tak to mas potom velmi velmi velmi peknu spotrebu... ja som mal 3.0 iba raz, a aj to bolo na vyjazde s bratom, ktory siel vtedy na 50ccm
zeby to v tvojom pripade fakt dost robil aj ten viacoktanovy benzin? Otazka znie, ci je to aj vyhodnejsie...
EDIT: skor mi vychadza, ze nie:
viacoktanovy V-Power .............. cena 1.360 / L ............ spotreba: 2.9/100 ........... suma na 100km: 3.944€
obycajny Shell ......................... cena 1.180 / L ............ spotreba: 3.2/100 ........... suma na 100km: 3.776€
obycajny Shell ......................... cena 1.180 / L ............ spotreba: 3.4/100 ........... suma na 100km: 4.012€
az v pripade spotreby 3.4 na 100 som sa dopracoval k rovnakej (ne)vyhodnosti tankovania V-Poweru resp. obycajneho Shellu 95... Takze mi z toho vychadza, ze ak by si tankoval obycajny natural 95 a mal spotrebu, ako pises, trebars 3.2, tak oproti terajsiemu stavu usetris 0.168€ na 100km (5 korun

), na 1000km je to smiesnych 50 korun, a teda nema zmysel sa tym zaoberat, a ak mas subjektivny pocit, ze s V-Power to ide lepsie, tak to za tych 50korun na 1000km isto stoji...
