Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Dvasan
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 39
Dátum registrácie: So Jan 11, 2014 5:09 pm
Skúter: Keeway f-act city 50, Aprilia SR max 125 (200ccm Malossi)

Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#1 Príspevok od užívateľa Dvasan » Št Jún 25, 2015 11:23 am

Zdravím... potreboval by som pomoc s tým, že po oficiálnej úprave skútra Aprilia sr max 125 na 200ccm, (Mallossi kit 200ccm, variator mallossi, riadiaca jednotka Force master 2), som bol zo začiatku veľmi spokojný, čo sa týka sily, rýchlosti a celkových jazdných vlastností, veľmi dobre to ide... ale... vyskytol sa problém, ktorý mi znemožňuje skúter využívať, pretože v neočakávanom momente po vypnutí motora nastane, pravdepodobne kvôli vyššiemu kompresnému pomeru taká situácia, že štartér nevládze pretočiť, dostáva záťaž na relátko, a následne zhorí aj jedno aj druhé :o :%) . Kto sa s niečim podobným už stretol, veľmi pekne ho poprosím o každý postreh a skúsenosť. Ešte dodám, že sa mi to stalo tak, že normálne som doma naštartoval, došiel do cieľa, a tam akonáhle som chcel naštartovať už len trhalo a sekalo v štartéri, akokeby bola vybitá batéria... čo tiež zisťujem... dobíjať ju dobíja... Vzhľadom na to, že po otočení kľúča sa automaticky najprv rozsvietia svetlá, čo je podľa mňa veľmi zlé riešenie stroja... mali by sa rozsvietiť až po naštartovaní, kvôli vyššiemu štartovaciemu prúdu..., myslím, že tým, že stiahne batériu... následne poškodí pri štartovaní relé a nastane skrat, čo má za následok zhorenie aj štartéra... Objednal som ešte raz nový štartér, ale predtým, než ho založíme, chcem sa opýtať, kde hľadať chybu...Ďakujem...
PS: Vzhľadom na to, že je to skvelá mašina, pohodlná a má veľmi dobré jazdné vlastnosti, nerád by som ju vrátil do pôvodných nastavení, čo by znamenalo, že by som ju predal, pretože na zmenu, ktorá bola vykonaná som si zvykol... ale keďže to má tento zádrhel, som zúfalý, ako ďalej... na jednej strane si hovorím, že som nemal ísť do tunningu..., ktorý robil predajca, a keďže to stálo 700e, už je pozde, navyše jazdný výsledok je super... len to štartovanie je nejaké nedoriešené... Neviem, či to zapríčinila neodborná montáž, alebo jednoducho potrebujem to napraviť...
vďaka za postrehy...
Dušan

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#2 Príspevok od užívateľa VLADY » Št Jún 25, 2015 12:41 pm

Je zrejme možné, že relé zhorí len preto že sa zmenší počas štartu napájacie napätie ...relé odskočí a skrátka kontakty sa len oddialia a samozrejme štartér je sviňa indukčná záťaž a k tomu veľký štartovací prúd a natiahne sa na kontaktoch oblúk a zhoria. Takže možno v prvom rade je slabá baterka ktorá pri tom zvýšenom odbere má už problém udržať potrebné napätie ...v druhom rade slabé relé čo sa týka dimenzovania prúdových kontaktov , alebo je dakde blbý spoj a prechodový odpor na silových kábloch od baterky ku štartéru či už priamo pluska alebo aj kostra...treba asi pomerať úbytky napätia...lenže ak má zas odpáliť kontakty v relátku asi by so to riešil jeho obídením a že skúsiť spojiť káble na skúšku pomocou spínacej cievky zo štartéra napríklad z nejakého auta, tá má určite dostatočne silné kontakty na také prúdy, na scootri tam nejde viac ako 40-50A....alebo kúpiť silnejšie relé z nejakej motorky ono rozmerovo to nieje moc rozdiel ale ak bude z nejakej veľkej moto tak by malo mať aj silnejšie kontakty. A potom ...nemá ten motor na vačke dekompresný mechanizmus zrejme, lebo malé objemy to nemávajú a preto ten problém...alebo ho má a je nefunkčný? A štartér by som vyšetril že či ho majú rovnaký alebo 200vky majú možno silnejší a ten by som asi skúsil zohnať a nahradiť pôvodný...
A k vypínaniu svetiel pri štarte, ja som to obišiel tak, že medzi prívod k žiarovke predného svetla a samotnú žiarovku som vrazil napäťový spínač - spínač denného svietenia, dostať to aj kúpiť hotové ak nieje niekto elektronik že si to nebude vyrábať doma , a ten reaguje na zvýšenie napätia, takže zapnem zapalko na spínači 12,5 cez jeho relé nejde pluska na žiarovku, naštartuje sa napätie sa zvýši a relé zopne plusku a žiarovka svieti...Mám to zapojené ako medzikus medzi konektor na žiarovku a kontakty na žiarovke....takže viem to pri prípadnej poruche za minutu prepojiť do pôvodného stavu....
Naposledy upravil/-a VLADY v Št Jún 25, 2015 12:59 pm, upravené celkom 4 krát.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#3 Príspevok od užívateľa theruck » Št Jún 25, 2015 12:46 pm

