Skapínanie a vynechávanie
Moderátor: Moderators
- Beella
- st. skútrista

- Príspevky: 914
- Dátum registrácie: Po Mar 31, 2008 7:24 pm
- Skúter: Piaggio NRG Power DT
- Bydlisko: Nitra
- Kontaktovať užívateľa:
Skapínanie a vynechávanie
Cavte chalani vybral som restrikciu z difuzora, trochu som sa babral s karburatorom (co som nemal robit), a ked stojim a dam mu plny, tak skape a ked idem dlhsie, tak zacne vynechavat? Nemal by som vymenit trisku? A aku velku?
Uz teraz dakujem za rady.
podpis som si este nenastavil
- theruck
- Site Admin

- Príspevky: 5683
- Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
- Skúter: Aprilia sportcity 200
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Skapínanie a vynechávanie
mal by si nastelovat karburatorBeella napísal:Cavte chalani vybral som restrikciu z difuzora, trochu som sa babral s karburatorom (co som nemal robit), a ked stojim a dam mu plny, tak skape a ked idem dlhsie, tak zacne vynechavat? Nemal by som vymenit trisku? A aku velku?![]()
Uz teraz dakujem za rady.
urob to PRESNE tak ako je to napisane tu: http://www.scooter-tuning.sk/aknt.htm
- chudar
- st. skútrista

- Príspevky: 563
- Dátum registrácie: Št Nov 15, 2007 9:06 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: krnov
- Kontaktovať užívateľa:
je to jednoduche
rid se barvou svicky
ta ti rekne uplne vse hledne nastaveni smesi 
dobra smes-barva svicky cihlove cervena
spatna smes-bila(svetla svicka)=chuda smes, velke riziko zadreni, motor se prehriva, ale jede super
a dalsi spatna smes_cerna(tmava svicka)=bohata smes-lepsi varianta spatne smesi, temer zadne riziko zadreni, ale hur to jede a zere hrozne moc benzinu....
Pokud si oddelal restrikci z karburatoru, tak by jsi mel dat vetsi trysku, pokud sis hraj jen se sroubkem...
jeste k tomu jsou na karbci vesinou 2 sroubky, 1 je vzdusnik, tim se steluje prisun vzduchu na volnobeh a sroubek na smes, pro jemnejsi doladeni smesi, ale pokud to mas uplne rozhozeny, tak je to zbytecny
.... vzdusnik je umistenej vice jako kdyby do stredu karbce a ten na smes je ke kraji k filtru->ten zasroubuj uplne na doraz a povol o 1 az 1,5 otacky...nastartuj, kousek to projed a za jizdy motor vypni, odsroubuj svicku a podivej se jakou ma barvu a podle toho postupuj 
jeste neco k jehle> Když dáš zarazku na jehle vys, bude smes v nizkych otackach chudsi ....kdyz das zarazku na jehle niz, bude smes bohatsi v nizkych tockach
Hodne zdaru pri ladeni
dobra smes-barva svicky cihlove cervena
spatna smes-bila(svetla svicka)=chuda smes, velke riziko zadreni, motor se prehriva, ale jede super
a dalsi spatna smes_cerna(tmava svicka)=bohata smes-lepsi varianta spatne smesi, temer zadne riziko zadreni, ale hur to jede a zere hrozne moc benzinu....
Pokud si oddelal restrikci z karburatoru, tak by jsi mel dat vetsi trysku, pokud sis hraj jen se sroubkem...
jeste neco k jehle> Když dáš zarazku na jehle vys, bude smes v nizkych otackach chudsi ....kdyz das zarazku na jehle niz, bude smes bohatsi v nizkych tockach
Hodne zdaru pri ladeni
podpis som si este nenastavil
- theruck
- Site Admin

- Príspevky: 5683
- Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
- Skúter: Aprilia sportcity 200
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
vobec ne
pockaj ja ti tu najdem taky obrazok
http://www.scooter-parts.sk/data/tuning_karbu.pdf tu mas este jeden navod v anglictine a ten obrazok som nenasiel. je na nom nakreslene ze do 1/4 plynu zmes zavisi od nastavenia volnobeznej skrutky do 2/3 od nastavenia ihly a na plny plyn ze bohatost zmesi zavisi uz len od trysky
to znamena ze ked to nastavujes tak musis urobit minimalne 2 testy farby sviecky -1. na neutrale 2. na plnom plyne
testuje sa to tak po 3-5 minutach jazdy
alebo pod na chat a tam ti to skusim vysvetlit ked nieco este nevies
pockaj ja ti tu najdem taky obrazok
http://www.scooter-parts.sk/data/tuning_karbu.pdf tu mas este jeden navod v anglictine a ten obrazok som nenasiel. je na nom nakreslene ze do 1/4 plynu zmes zavisi od nastavenia volnobeznej skrutky do 2/3 od nastavenia ihly a na plny plyn ze bohatost zmesi zavisi uz len od trysky
to znamena ze ked to nastavujes tak musis urobit minimalne 2 testy farby sviecky -1. na neutrale 2. na plnom plyne
testuje sa to tak po 3-5 minutach jazdy
alebo pod na chat a tam ti to skusim vysvetlit ked nieco este nevies
Naposledy upravil/-a theruck v Ut Apr 15, 2008 5:42 pm, upravené celkom 2 krát.
