No, takže sme sa dostali k tomu, že pre niečo chybové kódy skáču, takže to treba opravovať, takže je to istým spôsobom kazivé a na opravu treba vraziť viac ako u carbu (štatistika, tak isto sa dá vyčistiť vstrekovač ako aj karb, len porovnávam cenu dielov).
Takže sme sa dopracovali k tomu, že treba mať doma ešte jeden záložný scoot, pre prípad, že sa niečo pokazí, pri tuningu, to síce aj u carbu, ale zase tá hnusná štatistika. Každopádne ja ako laik, by som do pure-jetky nešiel, vzhľadom nato, že sa do toho nevyznám a pochopiť zase celú problematiku je zbytočné, keď mi to neprinesie výhody (možno nejakú tú kultivovanosť, čo pri spotrebe 3L/100 pri skútri môžem..).
Treba si priznať, že striekačku si kúpi buď ten čo ho od nej nemal kto odhovoriť alebo ten, čo sa chce baviť a vyzná sa..
