100 oktanov

Otázky,odpovede,postrehy,skúsenosti okolo motorového tuningu

Moderátor: Moderators

tankovali ste uz 100 okt.

ano
36
40%
nie
55
60%
 
Celkom hlasov: 91

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

#26 Príspevok od užívateľa jean » Po Júl 28, 2008 8:43 am

Existuje, ale na to sa vyser, zmeraj čo vieš. Aj tak si myslím, že tam rozdiel bude akurát v rámci presnosti brzdy +-1-2%. Ak na takých malých motoroch je možná taká presnoosť, ja som na brzde merať nebol, my máme na katedre akurát takú pre traktory a na druhú čakáme.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
konti
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 575
Dátum registrácie: Št Mar 09, 2006 5:17 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Galanta
Kontaktovať užívateľa:

#27 Príspevok od užívateľa konti » Po Júl 28, 2008 9:50 am

ja som do motorky natankoval v-power racing, výkonu mám silný prebytok aj s 95-kou, ale v nízkych otáčkach šiel motor hladšie s tým benzínom, asi to nebude čisto iba marketing...

JohnyV

#28 Príspevok od užívateľa JohnyV » Po Júl 28, 2008 10:11 am

ako tu uz bolo x krat spominane , na poldecaku ti vykon ´´100okt´´ benzin neprida , ale ukaze sa to na spotrebe ... mne roxik vydrzi na EVO+ o dost km viac ako na 95tke ... povedal by som ze je to aj 10-15km viac

Užívateľov profilový obrázok
Scarp
motorkár
motorkár
Príspevky: 1412
Dátum registrácie: Po Aug 28, 2006 4:39 pm
Skúter: neuvedený

#29 Príspevok od užívateľa Scarp » Po Júl 28, 2008 10:46 am

do skutra tankovat 100 oktan neodporucam uz som vidle jeden pekne prepaleny pieat neviem scoho to bolo ale urcite 2T 50ka ...
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
chudar
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 563
Dátum registrácie: Št Nov 15, 2007 9:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: krnov
Kontaktovať užívateľa:

#30 Príspevok od užívateľa chudar » Po Júl 28, 2008 11:00 am

se 100 oktanem vnikaji akorat predzapaly, a nejede to lip taky to mam odzkousene...
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#31 Príspevok od užívateľa VLADY » Po Júl 28, 2008 6:05 pm

Ani nie predzápaly ale asi skorej nejaké nedokonalé spalovanie a zmes nestihne zhoreť vo valci a a dohorieva vo výfuku a tak nejak podobne...čím viac oktánov tým je benzín viac odolný voči predzápalom ktoré vznikajú pri nízkooktánovom palive už tým že zmes sa počas kompresie stlačí...ale zas taký benzín potrebuje dlhšiu dobu na prehoretie a to tam chýba ....nieje čas lebo velké otáčky a neskorý predzápal ....
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#32 Príspevok od užívateľa alcatelko » Po Júl 28, 2008 6:26 pm

na seriovom 2t je uz pekny rozdiel v 91 a v 95...nie to este 100 oktanov...ale drahsie musi byt lepsie...nafta je este drahsia skuste aj tu...to musi ist aspon 200 potom...a co taka slivovica...cez 200sk/l :lol:
inac ak chces skusat vyssie oktany nalej trosku acetonu do benzinu...ten dviha OC :D
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

#33 Príspevok od užívateľa TomasARN » Po Júl 28, 2008 7:01 pm

100 oktanov je asi ozaj zbytocne, ja davam skoro stale OMV 95 carera alebo sem tam 95 v-power, nejak som uz prestal tankovat na tych lacnych benzinkach, ta spotreba je tak mala, ze 1 az 2 koruny rozdiel je zanedbatelny. Ale zas dobra pumpa nie je vsade a minule som skoro nato doplatil, na jednej dedinskej pumpe som nechcel natankovat a potom uz nebola ziadna dalsia a v nadrzi sucho. Nakoniec to vyslo z poslednymi kvapkami v nadrzi :)

Užívateľov profilový obrázok
Inscene
skútrista
skútrista
Príspevky: 284
Dátum registrácie: Št Feb 22, 2007 11:50 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Prievidza
Kontaktovať užívateľa:

#34 Príspevok od užívateľa Inscene » Po Júl 28, 2008 7:49 pm

Vlády asi pochopil že sa jednálo o 2T a nie o 4T nabudúce čítaj niečo kým napíšes dobre??
podpis som si este nenastavil

Los Screamos

#35 Príspevok od užívateľa Los Screamos » Po Júl 28, 2008 8:12 pm

no tak mamm plnu nadrz v-poweru a ide to lepsie vazne tak zivsie a plinulejsie nie nejak drasticky ale to pozna kazdy sam na svojom scoote

