Čo to znamená EURO3 (u scootrov)

tu sa prezentujte, čmárajte a podobné veci

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
Jostobb
motorkár
motorkár
Príspevky: 1563
Dátum registrácie: Pi Okt 13, 2006 7:01 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: B.Bystrica
Kontaktovať užívateľa:

Čo to znamená EURO3 (u scootrov)

#1 Príspevok od užívateľa Jostobb » Št Máj 31, 2007 8:52 pm

Kedže to tu už niekto spomenul že od nového roka by sa mali dodávať len Euro 3 scootre ...TAkže ja by som sa chcel spýtať že čo vlastne musí mať taký Euro3 scooter !!?? v čom to je iné v čom to bude horšie a v čom to bude lepšie ?
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
owwidius
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 594
Dátum registrácie: Po Jún 05, 2006 11:55 pm
Skúter: Suzuki V-Strom 650 ABS 2007
Bydlisko: Bratislava - Petrzalka
Kontaktovať užívateľa:

#2 Príspevok od užívateľa owwidius » Št Máj 31, 2007 9:16 pm

podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

#3 Príspevok od užívateľa dr.snake » Št Máj 31, 2007 10:23 pm

to znamena ze to pojde 40km nebude dymit a bude mat desat hadiciek okolo vyfuku a bude stat 50tisic... :D proste na hovno
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#4 Príspevok od užívateľa alcatelko » Št Máj 31, 2007 10:30 pm

euro 3 znamena koniec cinskych 2t kopii a vecsiny europskych 2t motorov...uz len 4t so sekundarnym privodom vzduchu do vyfuku a s katalizatorom...asi uz aj rovno s trojcestnym...cize ako vravel had...ceny hore vykon dole
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
matio
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 622
Dátum registrácie: St Apr 25, 2007 11:01 am
Skúter: Motorro Polly 50
Bydlisko: Žilina, 49°11'55.69"N 18°44'7.44"E
Kontaktovať užívateľa:

#5 Príspevok od užívateľa matio » Št Máj 31, 2007 10:52 pm

Norma | Zavedenie | CO | HC | HC+Nox | NOx | PM

Euro 2 | 01/1996 | 2,20 | - | 0,50 | - | -
Euro 3 | 01/2000 | 2,30 | 0,20 | - | 0,15 | -

takto to plati pre osobne auta s benzinovym motorom, jednotky su vraj v gramoch na meter ... preco je to tak, to sa ma nepytajte :) takze vybalte technicaky a mozte si skontrolovat, co ako splnate

ps: mi nexce zobrazit tie medzeri, tak si to musite domysliet, je to ako tabulka

edit: kukal som do technicaku a vsetky normy euro3 som splnil :-D zrejme pre moto budu tie normy prisnejsie, kedze su tam mansie kubatury a auta zacianju od cca 1000cm3
Naposledy upravil/-a matio v Pi Jún 01, 2007 12:40 am, upravené celkom 2 krát.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#6 Príspevok od užívateľa alcatelko » Št Máj 31, 2007 11:00 pm

u aut je uz davno euro 4 a ide sa na euro 5... u moto je euro 2 a ide sa na euro 3...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
matio
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 622
Dátum registrácie: St Apr 25, 2007 11:01 am
Skúter: Motorro Polly 50
Bydlisko: Žilina, 49°11'55.69"N 18°44'7.44"E
Kontaktovať užívateľa:

#7 Príspevok od užívateľa matio » Št Máj 31, 2007 11:02 pm

alcatelko napísal:u aut je uz davno euro 4 a ide sa na euro 5... u moto je euro 2 a ide sa na euro 3...
vsak ja viem, preco som asi uviedol euro 2 a euro 3??? boze boze :)
podpis som si este nenastavil

Bacil-BA
motorkár
motorkár
Príspevky: 1835
Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
Skúter: Už zasa žiadny
Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava

#8 Príspevok od užívateľa Bacil-BA » Št Máj 31, 2007 11:32 pm

Zbohom karburátorom... :oops:
Tak už zasa nič.

