
@z mobilu....
Moderátor: Moderators
Snoopy! máme Astru G 1.4 16V 66kW a presne pre toto je teras v servise takisto oba ventilátory naplno hned jak sa naštartovalo či studený motor či teplý, zachvílu smrad jak sviňa kedže išly naplný výkon a na prístrojovke svietila nejaká divná kontrolka ked som pozeral v manuále tak to bolo niečo v tomto zneni ,,elektoroniké automatické prichladzovanie motora,, a vo vysvetlivkach pri poruchách bolo niečo tušim rozsvieti sa ak je na na chladiacej sústave alebo klimatizácii porucha,, motor sa pritom neprehriaval ani nič klíma chladila spojku na kompresore odpájalo pripájalo normálne tak viac sme nemohly skontrolovať tak sme to ani neriešily s tatkom a rovno volali do servisu kedže diagnostiku doma nemáme tak si asi nič nepomôžeme môže to byť hocičím a diagnostika im to presne povie kódom chybySnoopyBA napísal:Zase sa musim jedovat!!! Sadnem do Astry asi po dvoch tyzdnoch, otocim klucom a nic!! Baterka kupovana asi pred dvoma mesiacmi, ale problem je inde.. Z nicoho nic mi prednedavnom zacali blbnut vrtule na chladicoch, na oboch (motorovom aj klimovom). Proste sa tocili v jednom kuse, aj ked bol motor studeny. Tak som ich odpojil a bolo to v pohode (docasne riesenie). Kym som s autom jazdil nebol ziadny problem, no teraz po dvoch tyzdnoch je baterka uplne vyslahana. Je mozne ze nejake relatko (RJ chladenia) dava stale impulz aby sa tocili a to mi baterku vybilo uplne?