Srovnávací test Aerox – Speedfight – Runner

Sem môžete písať recenzie prípadne iné články

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
Zoidberg
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 39
Dátum registrácie: Pi Feb 02, 2007 5:40 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Frýdek-Místek

Srovnávací test Aerox – Speedfight – Runner

#1 Príspevok od užívateľa Zoidberg » So Jún 02, 2007 11:16 am

Srovnávací test Aerox – Speedfight – Runner

Test převzatý z polského internetového magazínu Skutery.net (www.skutery.net). Přeložil Zoidberg.

Při brouzdání internetem jsem na polském webovém magazínu Skutery.net narazil na tento článek, který velmi zaujal, takže jsem ho pro vás přeložil a mírně upravil. Je mi jasné, že ne všichni budete se vším souhlasit, ale takový už je život. Škoda, že místo Runneru nezařadili autoři do testu třeba Aprilii SR, protože tahle trošku míchají jablka s hruškami. Za případné chyby a nepřesnosti se předem omlouvám. Zoidberg

Mezi ty nejsportovnější scootery patří v třídě do padesáti kubických centimetrů tři dnes testované stroje: Yamaha Aerox, Peugeot Speedfight 2 a Gilera Runner. Nejsou to sice jediné sportovní scootery v této třídě, ale rozhodně patří k úplné špičce. Uživatelé každé značky si myslí, že právě jejich model je ten nejlepší, ale jak tomu ve skutečnosti opravdu je? Na tuto otázku Vám pomůže dát odpověď náš test. Každý ze zkoušených scooterů byl nový, zajetý a odblokovaný, ale bez jakéhokoli mechanického tuningu. Všechny stroje byly testovány naráz na jednom místě, což zvyšuje věrohodnost výsledků.

Text je psán třemi různými osobami. Každá píše jinou barvou:
Netrunner
Žába
Przemo

(na nějaké odlišovaní barvou jsem rezignoval, sorry:-)

Vzhled

Sportovní charakter testovaných modelů se projevuje především na jejich vzhledu. Zvlášť dobře je to vidět na Aeroxu a Speedfightu, protože jde o speciální verze – Toyota Racing a 206 WRC. Agresivní barevná stylistika, dynamické tvary a sportovní doplňky jsou však znaky všech testovaných modelů. Nejvíce se od svého základního modelu lišil Speedfight (barvy, zrcátka, spojler, výfuk, atd.), takže podle mého názoru právě on vypadá nejvíc nejvíce nářezově. Nejvíc klasicky vypadá Runner, který je sice ve sportovní verzi, ale na jeho vzhledu to není poznat. Říká se však, že proti gustu žádný dišputát, a každému se líbí něco jiného, takže tato část testu je nejvíc subjektivní.

U této kategorii je opravdu těžké nějak ocenit vzhled a najít nezpochybnitelného vítěze. Na každém z testovaných scooterů je nějaký element, který se mi líbil nejvíc. U Runneru to jsou úzká světla a masivní přední část. U Speedfightu zase agresivní stylistika a hezký barevný kabátek. U Aeroxu jsem zase ocenil kola s pěti paprsky a přístrojovou desku. Ale mým tipem na vítěze je, pokud jde o vzhled, Speedfight 206 WRC. Částečně to asi bude tím, že mám rád francouzský styl. A také pro velké množství doplňků, které jsou vhodně zakomponovány a celkově nejvíc potěší oko.

V podstatě se dá říci, že dva z nich vypadají jako typické scootery s charakteristicko siluetou (Speedfight a Aerox), ale každému se může líbit něco jiného. Všechny tři scootery jsou už nějaký čas na trhu a prošly drobnými změnami vzhledu. Každý je hezký svým způsobem – Runner je krásný jako celek, Aerox už svým vzhledem láká ke sportovní jízdě a Speedfight má sice typické tvary scooteru, ale s výjimečně ostrými a vyzývavými rysy.