mne to na motorke robilo tak ze ked bola slaba baterka tak relatko malo tendenciu sa pri starte "zalepit" a potom po nastartovani mi aj pocas jazdy mi stale tocilo starter co som samozrejme cez zvuk motora nepocul a vsimol som si to len nahodou asi 30km od domu ked som preradzoval. mne to nastastie nezhorelo tak som iba vymenil rele a baterku.
osobne si myslim ze by si mohol kupit baterku rele a starter a nikdy sa ti to uz nestane. vypinac na svetla si ale kludne dorob to aj mne leze na nervy tieto nove vymysly ze startujme so zapnutymi svetlami.

Dvasan
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 39
Dátum registrácie: So Jan 11, 2014 5:09 pm
Skúter: Keeway f-act city 50, Aprilia SR max 125 (200ccm Malossi)

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#4 Príspevok od užívateľa Dvasan » Št Jún 25, 2015 2:35 pm

Ďakujem chalani... vidím, že nie som sám, čo sa mi to deje...ono mi to robí ako keby ostal motor v hornej úvrati a je tam potrebná väčšia sila na štartér, a ak mám slabšiu batériu... teda... je možné že mi točí štartér aj po naštartovaní a tým vybíja batériu... to sme s kamošom tiež už vyslovili, túto myšlienku...ale to nezistí človek... Po namontovaní kit-u som bol upovedomený, že sa podarilo, len pri štarte v hornej úvrati niekedy ťažko pretočí...Nemal som to tak prebrať.. moja chyba... asi ešte nerobili na apriliu a tak ma odbili...darmo... nemenujem zatiaľ predajcu... Aj napriek takému prístupu ich ešte nedám dole... zatiaľ. Kúpim aj novú batériu.. aj keď je len dvojročná, no ak sme skúšali v jednom servise, do ktorého som sa šťastím spustil, ak sa mi to na kopci stalo, tak svetlo úplne stiahlo, aj keď sme dali na nabíjačku na polhodinu baterku...a už som počul syčanie pod bateriou, kde je relatko... už ho smažilo a bolo v prdeli..., odpojil som rýchlo batériu ale štartér už bol hotový... takže zatiaľ ma to stálo ďalších 70e... 50štartér + 18relé.. plus kamošovi za montáž... a ešte raz to isté :cry:

Dvasan
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 39
Dátum registrácie: So Jan 11, 2014 5:09 pm
Skúter: Keeway f-act city 50, Aprilia SR max 125 (200ccm Malossi)

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#5 Príspevok od užívateľa Dvasan » Št Jún 25, 2015 2:50 pm

