Rips - Za LED-kami sa toho už ale veľa nezmestí. Medzi zadnou stenou svetla a kapotážou zostáva tak 1 - 2 cm priestoru.
Naviac osadené LED H3-ky sa po naštartovaní rýchlo odporúčali do kremíkového neba!!!
Predpokladám, že to bolo spôsobené systémom zapojenia (Angel Eyes na batériu, ale tlmené a diaľkové na cievky osvetlenia). Rôznymi úpravami motor už ale pracuje vo vyšších otáčkach a tak predpokladám, že produkuje aj vyššie napätie, čo LED-kám zrovna nevonia...

(Ak sa mýlim, opravte ma.)
Nasledovalo tak opätovné zhodenie svetla a dočasné osadenie klasických žiaroviek H3. Jazda v noci potvrdila, že nové svetlo s týmito žiarovkami svieti len o niečo lepšie, ako štandartne svetlo a tak ešte skúsim H3-ky so xenónovým efektom, ale vzhľadom na konštrukciu osadených svetiel tomu veľkú nádej na radikálnu zmenu k lepšiemu nedávam.