Pořadí:
1: Peugeot Speedfight
2: Yamaha Aerox
3: Gilera Runner

Výkony

Vítězem v této kategorii je Aerox. Pravda, Speedfight mu šlape na paty, ale přesto zůstává na druhém místě. Poslední Runner má nejen sportovní ambice, ale chce být i komfortní, což je vykoupeno slabšími výkony, než mají ostatní. Aerox měl nejvyšší rychlost i nejlepší zrychlení. Výsledky byly získány podrobnými testy. Zrychlit na 50 km/h zvládnul Aerox za 6,8 sekund, Speedfight za 7,9 sekund a Runner za 10,1 sekund. Brzdy jsou u všech testovaných modelů velmi dobré. Opravdové žiletky má však jen Aerox a Speedfight, Runner sice také není zdaleka špatný, ale je slabší než konkurence.

Výsledky mluví samy za sebe. Aerox tuto kategorii vyhrává, ale trochu úmorné jsou vysoké otáčky, při kterých se scooter začíná rozjíždět. Zdá se, že Speedfight i Runner jsou charakteristické o něco kultivovanější prací pohonných jednotek. Při porovnávání brzd dopadly Aerox i Speedfight stejně, Runner trochu zaostává. Všechny testované scootery mají obě brzdy kotoučové, takže výsledky mohly být jen dobré, nebo velmi dobré. Měl jsem dojem, že Aerox má trochu nepohodlné brzdové páčky, zatímco Speedfight se díky měkkému zavěšení při brždění přední brzdou oproti Aeroxu trochu „potápí“.

Maximální rychlost všech modelů byla velmi podobná, jednou jel rychleji Aerox, jindy Speedfight. Při koupí scooteru bych si moc nenamlouval, že zrovna ten můj jede rychleji než jiné. Maximálka se lišila jen o dva – tři kilometry za hodinu. Během testu jezdily Aerox i Speedfight skoro stejně rychle, jen Runner měl lehké problémy s tím, aby je dohonil.

Pořadí:
1: Yamaha Aerox
2:Peugeot Speedfight
3:Gilera Runner

Zatáčky a ostrá jízda

Stejně jako u výkonů platí i zde, podle mého názoru, stejné pořadí. Zavěšení Aeroxu i Speedfightu je evidentně předurčeno k ostré jízdě. V ostrých zatáčkách se chovaly vzorně a jízda „na koleně“ je určitě možná. Aerox byl o něco lepší díky 13ti palcovým kolům a typicky závodnímu zavěšení. I tady mu Speedfight trochu šlape na paty, ale stejně je na druhé pozici. Runner se v prudkých zatáčkách choval velice divně. Je sice možné s ním jezdit ostře, ale chce to mnohem větší cit při řízení.

Jízda v zatáčkách byla kategorií, ve které jsme toho od testovaných strojů čekali nejvíc. Vždyť jde o špičku mezi sportovci. Neoddiskutovatelným vítězem je zde Aerox. Během jízd na motokárové dráze v Lublinu jsme měli příležitost protestovat současně Aeroxe i Speedfighta. Oba dva scootery se hodí pro sportovní jízdu, ale Aerox vyhrává díky tvrdému zavěšení. Runner bohužel zůstává vzadu – je moc vysoký (překáží hlavně středový tunel), moc těžký, moc měkký… Úplně jinak vypadá situace během městského provozu. Kdo má rád agresivní a efektní jízdu, určitě při něm ocení ideálně sestrojené zavěšení Speedfightu. Nerovnosti na vozovce pro něj nejsou překážkou. Rovněž Runner si vede v městském živlu mnohem lépe. Pilot Aeroxu sice nezůstane moc vzadu, ale musí pevně držet řidítka a dávat pozor na výmoly.

Ke sportovní jízdě se nejlépe hodí Aerox, na druhém místě Speedfight, nejméně Runner. Aerox má navrch díky svému zavěšení, jenže originálním pneumatikám, kterými je z výroby vybaven, schází mnoho do dokonalosti. Při velkém náklonu v zatáčce ztrácejí přilnavost a můžeme se těšit na to, že se guma utrhne . U Runneru je těžiště o něco výše, než zbývajících modelů, takže můžete mít při projíždění zatáček prazvláštní pocity, že se při určitém naklonění scooter sám pokládá na bok… Všechny tři modely jsou natolik lehké, že se skvěle hodí na jízdu po městě v dopravní zácpě.