VLADY napísal:Je zrejme možné, že relé zhorí len preto že sa zmenší počas štartu napájacie napätie ...relé odskočí a skrátka kontakty sa len oddialia a samozrejme štartér je sviňa indukčná záťaž a k tomu veľký štartovací prúd a natiahne sa na kontaktoch oblúk a zhoria. Takže možno v prvom rade je slabá baterka ktorá pri tom zvýšenom odbere má už problém udržať potrebné napätie ...v druhom rade slabé relé čo sa týka dimenzovania prúdových kontaktov , alebo je dakde blbý spoj a prechodový odpor na silových kábloch od baterky ku štartéru či už priamo pluska alebo aj kostra...treba asi pomerať úbytky napätia...lenže ak má zas odpáliť kontakty v relátku asi by so to riešil jeho obídením a že skúsiť spojiť káble na skúšku pomocou spínacej cievky zo štartéra napríklad z nejakého auta, tá má určite dostatočne silné kontakty na také prúdy, na scootri tam nejde viac ako 40-50A....alebo kúpiť silnejšie relé z nejakej motorky ono rozmerovo to nieje moc rozdiel ale ak bude z nejakej veľkej moto tak by malo mať aj silnejšie kontakty. A potom ...nemá ten motor na vačke dekompresný mechanizmus zrejme, lebo malé objemy to nemávajú a preto ten problém...alebo ho má a je nefunkčný? A štartér by som vyšetril že či ho majú rovnaký alebo 200vky majú možno silnejší a ten by som asi skúsil zohnať a nahradiť pôvodný...
A k vypínaniu svetiel pri štarte, ja som to obišiel tak, že medzi prívod k žiarovke predného svetla a samotnú žiarovku som vrazil napäťový spínač - spínač denného svietenia, dostať to aj kúpiť hotové ak nieje niekto elektronik že si to nebude vyrábať doma , a ten reaguje na zvýšenie napätia, takže zapnem zapalko na spínači 12,5 cez jeho relé nejde pluska na žiarovku, naštartuje sa napätie sa zvýši a relé zopne plusku a žiarovka svieti...Mám to zapojené ako medzikus medzi konektor na žiarovku a kontakty na žiarovke....takže viem to pri prípadnej poruche za minutu prepojiť do pôvodného stavu....
k tomu dekompresnému mechanizmu... no tak to si myslím, že nemá nič také...a k štartéru mi povedali toľko, že po 300ccm sa používa v podstate s rovnakými parametrami... že aby som šiel len do toho istého... že vo Svite robia tento tunning bežne a nestalo sa im to... preto rozmýšľam, či si to tam nepôjdem dať popozerať, kde soudruzi urobili chybu... prípadne, čo mám zle porobené, že sa mi to serie...

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#6 Príspevok od užívateľa VLADY » Št Jún 25, 2015 4:51 pm

No držím palce nech to zmákneš a pohodovou jazdou si vykompenzuješ tieto problémy a starosti.... :beer:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
Dusan
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 595
Dátum registrácie: Pi Feb 21, 2014 2:16 pm
Skúter: TGB Bullet 125 RS
Bydlisko: KE

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#7 Príspevok od užívateľa Dusan » Št Jún 25, 2015 8:02 pm

Aku tam nas baterku ? Aky kompreny pomer mas teraz vastne? Ja. Som prechadzal z 7Ah na 9Ah pre istotu

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#8 Príspevok od užívateľa VLADY » Št Jún 25, 2015 10:44 pm

A hlavne ide o štartovací prúd jaký má baterka písaný, (to neznamená že aj štartér toľko ťahá ale znamená to že baterka toľko dokáže dať pri určitom napätí potrebnom na zdarný štart ). takže čím viac tým lepšie ... v podstate Ah sú až druhoradé...Pretože pri motobaterkách sa môže stať že nejaká 7Ah bude mať napríklad 190 A a 9Ah kľudne len 150A. Lebo tá prvá bude značková Yuasa a vážiť 2,5 kila, a tá druhá bude čínska hajtra a vážiť bude možno polovicu.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
BacaNR
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 611
Dátum registrácie: St Aug 01, 2012 11:10 pm
Skúter: Keeway Matrix , Malaguti Madison RS250 , Yamaha T-max 500i
Bydlisko: Nitra

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#9 Príspevok od užívateľa BacaNR » Št Jún 25, 2015 11:11 pm

tak naprikad mne moja 250ka piaggio motor fungovala a na brnk startovala aj na malickej 4Ah baterke ale to len na skusku som tam mal asi 300 kilometrov kym mi neprisla nova velka :) Skus cez kable napojit velku bateriu z auta na skusku ci mas problem v baterke alebo nie :)
Top Due+ 70 LC , Giannelli Shot V4 , MHR overrange , MHR delta clutch , MHR klapky, TC unit , Dellorto 21mm

Dvasan
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 39
Dátum registrácie: So Jan 11, 2014 5:09 pm
Skúter: Keeway f-act city 50, Aprilia SR max 125 (200ccm Malossi)

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#10 Príspevok od užívateľa Dvasan » Pi Jún 26, 2015 12:02 am