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#9 Príspevok od užívateľa VLADY » Št Máj 31, 2007 11:37 pm

Bacil-BA napísal:Zbohom karburátorom... :oops:
Kto neznášate striekačky ( a nie len u dochtora) :D :D tak máte poslednú možnosť kúpiť scootre z karbíkom...darmo ja furt tvrdím klasika je klasika na tú pretechnizovanosť a hlavne preelektronikovanosť aj tak raz ludstvo zakape!!!! :oops: :oops:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
Jostobb
motorkár
motorkár
Príspevky: 1563
Dátum registrácie: Pi Okt 13, 2006 7:01 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: B.Bystrica
Kontaktovať užívateľa:

#10 Príspevok od užívateľa Jostobb » Pi Jún 01, 2007 11:42 am

Takže ak som to dobre pochopi tak skape karburátor a nastane éra priameho vstrekovania ? ... No a potom keď to nastane tak sa asi ani nebudú mocť dovážať euro2 scooty však ? :cry: ...čiže dvojtaktom zachvľľu odzvoní :oops:
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#11 Príspevok od užívateľa VLADY » Pi Jún 01, 2007 12:03 pm

dovoz ojetin je vždy trocha volnejší... toto skorej je na NEW motore!!!!ale v podstate je to tak za pár rokov už len Ička budú a potom sa dostane na rad aj trojcestný CAT tak jak v autách :cry: :cry: :cry: scootru zdar!!!! to bude paráda radosť z vozenia nič nebude dymiť a smrdieť... ale to už mna zuby boleť nembudú :P
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

geetee

#12 Príspevok od užívateľa geetee » Pi Jún 01, 2007 12:03 pm

Jostobb napísal:Takže ak som to dobre pochopi tak skape karburátor a nastane éra priameho vstrekovania ? ... No a potom keď to nastane tak sa asi ani nebudú mocť dovážať euro2 scooty však ? :cry: ...čiže dvojtaktom zachvľľu odzvoní :oops:
dvojtakty preziju aj euro4, nebojte, len euro2 pochovalo taku skvelu masinu akou je Aprilia RS250 :cry:
Naposledy upravil/-a geetee v Pi Jún 01, 2007 12:11 pm, upravené celkom 1 krát.

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#13 Príspevok od užívateľa VLADY » Pi Jún 01, 2007 12:06 pm

geetee napísal:
Jostobb napísal:Takže ak som to dobre pochopi tak skape karburátor a nastane éra priameho vstrekovania ? ... No a potom keď to nastane tak sa asi ani nebudú mocť dovážať euro2 scooty však ? :cry: ...čiže dvojtaktom zachvľľu odzvoní :oops:
dvojtakty preziju aj euro4, nebojte, len euro2 pochovalu taku skvelu masinu akou je Aprilia RS250 :cry:
to vždy záleží na jakom limite sa dohodnú..ale trend je vždy to znižovať aj keď výrobcovia sa bránia kvôli výrobnej cene a tak....ale aj tak v konečnom dôsledku to zaplatíme my spotrebitelia.... :oops:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

aumirek
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 754
Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Klimkovice Ostravsko

#14 Príspevok od užívateľa aumirek » Pi Jún 01, 2007 12:50 pm

VLADY napísal:
geetee napísal: dvojtakty preziju aj euro4, nebojte, len euro2 pochovalu taku skvelu masinu akou je Aprilia RS250 :cry:
to vždy záleží na jakom limite sa dohodnú..ale trend je vždy to znižovať aj keď výrobcovia sa bránia kvôli výrobnej cene a tak....ale aj tak v konečnom dôsledku to zaplatíme my spotrebitelia.... :oops:
tak jak nepřežili 2 takty v sekačkách nepřežijou ani u skutru a nemá cenu se hadat že to není pravda mužem se akorát hádat kdy to bude

Bacil-BA
motorkár
motorkár
Príspevky: 1835
Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
Skúter: Už zasa žiadny
Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava

#15 Príspevok od užívateľa Bacil-BA » Pi Jún 01, 2007 2:53 pm

Zaujímavé je, že u lodných motorov, kde sú prísnejšie požiadavky na ochranu životného prostredia vzhľadom na priamy styk výfukových plynov s vodou, stále dominujú dvojtakty. Aj keď už vačšinou striekačky, ale dvojtaktné. Použitý olej musí už niekoľko rokov spĺňať splňovať požiadavky TCW3 a musí byť vo vode biologicky odbúrateľný.
Takže ešte dvojtaktom nemusí odzvoniť, ak sa s tým bude chcieť výrobcom popasovať. :wink:
Tak už zasa nič.

geetee

#16 Príspevok od užívateľa geetee » Pi Jún 01, 2007 3:03 pm

Bacil-BA napísal:Zaujímavé je, že u lodných motorov, kde sú prísnejšie požiadavky na ochranu životného prostredia vzhľadom na priamy styk výfukových plynov s vodou, stále dominujú dvojtakty. Aj keď už vačšinou striekačky, ale dvojtaktné. Použitý olej musí už niekoľko rokov spĺňať splňovať požiadavky TCW3 a musí byť vo vode biologicky odbúrateľný.
Takže ešte dvojtaktom nemusí odzvoniť, ak sa s tým bude chcieť výrobcom popasovať. :wink:
mynule som cital o dakom anglickom patente 4t motora bez ventilov a vie tocit v pohode 25tis ot cize vlastne ekologicky 2t pri 12500ot :-D

inak striekacka to isti a vecsi katalizator, cize aj v euro 5 budu 2T v pohode, a potom ak sa ti mali, das kit, odblokovane CDI a tuning fuk a mas zase 2T s doby kedy bolo dvolezite aby to dobre dimilo, lebo v tedy bolo iste ze je oleja dostatok :-D