Pořadí:
1: Yamaha Aerox
2:Peugeot Speedfight
3:Gilera Runner

Zavěšení

Hodnocené stroje se honosí přídomkem „sportovní“, a pod tímto úhlem se na ně také musíme dívat. Kdyby ho neměly, vyhrál by Runner. Speedfight je však dostatečně tuhý a zároveň si i dokonale poradí s malými dírami, což mu dává převahu nad konkurencí. Runner má měkké zavěšení, díky čemuž je možné jezdit po každé naší ulici bez obav o sedací část těla. Aerox má typicky sportovní charakter a předvádí, že to, co je výhodou na závodní dráze, může při každodenním užívání vadit. Zavěšení je příliš tvrdé, což způsobuje, že delší jízdu provází dost nemilé pocity. Je však třeba říci, že charakteristika práce zavěšení u Aeroxu i Speedfightu je dost podobná, takže je třeba pochválit konstruktéry Peugeotu za to, že se jim podařilo vymyslet zavěšení, které je současně sportovní i komfortní.

Skoro všechno už vlastně bylo řečeno při popisu jízdy v zatáčkách. V kategorii komfortu vyhrává Runner. Aerox se zdá být moc tvrdý na každodenní ježdění, zvláště když se pohybujeme po špatném povrchu. Podle mého názoru patří vavříny pro vítěze francouzským konstruktérům za to, že se jim podařilo najít ideální kompromis – jako u opravdového vozu kategorie WRC se hodí na různé povrchy, nejenom na okruh.

Pro naše cesty se nejvíc hodí zavěšení Runneru, které je měkké, ale současně i stabilní. Aerox je v tomto ohledu typicky sportovní, jeho zavěšení je tvrdé a tuhé a rozhodně se hodí více na závodní okruh, než na naše ulice, plné různých překvapení. Přednosti obou spojuje Speedfight, u kterého cítíme, že jeho zavěšení je sice tuhé, ale přesto si dobře poradí i s našimi cestami.

Pořadí:
1:Peugeot Speedfight
2:Yamaha Aerox
3:Gilera Runner

Komfort

Tady bez jakýchkoliv pochybností vyhrává Runner. Velký, pohodlný a měkký (ale ne přespříliš). Ke každodenní jízdě je prostě ideální. Tato vlastnost bude pro mnoho lidí nepochybně důležitější, než výkony a sportovní charakter, takže v této kategorii Runner vítězí nad konkurencí. Aerox i Speedfight jsou současně menší a tvrdší, ale Speedfight přece jenom nad Aeroxem vyhrává díky pohodlnějšímu zavěšení.

V této oblasti vyhrává Runner. Nabízí nejvíc místa (řidítka, úložný prostor, místo pro pasažéra), ale mě osobně u tohoto modelu Gilery nevyhovuje prostor pro nohy (středový tunel). Speedfight opět reprezentuje zlatý střed (stoprocentní sportovec, který však plně vyhovuje pro každodenní bezproblémovou jízdu). Aerox nabízí jen spartánské, nebo spíš vůbec žádné, pohodlí. Hlavně stav místa pro pasažéra ho shazuje na poslední pozici.

V tomto ohledu je Runner bez konkurence. Dlouhé měkké sedadlo ve spojení s měkkým zavěšením způsobují, že naše tělo příliš netrpí stavem našich cest, takže delší výlet pro nás z tohoto důvodu nebude únavným. U Speedfightu je to o něco horší, řidič se má ještě dobře, ale pasažér nebude po ujetí pár desítek kilometrů příliš spokojený – polstrovaní sedla pod ním je trochu tenké. Aerox není komfortní scooter ani pro řidiče, ani pro pasažéra. Řidičovo místo není zrovna pohodlné, a o jízdě ve dvou ani neuvažujte.

