 
  
Moderátor: Moderators
 
  

 , Ta tryska je urcite na spravnom mieste ? lebo obcas im to ujde skontrolovat ci je piest ozaj v hornej uvrati a ryska sedi. nahodis retaz, zlahka dotiahnes vacku cca 5Nm, natiahnes napinak retaze a namontujes ho tam vyberies skutkovac napinak sa uvolni a napne retaz. rukou otacas ventilatorom a sledujes ci sedia znacky na magnete a vacke, ak nesedia von napinak uvolnit vacku a posunut o kolko treba retaz, a zopakujes postup.
, Ta tryska je urcite na spravnom mieste ? lebo obcas im to ujde skontrolovat ci je piest ozaj v hornej uvrati a ryska sedi. nahodis retaz, zlahka dotiahnes vacku cca 5Nm, natiahnes napinak retaze a namontujes ho tam vyberies skutkovac napinak sa uvolni a napne retaz. rukou otacas ventilatorom a sledujes ci sedia znacky na magnete a vacke, ak nesedia von napinak uvolnit vacku a posunut o kolko treba retaz, a zopakujes postup.tak to robim.nemohla sa pretočit nejak kolečko na klukovke to ozubene???ventil saci je vždy pootvoreny od vzfukoveho ako kebz sa štrajchli a saci sa skrivil iba na vršku. v pohode chodi v puzdre.skutrista napísal:Dusan napísal:Cina no, Ta tryska je urcite na spravnom mieste ? lebo obcas im to ujde skontrolovat ci je piest ozaj v hornej uvrati a ryska sedi. nahodis retaz, zlahka dotiahnes vacku cca 5Nm, natiahnes napinak retaze a namontujes ho tam vyberies skutkovac napinak sa uvolni a napne retaz. rukou otacas ventilatorom a sledujes ci sedia znacky na magnete a vacke, ak nesedia von napinak uvolnit vacku a posunut o kolko treba retaz, a zopakujes postup.

 ano pri vysokych otackach (predpokladam ze viac ako 10 000ot) moze narazit piest do sacieho ventilu ak by boli zle spruziny, predpokladam ze mas vsetko standartne veci piest,valec,vacka ziaden tunning.
 ano pri vysokych otackach (predpokladam ze viac ako 10 000ot) moze narazit piest do sacieho ventilu ak by boli zle spruziny, predpokladam ze mas vsetko standartne veci piest,valec,vacka ziaden tunning.

 
 


 Ale pytal som sa na to koliesko co zenie rozvody na kluke a vraj sa moze pootocit pri zadreti a vaznej poruche motora
 Ale pytal som sa na to koliesko co zenie rozvody na kluke a vraj sa moze pootocit pri zadreti a vaznej poruche motora 