kotuc vs bubon
Moderátor: Moderators
kotuc vs bubon
chcem sa spytat ci je pri jazde citit rozdiel meczi kotucom a bubnom na zadnom kole alebo skor ci je to velky rozdiel dik
- kukolarik
- moderátor
- Príspevky: 2142
- Dátum registrácie: St Feb 07, 2007 7:11 pm
- Skúter: nemam moto
- Bydlisko: BA-Dubravka, 48°19'04.10"N 17°03'50.10"E
- Kontaktovať užívateľa:
No ja by som to nazval takto:
Kotuc zabera hned, ale zas ked nemas dostatok citu, tak lahsie chytis smyk. Zda sa mi byt silnejsi.
bubon zabera pomalsie, zda sa byt slabsi a tu packu akyby silnejsie musis potlacit, aby viac brzdilo, pricom pri kotuci je to akosi viac citlive...
Moje subjektivne nazory z praxe, technicky netusim aky je rozdiel
Kotuc zabera hned, ale zas ked nemas dostatok citu, tak lahsie chytis smyk. Zda sa mi byt silnejsi.
bubon zabera pomalsie, zda sa byt slabsi a tu packu akyby silnejsie musis potlacit, aby viac brzdilo, pricom pri kotuci je to akosi viac citlive...
Moje subjektivne nazory z praxe, technicky netusim aky je rozdiel
podpis som si este nenastavil
- Speedfight
- cyklista
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: Po Aug 28, 2006 10:10 pm
- Skúter: neuvedený
- Kontaktovať užívateľa:
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
CHlapci moji já Vám povím takto: dneska som išiel na švagrovom scootri bývalom mojom a vzadku bubon a flekuje jak besný....ale je prevda že bubon má lanko a lanko je samozrejme pružné na rozdiel od brzdovej hadice takže je to cíťiť ....ten nábeh brzdenia je taký pomalejší a páčka mäkšia...ale v zadu bubon by som nezatracoval..keď nič iné tak aspoň kvôli udržbe..netreba tam meniť brzdovú kvapalinu



Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
bubon je lepsie davkovatelny,jednoduchsi na udrzbu...kotuc ma ostry nastup a treba mat sakra cit...v krizovych brzdeniach by som povedal ze bubon ucinnejsi lebo ked sa kolo dostane do smyku ides dalej a uz nebrzdis...s bubnom tiez nie je problem dat do smyku (na race som dal 30m smyk pred prvou zakrutou
)

............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
Podla mna zalezi na zmsi napr moja origos nejaka gulata ryza asi je dost makka podla mna lebo brzdi super ale rychlo sa opotrebuvavaBacil-BA napísal:Bubnovky sa horšie nastavujú. Buď ide koleso ľahko, ale do fleku ho nedostanem, alebo brzdí vcelku dobre, potom však na voľno trocha zadrháva. Dakedy je ťažko nájsť kompromis a potom ich aj tak treba častejšie nastavovať.
podpis som si este nenastavil
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
u zadku ti je vyborna ucinnost u prdele...ked dostanes kolo do smyku je uplne jedno ci mas bubon alebo kotuc lebo aj tak si v prdeli...kotuc je podla mna pre zaciatocnika nebezpecny lebo ked nevie jemne davkovat tak sa mu to pri prvom nudzovom brzdeni dostane do smyku...a mam bubon na race a full spokojnnost...aj tak sa brzdi hlavne predkom...a zadok je len na dobrzdovanie...takze sa tu zase riesia kraviny 

............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- marko358
- st. skútrista
- Príspevky: 549
- Dátum registrácie: Po Mar 19, 2007 7:42 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: utulne
no kvoly moc dobrej brzde mi spadol kamarat zo skutrom len s tym rozdielom ze si pomylil brzdy a zabrzdil prednou na plno a zosypal saalcatelko napísal:u zadku ti je vyborna ucinnost u prdele...ked dostanes kolo do smyku je uplne jedno ci mas bubon alebo kotuc lebo aj tak si v prdeli...kotuc je podla mna pre zaciatocnika nebezpecny lebo ked nevie jemne davkovat tak sa mu to pri prvom nudzovom brzdeni dostane do smyku...a mam bubon na race a full spokojnnost...aj tak sa brzdi hlavne predkom...a zadok je len na dobrzdovanie...takze sa tu zase riesia kraviny

podpis som si este nenastavil
-
- st. skútrista
- Príspevky: 754
- Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Klimkovice Ostravsko
no ale netroufnu si tvrdit že spadl k vuli dobrej brzdě ale k vuli svojí chyběmarko358 napísal:no kvoly moc dobrej brzde mi spadol kamarat zo skutrom len s tym rozdielom ze si pomylil brzdy a zabrzdil prednou na plno a zosypal saalcatelko napísal:u zadku ti je vyborna ucinnost u prdele...ked dostanes kolo do smyku je uplne jedno ci mas bubon alebo kotuc lebo aj tak si v prdeli...kotuc je podla mna pre zaciatocnika nebezpecny lebo ked nevie jemne davkovat tak sa mu to pri prvom nudzovom brzdeni dostane do smyku...a mam bubon na race a full spokojnnost...aj tak sa brzdi hlavne predkom...a zadok je len na dobrzdovanie...takze sa tu zase riesia kraviny
-
- st. skútrista
- Príspevky: 754
- Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Klimkovice Ostravsko
no ale netroufnu si tvrdit že spadl k vuli dobrej brzdě ale k vuli svojí chybě brzda má snad bejt vždy dobrámarko358 napísal:no kvoly moc dobrej brzde mi spadol kamarat zo skutrom len s tym rozdielom ze si pomylil brzdy a zabrzdil prednou na plno a zosypal saalcatelko napísal:u zadku ti je vyborna ucinnost u prdele...ked dostanes kolo do smyku je uplne jedno ci mas bubon alebo kotuc lebo aj tak si v prdeli...kotuc je podla mna pre zaciatocnika nebezpecny lebo ked nevie jemne davkovat tak sa mu to pri prvom nudzovom brzdeni dostane do smyku...a mam bubon na race a full spokojnnost...aj tak sa brzdi hlavne predkom...a zadok je len na dobrzdovanie...takze sa tu zase riesia kraviny
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Školácka chyba!!!!veď na dvoch kolesách je to to najdôležitejšie.... to je základ naučiť sa dobre brzdiť aj v nejakých dajme tomu v kritických situáciách respektíve mať cit a vedieť kolko môžem kedy poťiahnuť to nieje len o tom ťahať za plyn to dokáže aj cvičená opica .... Sa treba cvičiť dakde na ceste kde nechodia autá že rozbehnem sa na nejakú rýchlosť a typnúť si kde asi zastavím a bude vela ludí nemilo prekvapených že tam kde si mysleli že zastavia nezastavia ale bude to až o hodný kus dalej....



Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