Pořadí:
1:Gilera Runner
2:Peugeot Speedfight
3:Yamaha Aerox

Praktičnost

Podobně, jako u kategorie komfortu, tady vyhrává Runner. Je velký, má velký úložný prostor, objemnou nádrž, avšak jeho vnější rozměry nejsou o nic větší, než u konkurence. Velice užitečný je pouze u Runneru použitý (tedy pokud jde o dnes srovnávané modely) denní počítač kilometrů. Za ním je Speedfight - jako scooter, který má vše, co je třeba, ale jen na průměrné úrovni. Hodilo by se u něj zobrazování více informací na palubní desce a háček pod sedlem. Ohromným plusem je u něj ovšem možnost instalace integrovaného zámku BOA, který je velice dobrým elementem vybavení Peugeotů. Aerox je poslední. Má sice malý plus v podobě skrýše ve středovém tunelu, ale velice ztrácí u místa pro pasažéra. Chybí rovněž stejné drobnosti, jako Speedfightu.

Prvenství bych přiznal Runneru (množství místa, úložných prostorů, velká nádrž a háček pod sedlem), nebýt ovšem středového tunelu. Tento konstrukční prvek občas dovede znepříjemnit život a dělá runner méně praktickým. Peugeot je možná hůř vybavený, ale má vše, co je třeba, a je mnohem šikovnější. Aerox je na posledním místě. Není možné mít všechno. Kdo chce vyhrávat závody, musí si zvyknout na spartánské podmínky a malé nákupy.

Určitě není třeba nikoho přesvědčovat, že scootery jsou praktické, a praktičnost testovaných modelů se moc nelišila. Každý z nich má skrýš pod sedlem, Speedfight jí má možná o něco větší než zbylé dva, ale za to se rozhodně příliš zahřívá od motoru, který je trochu jinak umístěný.

Pořadí:
1:Gilera Runner
2:Peugeot Speedfight
3:Yamaha Aerox

Ekonomie a provozní náklady

V podstatě jde o hlavně spotřebu paliva, ale nejen o ni. Nejmenší spotřebu měl Speedfight. Za ním, nebo možná na stejné úrovní s ním, stojí Aerox. Runner je stále v normě, ale stejně si vezme víc, než konkurence. Nákupní ceny strojů a náhradních dílů jsou u testovaných strojů srovnatelné. Všechny jsou rovněž stejně bezporuchové. Plusem testované verze Speedfightu je to, že má pár nadstandardních vychytávek, které je možné nazvat optickým tuningem. Není třeba k němu nic dokupovat, anebo měnit. Skoro stejně dobře si vede Aerox, jehož výhodou je to, že ho vyrobila Yamaha. Na našem trhu je to dominující značka, s čímž jde v ruku v ruce dostupnost částí a dostupnost servisů. Ceny nových verzí porovnávaných scooterů jsou podobné, zvláště když jsou často dostupné také loňské modely za snížené ceny.

Tady je komentář zbytečný. Spotřeba paliva a nákupní ceny mluví samy za sebe. Nevíme pouze to, jak to bude s poruchovostí těchto konkrétních exemplářů, takže je těžké nějak ocenit jejich ekonomičnost v dlouhodobé perspektivě.

Nejméně ekonomický z nich je Runner, který má o něco vyšší spotřebu paliva, ovšem kompenzuje to komfortem a pohodlím. Všechny tři modely mají podobnou spotřebu oleje, takže v tomto ohledu jsou náklady stejné. Při koupi je třeba vzít v úvahu cenu za práci v servisu a eventuálních náhradních dílů, které jsou o Gilery trochu nižší než u Yamaha, ale nevím, jak si stojí ve srovnání s Peugeotem.

