Keeway Flash + základné info o skútrovom živote

tu sa prezentujte, čmárajte a podobné veci

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: Keeway Flash + základné info o skútrovom živote

#26 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Pi Sep 30, 2011 8:58 pm

valčeky si skontroloval, či nemajú plôšky? Prípadne by to teoreticky mohla byť aj časom zmäknutá kontrastná pružina...


kubo, pod "odchýlkou" si mal na mysli asi vôľu, čo? :D
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
shushen1
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 41
Dátum registrácie: Št Apr 28, 2011 9:04 pm
Skúter: Honda Vision 110
Bydlisko: Bratislava

Re: Keeway Flash + základné info o skútrovom živote

#27 Príspevok od užívateľa shushen1 » Pi Sep 30, 2011 10:24 pm

nekontroloval som nič, ja to rozoberem a už to ani pánboh nezloží. som chcel pozisťovať čo by to mohlo byť a potom to hodím mechošovi ale radšej chcem predísť tomu, že mi povie že je to magnetický rezonátor a zaúčtuje mesačný plat..

vyčistenie výfuku by mi teda nepomohlo?

valčeky alebo pružina by sa prejavovala takto, že za studena pohoda a za tepla lenivec?
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
kubo HC
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 581
Dátum registrácie: Po Máj 23, 2011 9:40 pm
Skúter: EX Skútrista, ale stále držím svami :)
Bydlisko: Hlohovec

Re: Keeway Flash + základné info o skútrovom živote

#28 Príspevok od užívateľa kubo HC » So Okt 01, 2011 12:25 pm

THeBaNDiT áno áno presne to ! :Bravo: dík
takto ked to nerobilo a začalo to robiť až v poslednej dobe nemenil si olej aký používaš? a dalej ma už asi aj nič nenapadá nech sa skúsi vyjadriť ešte niekto kto mal ten motor už pár krát von, ešte ma napadajú banality pneu máš dobre nafúkané? :lol: :ROFL:
EX: Yamasaki YM125 - 160cc tuned engine
Now: ČZ125 (175cc) model 453.02 - 1962

Užívateľov profilový obrázok
shushen1
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 41
Dátum registrácie: Št Apr 28, 2011 9:04 pm
Skúter: Honda Vision 110
Bydlisko: Bratislava

Re: Keeway Flash + základné info o skútrovom živote

#29 Príspevok od užívateľa shushen1 » So Okt 01, 2011 12:29 pm

predtým som dával valvoline polosyntetiku, teraz dávam plnú, je pravda že cca odkedy je tam plná syntetika tak sa to začalo prejavovať..

gumy som nefúkal dlho, ale mäkké nie sú a ako hovorím, za studena ide ako blesk a asi po nejakých, ja neviem, desiatich minútach je citeľný úbytok
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
ondrej.h
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 127
Dátum registrácie: Po Feb 08, 2010 11:27 pm
Skúter: DERBI RAMBLA 300i
Bydlisko: Senica

Re: Keeway Flash + základné info o skútrovom živote

#30 Príspevok od užívateľa ondrej.h » So Okt 01, 2011 12:30 pm

Ahoj. Aj ja sa skôr prikláňam k názoru o zodratých valčekoch a vymäknutej kontrastnej pružine. Na Tvojom mieste by som vymenil pôvodný variátor za Multivar a nemusíš zbytočne vrážať prachy do nových vecí na pôvodnom variátore. Ešte by som porozmýšľal o výmene remeňa, lebo ten pôvodný, čo máš už môže byť vyťahaný a môže to potom robiť tiež problémy v prenose výkonu motora na zadné kolo. Ja som na mojom predchádzajúcom skútri- Keeway Fact vymenil variátor a tiež som bol s ním veľmi spokojný. Za relatívne malú sumu to jazdenie bolo oveľa lepšie. Čo sa týka toho zdochýňania a strielania do výfuku by som to naopak moc nepodceňoval a v každom prípade by som aspoň "pre kľud na duši" prekontroloval bohatosť zmesy. Ak ju máš možno troška chudobnejšiu a začínajú nám chladnejšie rána, môže sa stať, že smes je už priveľmi chudobná a potom motor blbne. Podľa mňa je lepšie, ak je zmes jemne bohatšia, ako naopak. Ale možno to môže robiť aj to zlé gufero na kľuke, keď si motor prisáva falošný vzduch. Dúfam snáď, že tým to nebude. V každom prípade daj vedieť, ako si to všetko vyriešil. Prajem Ti veľa šťastných kilometrov a čo najmenej porúch.
MOTOCYKEL? Pre mňa dokonalý ventil...

