cdi jednokonektor na dvôjkonektor
Moderátor: Moderators
- rObi-nO
- skútrista
- Príspevky: 307
- Dátum registrácie: Ut Nov 30, 2010 6:06 pm
- Skúter: Honda CBR 125R Repsol
- Bydlisko: Velké Šaluhy
- Kontaktovať užívateľa:
cdi jednokonektor na dvôjkonektor
mám taký problém, že mám dva také isté skútre s takými istými motormi len jedno ma CDI jednokonektor a druhé dvôjkonektor, dá sa to niako prerobiť ? lebo ten jednokonektor je blokovaný na 45km/h, už som vybral aj podložku s variátora stále ide iba 45, viete mi stým poradiť ?
podpis som si este nenastavil
- redflek
- trojkolkár
- Príspevky: 28
- Dátum registrácie: Ne Aug 30, 2009 8:15 pm
- Skúter: Malaguti Centro Sl50, Hero Puch Winner 50 a Suzuki DR 650 RS
- Bydlisko: Martin
Re: cdi jednokonektor na dvôjkonektor
Asi máš blokovaný karburátor alebo skorej vyfuk ako býva zvykom u číny, ta podlozka čo si vybral z varia možno nebola ta správna co sa tvarila ako obmedzovač, možno to bola dištančná podložka na poloremenicu čo si vybral. Popozeraj si forum čo sa týka odstránenia obmedzenia
podpis som si este nenastavil
- kubo HC
- st. skútrista
- Príspevky: 581
- Dátum registrácie: Po Máj 23, 2011 9:40 pm
- Skúter: EX Skútrista, ale stále držím svami :)
- Bydlisko: Hlohovec
cdi jednokonektor na dvôjkonektor
Nemáš krátky remen? Označ si fixou na variu čiarku chod to rozgúlať na maximalku a potom pozri pokial je zodrata fixa na variu či ide remen až hore, druha vec ako kolega písal fuk alebo krúžok v karbeci nad šupatkom čiže nejde otvoriť až hore prerobenie CDI z jedno na dvoj konektor alebo opačne je jednoduche je to vlaste to iste rozmiestnenie káblov akurat že u dvoj konektoru je celý ten velký konektor rozdelený na dve časti aspon to tak bolo u všetkých čínskych CDI ktore mi prešli rukami prípajam obrázok schemy zapojenia káblov
nech sa darí 
Odoslané z iPhone 3GS s Jailbreakom a iOS 5.0.1


Odoslané z iPhone 3GS s Jailbreakom a iOS 5.0.1
EX: Yamasaki YM125 - 160cc tuned engine
Now: ČZ125 (175cc) model 453.02 - 1962
Now: ČZ125 (175cc) model 453.02 - 1962