Pořadí:
1. Peugeot Speedfight 206 WRC 9900 zlotých
2. Gilera Runner 50 SP 9300 zlotých
3. Yamaha Aerox Toyota Racing 9800 zlotých

S cenami je to u nás trochu jinak. Porovnejte sami (opsáno z ceníků firem D Moto a Yamaha dne 7.1.2005). Zoidberg

Peugeot Speedfight 206 WRC 79 900 Kč
(http://www.dmoto.cz/index.php?menu=speedfight_2)
Gilera Runner 50 SP 61 000 Kč
(http://www.dmoto.cz/index.php?menu=runner_50)
Yamaha Aerox GP 1 74 758.00 Kč
(http://www.yamaha.cz/default.asp?section=Ceni&id=scoo)

Silné a slabé stránky Yamaha Aerox
+skvělé výkony
+dobré vedení v zatáčkách
+dobré brzdy
-příliš tvrdé zavěšení
-je trochu malý
-místo pro pasažéra je prakticky nepoužitelné

Silné a slabé stránky Peugeotu Speedfight
+dobré výkony
+dokonalé brzdy
+atraktivní stylistika
+dobré vedení v zatáčkách
-slabé potkávací světla
-trochu malý

Silné a slabé stránky Gilery Runner
+opravdu velký a pohodlný
+zavěšení skvělé poradí s dírami ve vozovce
+největší sedlo a zavazadlový prostor ze všech testovaných strojů
+velká palivová nádrž
-nejisté chování v ostrých zatáčkách
-průměrně obratný
-(relativně) nejslabší výkony z testovaných strojů

Shrnutí

Všechny tři scootery patří ke špičce sportovců v třídě do padesáti kubických centimetrů. Každý z nich má určité znaky a vlastnosti, které mohou být pro jednoho nejdůležitější, a pro druhého úplně zbytečné. Aerox je typickým závodníkem s dokonalými výkony, ale slabou praktičností a komfortem. U Runneru se naopak ukázalo, že není tak sportovní, jak bychom si mohli myslet, ale za to je mnohem pohodlnější než konkurence. Pro vyšší lidi, nebo prostě pro ty, kteří potřebují prostředek každodenního transportu, může být nejlepší volbou, a příležitostně může uspokojit i sportovní ambice. Speedfight je, stejně jako Aerox, závodním scooterem, ale mnohem civilizovanějším. Dobré výkony a chování na silnici způsobují, že je dobrou alternativou k Aeroxu.

Co bych si vybral?

Rozmýšlel bych se mezi Speedfightem a Runnerem. Jsem vysoký, cením si pohodlí (je to přece jen vozidlo pro každý den), ale chtěl bych mít taky bezvadnou malou „žiletku“. Kromě toho by scooter měl být schopen, i když většinou jezdím sám, uvézt dvě osoby. Uvažoval bych hodně dlouho, ale nakonec bych si vybral asi… Speedfight ve verzi 206 WRC.

Světová špička mezi sportovci. Náš text dokazuje, že ne všechno, co bylo naváno super sportovcem a oplácáno samolepkami, je ideálem scooteru. Na druhou stranu se ukázalo, že spojení sportovních parametrů a vlastností hodících se při každodenním provozu je možné. Důkazem toho je Peugeot Speedfight 206 WRC. To je můj tip v tomto textu.

Každý z těchto scooteru patří ke špičce, ale každý je určen k něčemu jinému. Runner je vyladěn na praktičnost, Aerox na sport a Speedfight je spojením obou těchto vlastností. S ohledem na praktičnost vím, že bych si nevybral Yamahu Aerox. Důvodem je sportovní charakter, tvrdé zavěšení a to, že je určen pro jednu osobu. U Runneru a Speedfightu bych měl dilema, který vybrat, jestli praktičnost a nepříliš scooterový vzhled, anebo trochu sportu se špetkou komfortu. Svoji volbu si raději nechám pro sebe. To opravdové rozhodnutí musíte učinit vy na základě zde sepsaných poznatků. Závěry musíte učinit sami při vybíráni, co je pro vás nejlepší, vám přeji hodně štěstí.

Užívateľov profilový obrázok
viktords
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 33
Dátum registrácie: Št Aug 24, 2006 8:45 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Dunajska Streda

whau

#2 Príspevok od užívateľa viktords » So Jún 02, 2007 7:30 pm

potesila ma tato recenzia..ani som necakal ze tak dobre dopadne speedy
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Zoidberg
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 39
Dátum registrácie: Pi Feb 02, 2007 5:40 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Frýdek-Místek

#3 Príspevok od užívateľa Zoidberg » So Jún 02, 2007 8:27 pm

Na Speedfightu 2 jsem se povozil a jede moc dobře. Myslím že LC verze je plně srovnatelná a Aprilii SR 50. Až na tu cenu, ta u Peugeotu fakt bolí.

