45 000 km
Včerajšok bol pre VFR také malé jubileum keď sa jej tachometer preklopil na hodnotu 45 tisíc (kedže to nastalo na diaľnici fotka má o niečo viac km

). Taktiež to bol deň nášho prvého pádu

ale našťastie sa jednalo len o parkovací pád a konkrétne do trávnika a ruží

takže okrem blata na motorke nebol ani škrabanec. Ono to bol zároveň aj test toho ako sa s takým pádom dokážem vysporiadať a žiaľ som zistil že sa nedokážem teda aspoň včera nie. Motorka na mňa padla tak nešťastne že mi pritlačila nohu vo výkrutenej pozícií čím mi znemožnila akýkoľvek pohyb. To ešte umocňoval aj mokrý šmykľavý trávnik takže som sa nemal o čo zaprieť a motorku nadvyhnúť. Našťastie to celé videla manželka a prišla ma zachrániť

inak by som tam asi pekne dlho zápasil a veru nieje to nič moc mať takú kravu na nohe
Ale našťastie všetko dobre dopadlo a mohol som ju úspešne zazimovať (teda aspoň do prvého zimného oteplenia

).
Celkovo som na véefere stihol najazdiť 800 km čomu dopomohol teplý November. Celkové pocity sú zatiaľ také zmiešané. Na jednej strane je to obrovský kus dopredu, ale na druhej je tam niekoľko vecí čo mi vadí.
Pozitíva: skvelý záťah odspodu vďaka V-čkovému motoru a zároveň vysoký výkon vo vysokých otáčkach vďaka štvorvalcovému motoru.
predbiehanie je jedna báseň to ani nestihnem smerovku vyhodiť a už som pred autom
neskutočne istá v zákrutách , rám je krásne tuhý a všetky nerovnosti sú krásne filtrované, nič neodskakuje
veľa miesta pre jazdca a spolujazdca (niekedy až priveľa mám pocit že by sme sa tam zmestili aj traja

)
ochrana pred vetrom je takmer dokonalá (keby tam je vyššie plexi tak absolútne bezvetrie)
zvuk V4 (hlavne prechod zo 4 na 16 ventilov je moc návyková vec

)
Negatíva: vysoká hmotnosť (pri rýchlostiach pod 20 km/h a pri manipuláciou z motorkou)
zapnutie V-tecu je dosť hrubé a občas ma to naplaší keď to nečakám (možno si časom zvyknem)
spotreba je asi subjektívny názor ale bol som vychovaný na cbfke takže mám nato právo
športovejší posed, trochu ma od toho bolí chrbát a pravá ruka, ale na druhej strane sa s tým lepšie jazdí v zákrutách
silný motor ma núti ísť rýchlo (budem sa snažiť tomu odolať)
brzdy niesú dobre dávkovateľné. Fungujú systémom nebrzdia/brzdia nič medzi tým
zrejme je to požierač gúm , hlavne tá zadná mizne pred očami
Uvidím časom ako sa s tým vysporiadam ale verím že si k nej nakoniec nájdem cestu a bude to šťastné ,,manželstvo"