Z batérie z auta vôbec nepustí...skúšali sme, akokeby mala nejakú prepäťovú ochranu... Alebo už bolo niečo prehorené. Zaujímavé však bolo, že ak sme dali späť batériu pôvodnú (Yuasa 12V, 10Ah, 180A), zavrčalo aspoň.. Ja len dúfam, že je to len tým... A že sa to vyrieši kúpou nového štartéra, relé, a batérie... Bude to moja posledná investícia síce do úspešného mototunningu, ale s touto záludnosťou nepoužívateľnému...
Ps... Ak niekoho ešte niečo napadne, budem Vám zaviazaný... Ďakujem, Ahojte

Užívateľov profilový obrázok
Luthar
motorkár
motorkár
Príspevky: 1992
Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
Skúter: Derbi GP1i 250
Bydlisko: Bratislava

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#11 Príspevok od užívateľa Luthar » Pi Jún 26, 2015 1:06 am

Vsetko co pisete je mimo, tam nieje problem s elektrikou, ale ten ze 125 cc skútre nemaju dekompresor na vacke, nakolko 218cc malossi uz ma ine tlaky tak ju nedokaze starter pretlacit a odide tam rele a podobne...
Oprava je pomerne jednoducha, treba kupit dekompresor a vacku, ktora ma nan pripravu. Mam z tym bohate skusenosti.

Dvasan
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 39
Dátum registrácie: So Jan 11, 2014 5:09 pm
Skúter: Keeway f-act city 50, Aprilia SR max 125 (200ccm Malossi)

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#12 Príspevok od užívateľa Dvasan » So Jún 27, 2015 3:02 pm

Tak potom ďakujem... Len nájsť niekoho, kto mi to spraví... Najradšej by som už kilometre na prevoz nechcel zbytočne utracat, zaruku mam už po cudzom zásahu, teda vymene relé a startera v prdeli... Tak... Kolko to stojí... Nech mi to ide... Ďakujem

Užívateľov profilový obrázok
Luthar
motorkár
motorkár
Príspevky: 1992
Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
Skúter: Derbi GP1i 250
Bydlisko: Bratislava

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#13 Príspevok od užívateľa Luthar » So Jún 27, 2015 3:33 pm

Neviem odkial si, ale ja by som ti z tym vedel pomoct.

Užívateľov profilový obrázok
črepnikMHR
st. trojkolkár
st. trojkolkár
Príspevky: 65
Dátum registrácie: Po Okt 27, 2008 9:49 pm
Skúter: gilera runner 125

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#14 Príspevok od užívateľa črepnikMHR » So Jún 27, 2015 8:54 pm

Sakra. Aj ja som chcel na runnera 218 ale po tom čo čitam mam už obavy či to bude ok
OFF ROAD

Dvasan
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 39
Dátum registrácie: So Jan 11, 2014 5:09 pm
Skúter: Keeway f-act city 50, Aprilia SR max 125 (200ccm Malossi)

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#15 Príspevok od užívateľa Dvasan » So Jún 27, 2015 9:08 pm

Od Rožňavy... A ak kamoš nebude vedieť mi s tým pomôcť, ja sa ozvem.. A dám vedieť aj tu, ako som dopadol..., čo vieme tu urobiť, už to chcem niekam pohnúť..

Užívateľov profilový obrázok
Luthar
motorkár
motorkár
Príspevky: 1992
Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
Skúter: Derbi GP1i 250
Bydlisko: Bratislava

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#16 Príspevok od užívateľa Luthar » So Jún 27, 2015 9:52 pm

Staci zistit ci ma vacka kanal na tycku dekompresora, ak ano je to ok, ak nie bude treba aj vacku. Inak staci kupit zo scootlandu, alebo skutrvrakovista pouzity dekopresor a nahodit. A je po probleme :-)

Dvasan
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 39
Dátum registrácie: So Jan 11, 2014 5:09 pm
Skúter: Keeway f-act city 50, Aprilia SR max 125 (200ccm Malossi)

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#17 Príspevok od užívateľa Dvasan » Št Júl 02, 2015 11:41 am

http://www.sip-scootershop.com/en/produ ... n_kbr10003 . Je to toto, čo by som tam mal dať? Som nasiel na nete... Zatiaľ čakám na štarter a ešte sme nepozerali, čo a ako tam mozem alebo musim dať, aby to startovaniu pomohlo...

Užívateľov profilový obrázok
Luthar
motorkár
motorkár
Príspevky: 1992
Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
Skúter: Derbi GP1i 250
Bydlisko: Bratislava

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#18 Príspevok od užívateľa Luthar » Št Júl 02, 2015 7:25 pm

Ano to je presne ono :-), len vacka musi nato mat ten kanalik kam sa zasunie ta tycka na dekompresor

Dvasan
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 39
Dátum registrácie: So Jan 11, 2014 5:09 pm
Skúter: Keeway f-act city 50, Aprilia SR max 125 (200ccm Malossi)

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#19 Príspevok od užívateľa Dvasan » Pi Júl 03, 2015 1:04 am

Myslím si, že nebude mať nič také...mám proste smolu a nakoniec budem musieť kúpiť aj vačku za 220e..., keď sa budem chcieť voziť tento rok ešte..., čo je už riadna suma... a navyše už mi to musí niekto urobiť... čínsky dvojtakt som tunil sám... a šlo to, ale toto nejdem robiť sám... Uvidím, či si na to trúfne kamarát, čo mi teraz pomáha nejak to dať doporiadku. Ak nie... budem si musieť nájsť nejakého mechanika, kto mi to celé spojazdní a vyrieši sa to raz a navždy... ak pokročím.. dám vedieť, ako som sa pohol... zatím ďakujem

Užívateľov profilový obrázok
Luthar
motorkár
motorkár
Príspevky: 1992
Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
Skúter: Derbi GP1i 250
Bydlisko: Bratislava

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#20 Príspevok od užívateľa Luthar » Pi Júl 03, 2015 8:19 am

Ved nekupuj novu, na scootlande ich maju kopu za 900-800 korun, staci im tam zavolat a objednať a poslu ti vacku v super stave a jazdis dalej.
Napr: http://www.scootland.cz/uzbozi/aprilia-vacka-2/

Dvasan
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 39
Dátum registrácie: So Jan 11, 2014 5:09 pm
Skúter: Keeway f-act city 50, Aprilia SR max 125 (200ccm Malossi)

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#21 Príspevok od užívateľa Dvasan » Pi Júl 03, 2015 10:50 am

Vyzistím, že čo vlastne treba... prípadne sem položím nejakú otázku zase... a uvidíme, dokedy to dám doporiadku... pevne dúfam, že sa ešte budem voziť tento rok... zatiaľ ďakujem za pomoc a rady... super :)

Dvasan
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 39
Dátum registrácie: So Jan 11, 2014 5:09 pm
Skúter: Keeway f-act city 50, Aprilia SR max 125 (200ccm Malossi)

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#22 Príspevok od užívateľa Dvasan » Ut Júl 14, 2015 5:54 pm

Toto mi odpovedali na scotland.cz

Dobrý den,

s tímto problémem jsme se nikdy nesetkali a to jsme tyto KITy namontovali již na mnoha skútrech. Všecky startovaly bezproblému. Zkuste skontrolovat stav baterie. Je možné že už nebude mít kapacitu jak nová. Jinak pokud skútr standardně dekompresor na Vačce nemá, nedá se jinakým způsobem přidat či domontovat.

Užívateľov profilový obrázok
nenusss
skútrista
skútrista
Príspevky: 340
Dátum registrácie: St Jún 15, 2011 7:27 pm
Skúter: Gilera runner st125 ST200

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#23 Príspevok od užívateľa nenusss » Ut Júl 14, 2015 6:14 pm

No ked to tak citam tak Runnerka ostane pri 125 radsej.:-(( vela stastia s opravou..
SportAsAlifeStyle
Life is a moment...this is one

Gilera runner ST125 black, silvera

Užívateľov profilový obrázok
Radusko
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 90
Dátum registrácie: St Apr 09, 2014 12:31 pm
Skúter: DERBI GP1 250

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#24 Príspevok od užívateľa Radusko » Ut Júl 14, 2015 7:47 pm

v scotlande im pekne j..e,mam nahodeny 218 malossi uz dva mesiace a mam ten isty problem zo startovanim. Spociatku ma problem pretocit ale potom sa uz rozbehne.

Užívateľov profilový obrázok
Luthar
motorkár
motorkár
Príspevky: 1992
Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
Skúter: Derbi GP1i 250
Bydlisko: Bratislava

Re: Problémy po úprave Aprilie SR max 125 na 200ccm...

#25 Príspevok od užívateľa Luthar » Ut Júl 14, 2015 10:06 pm

Tam mam pocit, ze fakt robia motaci, samozrejme ze sa da domontovat dekompresor

Napísať odpoveď

Návrat na "Skútre nad 125 ccm (Maxíky)"