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#36 Príspevok od užívateľa alcatelko » Po Júl 28, 2008 8:16 pm

inac aky je rozdiel medzi V-power a pod benzinmi a obycajnymi? je tam len o trosku vyssia primes sraciek na cistenie motora a pod...skratka na limite toho co povoluje norma (lebo tie somariny dost skodia prirode...)mozno by som aj niekde este nasiel co konkretne :lol:
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
chudar
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 563
Dátum registrácie: Št Nov 15, 2007 9:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: krnov
Kontaktovať užívateľa:

#37 Príspevok od užívateľa chudar » Po Júl 28, 2008 10:03 pm

nejlip to jede na olovnatou 91cku :lol: :D :D 8)
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#38 Príspevok od užívateľa alcatelko » Po Júl 28, 2008 10:07 pm

ked sa jazdili este gp500 zaciatkom 90tych rokov tak na skutocne olovnaty benzin mali motory vykon okolo 220-240k...ako zakazali olovo v benzine tak vykony klesli na 180k...teraz v "olovnatych" benzinoch je sodik ci co miesto olova...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
chudar
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 563
Dátum registrácie: Št Nov 15, 2007 9:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: krnov
Kontaktovať užívateľa:

#39 Príspevok od užívateľa chudar » Ut Júl 29, 2008 2:12 pm

alcatelko napísal:ked sa jazdili este gp500 zaciatkom 90tych rokov tak na skutocne olovnaty benzin mali motory vykon okolo 220-240k...ako zakazali olovo v benzine tak vykony klesli na 180k...teraz v "olovnatych" benzinoch je sodik ci co miesto olova...
no vsak jo ja to myslel vazne :D
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
geetee =)
Riaditeľ Zemegule
Príspevky: 879
Dátum registrácie: St Máj 14, 2008 4:26 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Praha
Kontaktovať užívateľa:

#40 Príspevok od užívateľa geetee =) » Ut Júl 29, 2008 4:33 pm

no inak som zabudol plany sa trocha zmenili takze asi az buducu stredu pojdem do KN takze este to na papieri nebude :)
http://www.lcd-display.cz náhradné displeje do laptopov, doručenie aj na SK do 24h http://www.lcd-display.cz

denoo
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 127
Dátum registrácie: Pi Apr 10, 2009 8:57 am
Skúter: Kymco downtown 300i ABS 2015
Bydlisko: Dubnica nad Vahom

Re: Malaguti Madison3 250ie alebo Gileru Nexus 250/300?

#41 Príspevok od užívateľa denoo » Pi Apr 02, 2010 9:41 pm

### prispevok a prispevky pod nim som presunul z inej diskusie uvedenej v predmete tychto prispevkov - THeBaNDiT

chalani, neviete ci ma nizka teplota ovzdusia vplyv na maximalnu rychlost skutra? spotrebu ,, mne sa zdalo teraz ked som siel bolo okolo 5 stupnov vecer , tak bola maximalka o 4km/h menej ako som zvyknuty, tak reku ci to je zmenou benzinu z sheell w power 100 na 95 natural, alebo ze je vonka zima
Piagio vespa 80, aeon 125 r.v. 1999, kymco dink 150lx r.v. 2000, kymco grand dink 250 r.v. 2007, suzuki burgman 400 r.v. 2009, yuki bug 125 r.v. 2012 - spolu s piagio 80 a aeon 125 to najhorsie co sa da kupit :) , a sucasnost kymco downtown 300i r.v. 2015.

Bacil-BA
motorkár
motorkár
Príspevky: 1835
Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
Skúter: Už zasa žiadny
Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava

Re: Malaguti Madison3 250ie alebo Gileru Nexus 250/300?

#42 Príspevok od užívateľa Bacil-BA » Pi Apr 02, 2010 11:23 pm

Asi trocha viac fúkalo, ako si zvyknutý. U malého jednovalca to hneď pocítiš práve na maximálke.
Tak už zasa nič.

denoo
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 127
Dátum registrácie: Pi Apr 10, 2009 8:57 am
Skúter: Kymco downtown 300i ABS 2015
Bydlisko: Dubnica nad Vahom

Re: Malaguti Madison3 250ie alebo Gileru Nexus 250/300?

#43 Príspevok od užívateľa denoo » So Apr 03, 2010 6:11 am

praveze som sa hned otocil a na druhy smer tu istu cestu, a ked som stal, povedal by som ze bezvetrie. Mozno naozaj zmena benzinu 100oc na 95

islo o rychlost 138 , predtym pohode 142 , teraz aj 138 horkotazko

250ka je maly jednovalec :sorry:
Piagio vespa 80, aeon 125 r.v. 1999, kymco dink 150lx r.v. 2000, kymco grand dink 250 r.v. 2007, suzuki burgman 400 r.v. 2009, yuki bug 125 r.v. 2012 - spolu s piagio 80 a aeon 125 to najhorsie co sa da kupit :) , a sucasnost kymco downtown 300i r.v. 2015.

denoo
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 127
Dátum registrácie: Pi Apr 10, 2009 8:57 am
Skúter: Kymco downtown 300i ABS 2015
Bydlisko: Dubnica nad Vahom

Re: Malaguti Madison3 250ie alebo Gileru Nexus 250/300?

