Aky skuter na zavody
Moderátor: Moderators
Aky skuter na zavody
Aky skuter pouzivate resp by ste doporucovali na zavody do 50cc. Street s tym ze by sa dal neskor prerobit na Sport a Racing.
Dik
Dik
- momoo
- motorkár
- Príspevky: 1545
- Dátum registrácie: Ne Okt 22, 2006 5:26 pm
- Skúter: Piaggio NRG 50 LC, Malaguti F12 LC, Yamaha Bw´s AC -> LC
- Bydlisko: calexcity - chladnička na pocity
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Aky skuter na zavody
taky co ma najviac kW v seriibulldogshop.sk napísal:Aky skuter pouzivate resp by ste doporucovali na zavody do 50cc. Street s tym ze by sa dal neskor prerobit na Sport a Racing.
Dik
podpis som si este nenastavil
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
do serii z bezne zohnatenych runner a ked chces byt bez konkurencie zip sp...
inac by ma zaujmalo ked obyc zipa prekopes na lc ci sa da povazovat za seriovy zip sp...
lebo su tam seriove veci nic tuningove a z jedneho modelu vyrobis druhy 
inac by ma zaujmalo ked obyc zipa prekopes na lc ci sa da povazovat za seriovy zip sp...


............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
kukni pravidla, podla musi bit aj VIN cize asi to nebude sedet s technicakom cize asi??????????alcatelko napísal:do serii z bezne zohnatenych runner a ked chces byt bez konkurencie zip sp...
inac by ma zaujmalo ked obyc zipa prekopes na lc ci sa da povazovat za seriovy zip sp...lebo su tam seriove veci nic tuningove a z jedneho modelu vyrobis druhy
- qyxza
- st. skútrista
- Príspevky: 459
- Dátum registrácie: Po Mar 20, 2006 8:03 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Žilina
- Kontaktovať užívateľa:
http://forum.scooter-tuning.sk/viewtopic.php?t=1099bulldogshop.sk napísal:vcom je vyhoda vodou chladenych? a ktore su to typy?
podpis som si este nenastavil
si vtipny bracho....theruck napísal:tak skus na ten odkaz kliknut a aj si potom precitat tu diskusiu nielen pozerat na ten odkazbulldogshop.sk napísal:dik ale som sa na tom odkaze nic nedozvedel
jasne ze som klikol dokonca som ju aj celu precital ale ze by som si z toho vedel urobit nejaky nazor sa neda povedat......nie je tam nic odborne o tom
- theruck
- Site Admin
- Príspevky: 5683
- Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
- Skúter: Aprilia sportcity 200
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
tak ked chces odborne tak skoc na SAV. na to aby priemerne inteligentny clovek pochopil ake su vyhody LC oproti AC ta diskusia podla mojho nazoru stacibulldogshop.sk napísal:si vtipny bracho....theruck napísal: tak skus na ten odkaz kliknut a aj si potom precitat tu diskusiu nielen pozerat na ten odkaz
jasne ze som klikol dokonca som ju aj celu precital ale ze by som si z toho vedel urobit nejaky nazor sa neda povedat......nie je tam nic odborne o tom
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
to zas nedá sa takto povedať že lepšie.... vzducháč je vzducháč a vodník je vodník zo všetkými plusami a aj mínusami..... to je ako keby si porovnával benzín a diesel alebo piestový motor a turbínu....tiež sa nedá povedať že diesel je lepší ako benzín alebo turbína lepšia ako piestový motor... každé má svoje lepšie a aj horšie stránky..ide len o to čo je v danom zadaní vhodnejšie a podla toho konštruktér rozhodne....Igor.G napísal:ved mu to povedzte v skratke nech potom nepise ,ze nerozumie LC (vodnik) ti lepsie uchladi motor ako AC(vzduch) chapes?




Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

...vtipne vysvetlenéVLADY napísal:to zas nedá sa takto povedať že lepšie.... vzducháč je vzducháč a vodník je vodník zo všetkými plusami a aj mínusami..... to je ako keby si porovnával benzín a diesel alebo piestový motor a turbínu....tiež sa nedá povedať že diesel je lepší ako benzín alebo turbína lepšia ako piestový motor... každé má svoje lepšie a aj horšie stránky..ide len o to čo je v danom zadaní vhodnejšie a podla toho konštruktér rozhodne....Igor.G napísal:ved mu to povedzte v skratke nech potom nepise ,ze nerozumie LC (vodnik) ti lepsie uchladi motor ako AC(vzduch) chapes?ak máš vodníka tak je tam možno 10 vecí čo ak sa pokazia tak si došiel na rozdiel od jednej vrtulky na vzducháči na ktorej sa nemá čo pokaziť v podstate...jedine že by si nasal vo velkej rýchlosti napr. nejakého vtáka a ten Ti poláme vrtulku
![]()
![]()


- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
No ale na vodníkoch býva buď teplomer alebo kontrolka...jedno ztých dvoch určite len treba občas kukočkom.... ale tak stane sajanykaj napísal:
.... Mal som Piaggio NRG 50 LC a počas jazdy mi prasklo tesnenie na vodnom čerpadle. Voda pekne ticho vytiekla, motor nemalo čo chladiť a tak sa motor zadrel. Kedže valec bol po tretom výbruse tak som musel kúpiť nový kit a vodné čerpadlo. Ked som toto všetko vymenil tak som ho predal apreto som si kúpil vzducháč. Ale na race a tunning najlepšie LC jednoznačne.


Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

mne sa teraz tiez prihodilo to, ze mi zle tesnilo gufero pri vodnej pumpe. Jazdil som jazdil a nahodou som zistil, ze mi spoza krytu vodnej pumpy strieka voda. To som uz nemal cca 7dcl tekutiny v systeme. Kontrolka nezasvietila. Tak cakam na nove gufero a uvidim, ci to pojde opat tak ako predtym alebo mi to chytilo aj tesnenie pod hlavou valca..... 