Užívateľov profilový obrázok
shushen1
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 41
Dátum registrácie: Št Apr 28, 2011 9:04 pm
Skúter: Honda Vision 110
Bydlisko: Bratislava

Re: Keeway Flash + základné info o skútrovom živote

#31 Príspevok od užívateľa shushen1 » So Okt 01, 2011 12:45 pm

Malossi mám v pláne tak či tak, to bola moja ďalšia otázka. Čo všetko je súčasťou Multivaru?
Akú životnosť môže mať remeň? (menil som ho asi 2tis km dozadu)
Koľko Ťa vyšiel variátor?
Podľa čoho prekontrolujem a nastavím zmes? Kedysi som si Pioniera robil sám a keď nešiel, tak nešiel, ale do tohto by som sa asi sám púšťať nemal, keďže ma vozí skútrik denne do práce.
Ináč čo sa týka chladnejších rán, všimol som si v poslednej dobe, že sú ťažšie štarty.
Nejaké gufero mi už tuším bolo menené, kvôli nemu mi kvapkal prevodový olej na ľavej strane zadného kolesa.

Trošku viac otázok som dal, snáď nebude vadiť.

Pekne ďakujem za odpovede
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
ondrej.h
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 127
Dátum registrácie: Po Feb 08, 2010 11:27 pm
Skúter: DERBI RAMBLA 300i
Bydlisko: Senica

Re: Keeway Flash + základné info o skútrovom živote

#32 Príspevok od užívateľa ondrej.h » So Okt 01, 2011 1:57 pm

Ak si menil remeň pred 2000 km, ešte bude ok. Vydrží 5-10tis., ale to hodne záleží na štýle jazdca, profile trati, prípadne použitých dieloch pri tuningu. Multivar som kupoval už dávnejšie. Čo som teraz pozeral aktuálne je cena cca 60-70€. Ale ak pohľadáš na internete, možno nájdeš aj lacnejšie. U Vás v Blave ale máte predajne, v ktorých ho v pohode zoženieš. Na obrázku vidíš, čo všetko Multivar obsahuje. Ak si z Bratislavy, zbehni do nejakého kvalitnejšieho servisu a tam Ti ho aj osadia. Čo sa týka naladenia zmesy, tú najlepšie spoznáš podľa zafarbenia sviečky, prípadne podľa celkového chodu motora, ochoty pracovať v celom spektre otáčok... O ladení 2t motora je toho naozaj popísaného veľmi veľa, len to troška pohľadaj, preštuduj a neboj sa toho. Ak si na to netrúfaš, popros nejakého člena fóra, čo je tam z vaších končín, prípadne to skĺb s tou výmenou variátora. Ten olej čo Ti kvapkal pri zadnom kolese nemá súvis s chodom motora, lebo to je olej z prevodov v zadnej časti variátora. Ak chceš na ladenie motora toho najlepšieho, nakontaktuj sa na člena tohto fóra menom Alcatelko. Myslí, že dokonca robí servis a tunibg skútrov u Vás v Bratislave. :)
Prílohy
malossi-variator-multivar-cpi-keeway.jpg
(30.46 KiB) 217 stiahnutí
MOTOCYKEL? Pre mňa dokonalý ventil...

