila ta plynova vzpruha
A este niektore detaily, ktore by vyrobca mohol dotiahnut do vacsej dokonalosti:
- nastroj na nastavovanie zadnych tlmicov je nepouzitelny, namiesto otocenia tlmica ten nastroj vyskoci z dierky... nastastie sa vsak tie tlmice daju nastavit aj holou rukou, len pozor na horuci vyfuk, radsej pockat, kym vychladne
- svetielko osvetlujuce priestor pod sedadlom je v najnizsej moznej polohe, teda ak pod sedadlom nieco je, zakryje to to svetielko... neviem, preco vyrobca neumiestnil osvetlovacie svetielko niekam do sedadla, vdaka tomu by svietilo vzdy na cely kufor, nech by v nom bolo cokolvek. Spravit to by nebolo nic tazke, a efektivnost by bola 400-nasobne vyssia.
a vobec, precitaj si tento topic:
http://maxici.cz/forum/viewtopic.php?f= ... it=xciting, pre pristup na forum je potrebne sa zaregistrovat... V tej teme najdes vela popisnych info o Xcitingu 250/300