Užívateľov profilový obrázok
momoo
motorkár
motorkár
Príspevky: 1545
Dátum registrácie: Ne Okt 22, 2006 5:26 pm
Skúter: Piaggio NRG 50 LC, Malaguti F12 LC, Yamaha Bw´s AC -> LC
Bydlisko: calexcity - chladnička na pocity
Kontaktovať užívateľa:

#4 Príspevok od užívateľa momoo » So Jún 02, 2007 9:49 pm

a co stoji nova aprilka
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Zoidberg
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 39
Dátum registrácie: Pi Feb 02, 2007 5:40 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Frýdek-Místek

#5 Príspevok od užívateľa Zoidberg » Ne Jún 03, 2007 9:49 am

Nevím jak na Slovensku, ale u nás stojí SR50 s karburátorem 59 000 Kč, což dost ujde. Peugeot Speedfight (kapalinou chlazený) 75 000, ale má vzadu buben :-(. S druhou kotoučovkou stojí snad 80 000, to je mazec.

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#6 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ne Jún 03, 2007 12:13 pm

neviies ktory runner testovali? lebo podla tych jazdnych vykonov to musel byt ten s hyper 2 motorom...lebo stara verzia je uplne o inych jazdnych vlastnostiach
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
Zoidberg
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 39
Dátum registrácie: Pi Feb 02, 2007 5:40 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Frýdek-Místek

#7 Príspevok od užívateľa Zoidberg » Ne Jún 03, 2007 1:55 pm

Je to starší model s normálním motorem. Je zajímavé, že když na se stejným exemplářem dělali normální sólo test, tak si jeden z redaktorů (který kdysi Runnera měl) stěžoval, že je oproti tomu jeho nějaký líný... Asi nějaký zdechlý exemplář, i na takový se dá trefit. No, relativně zdechlý.

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#8 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ne Jún 03, 2007 6:35 pm

u runnera strasne zalezi na vyfuku...stary je super ale tie co sa ani netvaria ako ladene ho strasne pokazia...rozdiel v maximalke je 40km/h
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
Zoidberg
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 39
Dátum registrácie: Pi Feb 02, 2007 5:40 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Frýdek-Místek

#9 Príspevok od užívateľa Zoidberg » Ne Jún 03, 2007 7:08 pm

Tak už je to jasné, testovaný exemplář měl ještě slepé koleno na výfuku! Na fotce je to jasně vidět. Měli na to upozornit...

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#10 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ne Jún 03, 2007 7:49 pm

takze blokovany runner proti neblokovanemu speedu a roxu... :lol: a aj tak im stihal...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
Zoidberg
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 39
Dátum registrácie: Pi Feb 02, 2007 5:40 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Frýdek-Místek

#11 Príspevok od užívateľa Zoidberg » Ne Jún 03, 2007 8:53 pm

Přesnější by bylo napsat ne zcela odblokovaný Runner, protože ostatní věci musely být vyhozené. Zablokovaný by dal padesát a víc ani ťuk.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
struter
skútrista
skútrista
Príspevky: 250
Dátum registrácie: Ut Mar 27, 2007 10:58 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: SL/KE
Kontaktovať užívateľa:

#12 Príspevok od užívateľa struter » Po Jún 04, 2007 4:17 am

takže im to aj tak runner na koniec natrel :D :D :D
podpis som si este nenastavil

geetee

#13 Príspevok od užívateľa geetee » Po Jún 04, 2007 9:13 am

no newiem ci ma rox lepsi podvozok, ja mam na pegotovi dost nalietane a mam pocit s roxoveho podvozku ze sa potapa pri nakladacke, preto som sa rozhodol nechat kivku v predu, teda aj hlavne kvoli dizajnu :-)

Zamknuté

Návrat na "Články a recenzie"