Užívateľov profilový obrázok
shushen1
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 41
Dátum registrácie: Št Apr 28, 2011 9:04 pm
Skúter: Honda Vision 110
Bydlisko: Bratislava

Re: Keeway Flash + základné info o skútrovom živote

#33 Príspevok od užívateľa shushen1 » So Okt 01, 2011 2:01 pm

veľmi pekne ďakujem za vyčerpávajúcu odpoveď :)

nejak extra ladiť neplánujem. snažím sa zachovať si spotrebu, keďže skútra mám hlavne kvôli tomu aby som nedral v meste auto a netankoval veľa :) čiže buď len nahodím ten multivar a mám pokoj, alebo na rok vymením za 125 (čiže ak má niekto záujem, tak ho aj predám/vymením)

ešte raz díky, už som asi s otázkami skončil :)
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
ondrej.h
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 127
Dátum registrácie: Po Feb 08, 2010 11:27 pm
Skúter: DERBI RAMBLA 300i
Bydlisko: Senica

Re: Keeway Flash + základné info o skútrovom živote

#34 Príspevok od užívateľa ondrej.h » So Okt 01, 2011 2:21 pm

Nemáš za čo, aspoň som sa po veeeľmi dlhom čase troška zapojil na fóre. :oops: Na Tvojom mieste určite idem aspoň do spomínanej 125. Hold, objem nenahradíš aj keď výkon možno naženieš tuningom, tá životnosť bude naozaj oveľa kratšia. :wink: Nech sa darí....
MOTOCYKEL? Pre mňa dokonalý ventil...

Užívateľov profilový obrázok
kubo HC
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 581
Dátum registrácie: Po Máj 23, 2011 9:40 pm
Skúter: EX Skútrista, ale stále držím svami :)
Bydlisko: Hlohovec

Re: Keeway Flash + základné info o skútrovom živote

#35 Príspevok od užívateľa kubo HC » So Okt 01, 2011 5:37 pm

plna syntetika na seriu motor? :%) takto tie valčeky a kontru by som mu navrhol aj ja ale ludia čítajte ten skúter to robí len za tepla! jako čo za studena su valčeky krásne gulate a po zohriati sa na nich spravia plôšky? :shock: , strielanie do výfuky znova čítaj poriadne! po zhasnutí mu par krat ,,pukne´´ vo fuku to je podla mna normálne, keby sa jedná o strielanie počas jazdy tak ano je to zmes bohatá, gufero: pozri či nemáš otečený motor niekde prípadne v zapalovaní alebo aj pri variu ak áno púšta ti gufero na kluke aj ked myslím to by sa prejavilo inak bol by to znatelný pokles výkonu, horšie štarty a podobne, podla mna to bude tým olejom plnu syntu ten seriovi motor nemože poriadne prepáliť trochu ti zahádže sviecu a horšie to ide mimo toho že ten olej ani nezhorí a hádže ho do fuku, skúsil by som sa vrátiť k tej polosyntetike kolko ti zostalo tej plnej?
EX: Yamasaki YM125 - 160cc tuned engine
Now: ČZ125 (175cc) model 453.02 - 1962

Užívateľov profilový obrázok
shushen1
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 41
Dátum registrácie: Št Apr 28, 2011 9:04 pm
Skúter: Honda Vision 110
Bydlisko: Bratislava

Re: Keeway Flash + základné info o skútrovom živote

#36 Príspevok od užívateľa shushen1 » So Okt 01, 2011 5:42 pm

plná už je minutá, nejaký dobrák mi asi pred mesiacom prevrhol skútra kým som pri ňom nebol, tak pollitra zjedol petržalský chodník a tak či tak som sa plánoval vrátiť k polosynte keď toto vyjazdím.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: Keeway Flash + základné info o skútrovom živote

#37 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » So Okt 01, 2011 6:58 pm

tak tak, plna syntetika je na ine motory (kvalitnejsie, vykonnejsie, viacotackovejsie), na cinanovi v serii v pohode staci polosyntetika, kvalitnejsi olej je naopak na obtiaz, pretoze horsie sa spaluje a v podstate horsie maze (je urceny na ine vôle, nez ma cinan, nehovoriac o tom, ze plna syntetika je aj drahsia), pri akomsi plnesyntetickom Castrole dokonca hrozilo zadretie motora, ak sa pouzil v cinskom dvojtakte...


valceky a kontrastku som radil preto, lebo tu este nebola informacia o tom, ze zmenil olej na plnu syntetiku... :D To mi hned teraz, ako som si to precital, napadlo, ze skusit sa vratit k povodnemu oleju, ale to ste mu medzicasom uz napisali... :good:
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
shushen1
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 41
Dátum registrácie: Št Apr 28, 2011 9:04 pm
Skúter: Honda Vision 110
Bydlisko: Bratislava

Re: Keeway Flash + základné info o skútrovom živote

#38 Príspevok od užívateľa shushen1 » So Okt 01, 2011 7:03 pm

super super ušetrím a možno sa mi odstráni problém, neni o čom :))
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
kubo HC
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 581
Dátum registrácie: Po Máj 23, 2011 9:40 pm
Skúter: EX Skútrista, ale stále držím svami :)
Bydlisko: Hlohovec

Re: Keeway Flash + základné info o skútrovom živote

#39 Príspevok od užívateľa kubo HC » Ne Okt 02, 2011 12:30 am

no jo vyskúšaj ked nie skúsime poriešiť ešte niečo :P
EX: Yamasaki YM125 - 160cc tuned engine
Now: ČZ125 (175cc) model 453.02 - 1962

Užívateľov profilový obrázok
Kejwaak
st. trojkolkár
st. trojkolkár
Príspevky: 62
Dátum registrácie: So Mar 24, 2012 8:49 pm
Skúter: Keeway Focus
Bydlisko: Bratislava

Re: Keeway Flash + základné info o skútrovom živote

#40 Príspevok od užívateľa Kejwaak » St Mar 28, 2012 4:27 pm

m4rk0 napísal:v Ba je na galvaniho vyborny servis a predaj ...ja som z race keby si nieco potreboval napis
weeeej, Rača rulez ;) Tusim sa tu väcsina bratislavcanov zisla v tejto teme, co ma moc tesi, lebo som akurat vcera nad tym rozmyslal, ze pozistovat, kolko ludi tu je z BA. Tak ste ma potesili. Chalani este otazku. Mal som Multivar pre 4T, ale skut som predal a Multivar tiez, bo mam Focusa teraz a tam je väcsi priemer tisichranu. Objednal som si (inac na velmi dobrej stranke, shusenovi by som odporucil mrknut) http://www.heavy-tuned.de Variator Stage6. Aky mate nanho nazor? Bol o cca 10,-€ lacnejsi ako Multivar, ale boli k nemu 2 kritky s 13 a 16mm priemerom tisichranu. Objednal som aj vyfuk Stage6, tak preto aj to Vario (nejak sprosto som sa rozhodol, ze budem vylepsovat v tejto znacke, aj ked valec mam vyhliadnuty Malossacky). Nech ale neodbacam, co hovorite na ten Stage6 Vario?

EDIT: ceny su nizsie ako na scootlande.cz, sice platis viac mozno za dopravu (cca 30,-€), ale ked si objednas viac veci naraz, tak sa to rozhodne oplati. Ja chcem toto leto (alebo skor na jesen-zimu) tiez riesit valec, klukovku a nejaky opto tuning, tak mozeme dat sily dohromady a objednat spolu, nech sa rozdeli to postovne: www.heavy-tuned.de

Napísať odpoveď

Návrat na "Voľná Diskusia"