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#17 Príspevok od užívateľa alcatelko » Pi Jún 01, 2007 5:59 pm

pride era wankelovho motora... uz sa len caka kedy sa bude dat normalne cerpat vodik...vykon vyssi jak terajsie motory, jednoducha konstrukcia skoro ziadne emisie a maly moze tocit v pohode 20-30tis otacok...zo 72ccm komory sa da v pohode vyzmykat 50koni :twisted:
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
Jostobb
motorkár
motorkár
Príspevky: 1563
Dátum registrácie: Pi Okt 13, 2006 7:01 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: B.Bystrica
Kontaktovať užívateľa:

#18 Príspevok od užívateľa Jostobb » So Jún 02, 2007 8:14 am

kokos veď ale 20-30 tis ot ... to už musí robiť aj hluk nie ? či wankelov motor neni tak hlučný pri toľkých otáčkach ?
podpis som si este nenastavil

DeNy
chodec
chodec
Príspevky: 14
Dátum registrácie: Po Sep 11, 2006 4:18 pm
Skúter: neuvedený
Kontaktovať užívateľa:

#19 Príspevok od užívateľa DeNy » So Jún 02, 2007 10:21 am

alcatelko napísal:pride era wankelovho motora... uz sa len caka kedy sa bude dat normalne cerpat vodik...vykon vyssi jak terajsie motory, jednoducha konstrukcia skoro ziadne emisie a maly moze tocit v pohode 20-30tis otacok...zo 72ccm komory sa da v pohode vyzmykat 50koni :twisted:
huh, ak sa nemýlim, tak vodík prudko reaguje s kyslíkom, alebo nie? tak by to bolo aj trochu riziko :D

aumirek
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 754
Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Klimkovice Ostravsko

#20 Príspevok od užívateľa aumirek » So Jún 02, 2007 10:27 am

DeNy napísal:
alcatelko napísal:pride era wankelovho motora... uz sa len caka kedy sa bude dat normalne cerpat vodik...vykon vyssi jak terajsie motory, jednoducha konstrukcia skoro ziadne emisie a maly moze tocit v pohode 20-30tis otacok...zo 72ccm komory sa da v pohode vyzmykat 50koni :twisted:
huh, ak sa nemýlim, tak vodík prudko reaguje s kyslíkom, alebo nie? tak by to bolo aj trochu riziko :D
vodík s kyslíkem nedělá vubec nic prostě se jen smíchá tak jak benzín se vzduchem a pokud ho nezapálíš nic nedělá ale ten motor běží klidně neb nemé klikovku tudíž žádné vibrace

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#21 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ne Jún 03, 2007 12:15 pm

vibracie ma cca 1/12 oproti beznemu motoru...a huci jak kazdy motor...povod hluku je hluk od spalovania...vodik s kyslikom sa miesa az v spalovacej komore...vzduch ide normalne ako teraz a vodik sa vstrekuje priamo do komory...cize nesedis na atomovke :lol: tieto motory je buducnost...vid bmw co stavia uz normalne motory na vodik :)
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
Jostobb
motorkár
motorkár
Príspevky: 1563
Dátum registrácie: Pi Okt 13, 2006 7:01 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: B.Bystrica
Kontaktovať užívateľa:

#22 Príspevok od užívateľa Jostobb » Ne Jún 03, 2007 1:34 pm

No to je síce pekné ale ako to bude s mazaním ?
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#23 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ne Jún 03, 2007 1:44 pm

u wankela??? pri pouziti spravnych materialov nemusis do paliva davat vobec olej...staci mazat loziska...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
Jostobb
motorkár
motorkár
Príspevky: 1563
Dátum registrácie: Pi Okt 13, 2006 7:01 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: B.Bystrica
Kontaktovať užívateľa:

#24 Príspevok od užívateľa Jostobb » Ne Jún 03, 2007 1:46 pm

Ale bude na to stačiť normálny olej ?
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#25 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ne Jún 03, 2007 1:47 pm

preco by nestacil?
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Napísať odpoveď

Návrat na "Voľná Diskusia"