#44 Príspevok od užívateľa denoo » So Apr 03, 2010 6:14 am

to bacil, ty si z tvojou 250 kou skusal maximalku?
Piagio vespa 80, aeon 125 r.v. 1999, kymco dink 150lx r.v. 2000, kymco grand dink 250 r.v. 2007, suzuki burgman 400 r.v. 2009, yuki bug 125 r.v. 2012 - spolu s piagio 80 a aeon 125 to najhorsie co sa da kupit :) , a sucasnost kymco downtown 300i r.v. 2015.

Bacil-BA
motorkár
motorkár
Príspevky: 1835
Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
Skúter: Už zasa žiadny
Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava

Re: Malaguti Madison3 250ie alebo Gileru Nexus 250/300?

#45 Príspevok od užívateľa Bacil-BA » So Apr 03, 2010 9:03 am

Áno. Ide to cca 150 tachometrových, do 139 GPS.
Tak už zasa nič.

Užívateľov profilový obrázok
XAWIER
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 990
Dátum registrácie: So Jan 21, 2006 10:59 am
Skúter: Kymco XC 300i
Bydlisko: SB - Sunset beach

Re: Malaguti Madison3 250ie alebo Gileru Nexus 250/300?

#46 Príspevok od užívateľa XAWIER » So Apr 03, 2010 9:37 am

Postacujuca rychlost...
Kymco Xciting 300i

denoo
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 127
Dátum registrácie: Pi Apr 10, 2009 8:57 am
Skúter: Kymco downtown 300i ABS 2015
Bydlisko: Dubnica nad Vahom

Re: Malaguti Madison3 250ie alebo Gileru Nexus 250/300?

#47 Príspevok od užívateľa denoo » So Apr 03, 2010 12:18 pm

to je dost , a ze ti to premeriava iba 11 pri 150 ke to je dost dobre , dnes som volal do kymca viacerim predajncom, a povedali mi ze mozem davat 100 octanovy benzin v pohode do skutra a ze mu len spravim dobre skor ako zle, a moze ist lepsie do otacok, comu zacinam verit, lebo som si vsimol ze 8 000 otacok len tak tak vcera siel, kdezto predtym 8000 ot bolo urcite skor. Skusim dnes dat plnu shell a hned ju odtestujem
Piagio vespa 80, aeon 125 r.v. 1999, kymco dink 150lx r.v. 2000, kymco grand dink 250 r.v. 2007, suzuki burgman 400 r.v. 2009, yuki bug 125 r.v. 2012 - spolu s piagio 80 a aeon 125 to najhorsie co sa da kupit :) , a sucasnost kymco downtown 300i r.v. 2015.

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: Malaguti Madison3 250ie alebo Gileru Nexus 250/300?

#48 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » So Apr 03, 2010 12:24 pm

ja by som im neveril, oni to maju vari otestovane??? Isto nie. Robili sa testy na modernych autach (na motorovej brzde) a vyslo z nich, ze 100-oktanovy benzin dokaze vyuzit snad len motor typu Subaru Impreza v zavodnej pocivilnenej verzii... Na beznych autach strednej triedy je narast vykonu minimalny, prakticky nebadatelny, a na 250ccm motore s karburatorom prakticky nulovy, pre motor dokonca az negativny (co do sposobu a miesta horenia zmesi).
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
Rips.
motorkár
motorkár
Príspevky: 1043
Dátum registrácie: Po Jan 26, 2009 3:21 pm
Skúter: Kawasaki er6n 2010

Re: Malaguti Madison3 250ie alebo Gileru Nexus 250/300?

#49 Príspevok od užívateľa Rips. » So Apr 03, 2010 12:33 pm

Viva Gilera :P
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Malaguti Madison3 250ie alebo Gileru Nexus 250/300?

#50 Príspevok od užívateľa VLADY » So Apr 03, 2010 2:57 pm

Že 95 alebo 98 to snáď ani nieje benzín s tým sa len kazí motor ...jedine 100vka je dobrá...ale ešte lepšie to ide na letecké palivo...to bude len potom LETADLO..... :ROFL:
PS: v servisoch toho nakecajú.... :good: tam sú inakší odborníci :Search:
Pokiaľ motor nemá čidlo klepania tak tam je zbytočné liať čokoľvek čo je viac ako doporučené....a karbec také čidlo mať istotne nebude...a som si skoro istý, že ani striekačky ho nemajú...
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Zamknuté

Návrat na "MOTOR"