Peugeot jet force 125 compressor
Moderátor: Moderators
- ArMoR
- v podmienke
- Príspevky: 185
- Dátum registrácie: Po Aug 20, 2007 1:57 am
- Skúter: neuvedený
- Kontaktovať užívateľa:
Peugeot jet force 125 compressor
Chystám si kúpiť túto motorku, strašne sa mi páči, a podla prečítaného to ide krásne ... máte stým niekto nejaké skúsenosti?
Aby som vedel či to má nejaký háček, či je na to potrebný nejaký tuning, lebo nie ...
Aby som vedel či to má nejaký háček, či je na to potrebný nejaký tuning, lebo nie ...
- ArMoR
- v podmienke
- Príspevky: 185
- Dátum registrácie: Po Aug 20, 2007 1:57 am
- Skúter: neuvedený
- Kontaktovať užívateľa:
Benzín neni problém, ani peniaze, problém mám stým či to ide fakt tak ako to píšu ...
http://peugeot.katalog-motocyklov.sk/mo ... ompressor/
nemáte skúsenosť aspoň s jednoduchou?
http://peugeot.katalog-motocyklov.sk/mo ... ompressor/
nemáte skúsenosť aspoň s jednoduchou?

podpis som si este nenastavil
- ferencciko
- st. kolobežkár
- Príspevky: 143
- Dátum registrácie: Pi Jún 01, 2007 11:14 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Žilina
- Kontaktovať užívateľa:
- Jostobb
- motorkár
- Príspevky: 1563
- Dátum registrácie: Pi Okt 13, 2006 7:01 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: B.Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
no kebyže mám na to peniaze tak by som si to kúpil hneď
veď sa pozri na tie údaje 125 dá 100 za necelých 7 sekúnd
... to si myslým že je slušné ... veď s tým by si to natrel nielen scootrom ale aj nejakému pasatovi
.. podľa mňa je to celkom dobrý scoot pre mladého človeka je pekný a rýchly 




podpis som si este nenastavil
- ArMoR
- v podmienke
- Príspevky: 185
- Dátum registrácie: Po Aug 20, 2007 1:57 am
- Skúter: neuvedený
- Kontaktovať užívateľa:
ako hovorím srať nato kolko žere, len nech mi to ide ...
chcem si kúpuť nový, a 250 ku si nechcem kúpiť lebo na to nemám vodičák ... mám len na 125
Burgman sa mi nepáči, toto vyzerá agresívne, dúfam že to aj agresívne pôjde, a keď mi dá 100vku za 7 sec tak udim dávať na svetelnej Otcovho mercedesa E320 :DDD
Takže, nemáte sým nikto skúsenosť sa musím opýtať?
jop a kolko by sa to malo nabehávať? 500, 1000? KM ov?
chystám ho kúpiť v nemecku, lebo na slovensko sa nedováža... teda aspoň mi v predajni hovorili ...
Btw. možno to bude bolbá otázka, vlastne aj je, ale načo slúži ten kompressor v tom?
http://download.hip-hop.sk/kali_-_zapla ... _j...mp3
chcem si kúpuť nový, a 250 ku si nechcem kúpiť lebo na to nemám vodičák ... mám len na 125
Burgman sa mi nepáči, toto vyzerá agresívne, dúfam že to aj agresívne pôjde, a keď mi dá 100vku za 7 sec tak udim dávať na svetelnej Otcovho mercedesa E320 :DDD
Takže, nemáte sým nikto skúsenosť sa musím opýtať?

jop a kolko by sa to malo nabehávať? 500, 1000? KM ov?
chystám ho kúpiť v nemecku, lebo na slovensko sa nedováža... teda aspoň mi v predajni hovorili ...
Btw. možno to bude bolbá otázka, vlastne aj je, ale načo slúži ten kompressor v tom?
http://download.hip-hop.sk/kali_-_zapla ... _j...mp3
Naposledy upravil/-a ArMoR v Št Mar 20, 2008 4:05 am, upravené celkom 1 krát.
podpis som si este nenastavil
- ferencciko
- st. kolobežkár
- Príspevky: 143
- Dátum registrácie: Pi Jún 01, 2007 11:14 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Žilina
- Kontaktovať užívateľa:
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Podla mňa to je imidžofka...a ten motor bude asi dosť komplikovaný kvôli tomu preplňovaniu a to mi ku scootru moc nepasuje ale aj o výdrž a životnosť by som sa nebál určite to nezbúchali Franckovia za dva dni v garáži a začali to vyrábať bez nejakých testov..... 

Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

- ferencciko
- st. kolobežkár
- Príspevky: 143
- Dátum registrácie: Pi Jún 01, 2007 11:14 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Žilina
- Kontaktovať užívateľa:
Isto to maju vyskusane, ALE chces mi povedat ze vysokootačkové motory maju rovnakodlhu zivotnosť ako nizkootackové ??? (za predpokladu ze boli rovnako namahane vzhladom k ich vykonu)VLADY napísal:Podla mňa to je imidžofka...a ten motor bude asi dosť komplikovaný kvôli tomu preplňovaniu a to mi ku scootru moc nepasuje ale aj o výdrž a životnosť by som sa nebál určite to nezbúchali Franckovia za dva dni v garáži a začali to vyrábať bez nejakých testov.....


podpis som si este nenastavil
- dr.snake
- motorkár
- Príspevky: 3092
- Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: KE
- Kontaktovať užívateľa:
ty sa bars tiez netes kamos uz ma tretie leonardo co ma v muke vahadla popraskane.......dufam ze nemas rotax 150ccm? ale staru dvojventilovu yamahu motor co?ferencciko napísal:Isto to maju vyskusane, ALE chces mi povedat ze vysokootačkové motory maju rovnakodlhu zivotnosť ako nizkootackové ??? (za predpokladu ze boli rovnako namahane vzhladom k ich vykonu)VLADY napísal:Podla mňa to je imidžofka...a ten motor bude asi dosť komplikovaný kvôli tomu preplňovaniu a to mi ku scootru moc nepasuje ale aj o výdrž a životnosť by som sa nebál určite to nezbúchali Franckovia za dva dni v garáži a začali to vyrábať bez nejakých testov.....![]()

podpis som si este nenastavil
- ArMoR
- v podmienke
- Príspevky: 185
- Dátum registrácie: Po Aug 20, 2007 1:57 am
- Skúter: neuvedený
- Kontaktovať užívateľa:
no ak dobre viem A1 vodičák je do 20 koní, takže sa zmestím ešte... nedávno som čítal pravidlá o cestnej premávke, ale musím si to ešte raz prekuknúť 
ale jednoznačne si vyberám JEtforce ku ... krásny dizajn, sila a zráchlenie ...
Alebo mi viete poradiť niečo lepšie?
kolko my žere to má v PC

ale jednoznačne si vyberám JEtforce ku ... krásny dizajn, sila a zráchlenie ...
Alebo mi viete poradiť niečo lepšie?
kolko my žere to má v PC

podpis som si este nenastavil
ale to mas popletene, to nema s otackami nic spolocne, kompresor je ako turbo (len turbo je pohanane vyfukovimi plinmi a kompresor cez remen)ferencciko napísal:Isto to maju vyskusane, ALE chces mi povedat ze vysokootačkové motory maju rovnakodlhu zivotnosť ako nizkootackové ??? (za predpokladu ze boli rovnako namahane vzhladom k ich vykonu)VLADY napísal:Podla mňa to je imidžofka...a ten motor bude asi dosť komplikovaný kvôli tomu preplňovaniu a to mi ku scootru moc nepasuje ale aj o výdrž a životnosť by som sa nebál určite to nezbúchali Franckovia za dva dni v garáži a začali to vyrábať bez nejakých testov.....![]()
kompresor ma tu vihodu ze tlaci ten vzduch uz pri nizkych otackach (turbo potrebuje na to vyfukove pliny ktore sa bez otacok nejak nedostavia) cize uplne super riesenie a tiez mu tam asi netlaci 3 atmosfery takze ten motor v pohode vydrzi, mozno nie 500tis km ale len 100tis (to su len cisla z brucha, nebrat doslova)
kolki jazdite na turbo dizloch, alebo 1.8T s VWgroup? a riesi niekto vydrz motora bi kupe? ciste taranie s vasej strany.
a keby nie, kto ma na opicu, musi mat aj na banany
a da sa stym kludne jazdit 6litrov a ked otocis za den 300km nebodaj pojdes dakde na vylet tak ta spotreba je na penazenke citelna.
PS: nevidel som seriovu 250ccm ktora by dala seriovy jet s kompresrom
Po mnohých stránkach unikátny skúter, ktorému napríklad nechýba dvojitý chrbticový rám z hlinených profilov. Pod športovou kapotážou je horizontálny štvordobý kvapalinou chladený motor, ktorému v menších otáčkach kompresor zvyšuje výkon až o 60%. Vďaka tomu sa s výkonom 15kW dokážete dostať na rýchlosť 100km/hod za necelých 7 sekúnd. Dá sa povedať, že sa jedná o jeden z najrýchlejších 125 skútrov sveta, ak nie najrýchlejší.
:gt1::gt1::gt1::gt1::gt1::gt1::gt1: curam magi v kockach :gt1::gt1::gt1::gt1::gt1:
:gt1::gt1::gt1::gt1::gt1::gt1::gt1: curam magi v kockach :gt1::gt1::gt1::gt1::gt1: