Strana 1 z 2

Aky skuter na zavody

Napísané: Št Máj 24, 2007 2:44 pm
od užívateľa bulldogshop.sk
Aky skuter pouzivate resp by ste doporucovali na zavody do 50cc. Street s tym ze by sa dal neskor prerobit na Sport a Racing.

Dik

Napísané: Št Máj 24, 2007 4:23 pm
od užívateľa theruck
skoc sa pozriet v sobotu do pezinku a tam to uvidis nazivo

Re: Aky skuter na zavody

Napísané: Št Máj 24, 2007 4:27 pm
od užívateľa momoo
bulldogshop.sk napísal:Aky skuter pouzivate resp by ste doporucovali na zavody do 50cc. Street s tym ze by sa dal neskor prerobit na Sport a Racing.

Dik
taky co ma najviac kW v serii

Napísané: Št Máj 24, 2007 4:29 pm
od užívateľa geetee
zip alebo hocico co je LC(alebo moze bit) a ma 10"kola

Napísané: Št Máj 24, 2007 10:30 pm
od užívateľa bulldogshop.sk
idem kuknut v nedelu....musi mat 10" kola? nesmu byt vacsie?

Napísané: Št Máj 24, 2007 11:13 pm
od užívateľa lil_b
môžu byť väčšie, ale 10siny su najlahšie, takže zipi vládnu. ma to piaggio motor a na to zoženieš VŠETKO.
ani nejde o to aký scooter, ale o to aký ma ten scooter motor.
da best 4 race:
- piaggio
- minarelli

zip,runner,rox,neos,sr50,f10,f12,f15

Napísané: Št Máj 24, 2007 11:19 pm
od užívateľa alcatelko
do serii z bezne zohnatenych runner a ked chces byt bez konkurencie zip sp...
inac by ma zaujmalo ked obyc zipa prekopes na lc ci sa da povazovat za seriovy zip sp... :roll: lebo su tam seriove veci nic tuningove a z jedneho modelu vyrobis druhy :lol:

Napísané: Pi Máj 25, 2007 8:22 am
od užívateľa geetee
alcatelko napísal:do serii z bezne zohnatenych runner a ked chces byt bez konkurencie zip sp...
inac by ma zaujmalo ked obyc zipa prekopes na lc ci sa da povazovat za seriovy zip sp... :roll: lebo su tam seriove veci nic tuningove a z jedneho modelu vyrobis druhy :lol:
kukni pravidla, podla musi bit aj VIN cize asi to nebude sedet s technicakom cize asi??????????

Napísané: Pi Máj 25, 2007 12:43 pm
od užívateľa bulldogshop.sk
co je to LC?

Napísané: Pi Máj 25, 2007 12:55 pm
od užívateľa qyxza
bulldogshop.sk napísal:co je to LC?
liquid cooled....vodou chladený :wink:

Napísané: Pi Máj 25, 2007 1:07 pm
od užívateľa bulldogshop.sk
vcom je vyhoda vodou chladenych? a ktore su to typy?

Napísané: Pi Máj 25, 2007 1:09 pm
od užívateľa qyxza
bulldogshop.sk napísal:vcom je vyhoda vodou chladenych? a ktore su to typy?
http://forum.scooter-tuning.sk/viewtopic.php?t=1099

Napísané: Pi Máj 25, 2007 1:23 pm
od užívateľa bulldogshop.sk
dik ale som sa na tom odkaze nic nedozvedel

Napísané: Pi Máj 25, 2007 1:27 pm
od užívateľa theruck
bulldogshop.sk napísal:dik ale som sa na tom odkaze nic nedozvedel
tak skus na ten odkaz kliknut a aj si potom precitat tu diskusiu nielen pozerat na ten odkaz

Napísané: Pi Máj 25, 2007 1:33 pm
od užívateľa bulldogshop.sk
theruck napísal:
bulldogshop.sk napísal:dik ale som sa na tom odkaze nic nedozvedel
tak skus na ten odkaz kliknut a aj si potom precitat tu diskusiu nielen pozerat na ten odkaz
si vtipny bracho....

jasne ze som klikol dokonca som ju aj celu precital ale ze by som si z toho vedel urobit nejaky nazor sa neda povedat......nie je tam nic odborne o tom

Napísané: Pi Máj 25, 2007 1:44 pm
od užívateľa theruck
bulldogshop.sk napísal:
theruck napísal: tak skus na ten odkaz kliknut a aj si potom precitat tu diskusiu nielen pozerat na ten odkaz
si vtipny bracho....

jasne ze som klikol dokonca som ju aj celu precital ale ze by som si z toho vedel urobit nejaky nazor sa neda povedat......nie je tam nic odborne o tom
tak ked chces odborne tak skoc na SAV. na to aby priemerne inteligentny clovek pochopil ake su vyhody LC oproti AC ta diskusia podla mojho nazoru staci

Napísané: Pi Máj 25, 2007 1:53 pm
od užívateľa bulldogshop.sk
asi si priemerne inteligentny ale nam nadpriemerne inteligentym nestaci.....dik za odkaz na SAV

Napísané: Pi Máj 25, 2007 8:21 pm
od užívateľa VLADY
LC je stabilnejší teplotný režim a aj pracuje pri nižšej teplotecca 90°c na rozdiel od AC ten máva aj 110-120°c pracovnú teplotu... 8) (nechápem čo Vás v tej škole učia) :D

Napísané: Ne Máj 27, 2007 5:24 pm
od užívateľa Igor.G
ved mu to povedzte v skratke nech potom nepise ,ze nerozumie LC (vodnik) ti lepsie uchladi motor ako AC(vzduch) chapes?

Napísané: Ne Máj 27, 2007 8:22 pm
od užívateľa VLADY
Igor.G napísal:ved mu to povedzte v skratke nech potom nepise ,ze nerozumie LC (vodnik) ti lepsie uchladi motor ako AC(vzduch) chapes?
to zas nedá sa takto povedať že lepšie.... vzducháč je vzducháč a vodník je vodník zo všetkými plusami a aj mínusami..... to je ako keby si porovnával benzín a diesel alebo piestový motor a turbínu....tiež sa nedá povedať že diesel je lepší ako benzín alebo turbína lepšia ako piestový motor... každé má svoje lepšie a aj horšie stránky..ide len o to čo je v danom zadaní vhodnejšie a podla toho konštruktér rozhodne.... :roll: ak máš vodníka tak je tam možno 10 vecí čo ak sa pokazia tak si došiel na rozdiel od jednej vrtulky na vzducháči na ktorej sa nemá čo pokaziť v podstate...jedine že by si nasal vo velkej rýchlosti napr. nejakého vtáka a ten Ti poláme vrtulku :D :D :D

Napísané: Po Máj 28, 2007 10:20 am
od užívateľa janykaj
VLADY napísal:
Igor.G napísal:ved mu to povedzte v skratke nech potom nepise ,ze nerozumie LC (vodnik) ti lepsie uchladi motor ako AC(vzduch) chapes?
to zas nedá sa takto povedať že lepšie.... vzducháč je vzducháč a vodník je vodník zo všetkými plusami a aj mínusami..... to je ako keby si porovnával benzín a diesel alebo piestový motor a turbínu....tiež sa nedá povedať že diesel je lepší ako benzín alebo turbína lepšia ako piestový motor... každé má svoje lepšie a aj horšie stránky..ide len o to čo je v danom zadaní vhodnejšie a podla toho konštruktér rozhodne.... :roll: ak máš vodníka tak je tam možno 10 vecí čo ak sa pokazia tak si došiel na rozdiel od jednej vrtulky na vzducháči na ktorej sa nemá čo pokaziť v podstate...jedine že by si nasal vo velkej rýchlosti napr. nejakého vtáka a ten Ti poláme vrtulku :D :D :D
...vtipne vysvetlené :wink: . Mal som Piaggio NRG 50 LC a počas jazdy mi prasklo tesnenie na vodnom čerpadle. Voda pekne ticho vytiekla, motor nemalo čo chladiť a tak sa motor zadrel. Kedže valec bol po tretom výbruse tak som musel kúpiť nový kit a vodné čerpadlo. Ked som toto všetko vymenil tak som ho predal apreto som si kúpil vzducháč. Ale na race a tunning najlepšie LC jednoznačne. 8)

Napísané: Po Máj 28, 2007 5:53 pm
od užívateľa VLADY
janykaj napísal:
.... Mal som Piaggio NRG 50 LC a počas jazdy mi prasklo tesnenie na vodnom čerpadle. Voda pekne ticho vytiekla, motor nemalo čo chladiť a tak sa motor zadrel. Kedže valec bol po tretom výbruse tak som musel kúpiť nový kit a vodné čerpadlo. Ked som toto všetko vymenil tak som ho predal apreto som si kúpil vzducháč. Ale na race a tunning najlepšie LC jednoznačne. 8)
No ale na vodníkoch býva buď teplomer alebo kontrolka...jedno ztých dvoch určite len treba občas kukočkom.... ale tak stane sa :oops: :cry:

Napísané: Ut Máj 29, 2007 9:37 am
od užívateľa G
mne sa teraz tiez prihodilo to, ze mi zle tesnilo gufero pri vodnej pumpe. Jazdil som jazdil a nahodou som zistil, ze mi spoza krytu vodnej pumpy strieka voda. To som uz nemal cca 7dcl tekutiny v systeme. Kontrolka nezasvietila. Tak cakam na nove gufero a uvidim, ci to pojde opat tak ako predtym alebo mi to chytilo aj tesnenie pod hlavou valca..... :(

Napísané: St Máj 30, 2007 10:48 am
od užívateľa Igor.G
to je tiez pravda !ja som tesnenie hlavy valca odpalil lebo do mna nabural kamarat a mi vytieklo komplet a ja som musel dost domov !ale chcel som povedat ,ze vlastne na aeroxoch nemame kontrolku na taketo veci

Napísané: St Máj 30, 2007 11:01 am
od užívateľa geetee
Igor.G napísal:to je tiez pravda !ja som tesnenie hlavy valca odpalil lebo do mna nabural kamarat a mi vytieklo komplet a ja som musel dost domov !ale chcel som povedat ,ze vlastne na aeroxoch nemame kontrolku na taketo veci
a teplota kvapaliny? ak je jej malo nestiha chladit a prehrieva sa