Aky skuter na zavody
Napísané: Št Máj 24, 2007 2:44 pm
Aky skuter pouzivate resp by ste doporucovali na zavody do 50cc. Street s tym ze by sa dal neskor prerobit na Sport a Racing.
Dik
Dik
Fórum venované skútrom a všetkému okolo nich.
https://forum.scooter-tuning.sk/
taky co ma najviac kW v seriibulldogshop.sk napísal:Aky skuter pouzivate resp by ste doporucovali na zavody do 50cc. Street s tym ze by sa dal neskor prerobit na Sport a Racing.
Dik
kukni pravidla, podla musi bit aj VIN cize asi to nebude sedet s technicakom cize asi??????????alcatelko napísal:do serii z bezne zohnatenych runner a ked chces byt bez konkurencie zip sp...
inac by ma zaujmalo ked obyc zipa prekopes na lc ci sa da povazovat za seriovy zip sp...lebo su tam seriove veci nic tuningove a z jedneho modelu vyrobis druhy
liquid cooled....vodou chladenýbulldogshop.sk napísal:co je to LC?
http://forum.scooter-tuning.sk/viewtopic.php?t=1099bulldogshop.sk napísal:vcom je vyhoda vodou chladenych? a ktore su to typy?
tak skus na ten odkaz kliknut a aj si potom precitat tu diskusiu nielen pozerat na ten odkazbulldogshop.sk napísal:dik ale som sa na tom odkaze nic nedozvedel
si vtipny bracho....theruck napísal:tak skus na ten odkaz kliknut a aj si potom precitat tu diskusiu nielen pozerat na ten odkazbulldogshop.sk napísal:dik ale som sa na tom odkaze nic nedozvedel
tak ked chces odborne tak skoc na SAV. na to aby priemerne inteligentny clovek pochopil ake su vyhody LC oproti AC ta diskusia podla mojho nazoru stacibulldogshop.sk napísal:si vtipny bracho....theruck napísal: tak skus na ten odkaz kliknut a aj si potom precitat tu diskusiu nielen pozerat na ten odkaz
jasne ze som klikol dokonca som ju aj celu precital ale ze by som si z toho vedel urobit nejaky nazor sa neda povedat......nie je tam nic odborne o tom
to zas nedá sa takto povedať že lepšie.... vzducháč je vzducháč a vodník je vodník zo všetkými plusami a aj mínusami..... to je ako keby si porovnával benzín a diesel alebo piestový motor a turbínu....tiež sa nedá povedať že diesel je lepší ako benzín alebo turbína lepšia ako piestový motor... každé má svoje lepšie a aj horšie stránky..ide len o to čo je v danom zadaní vhodnejšie a podla toho konštruktér rozhodne....Igor.G napísal:ved mu to povedzte v skratke nech potom nepise ,ze nerozumie LC (vodnik) ti lepsie uchladi motor ako AC(vzduch) chapes?
...vtipne vysvetlenéVLADY napísal:to zas nedá sa takto povedať že lepšie.... vzducháč je vzducháč a vodník je vodník zo všetkými plusami a aj mínusami..... to je ako keby si porovnával benzín a diesel alebo piestový motor a turbínu....tiež sa nedá povedať že diesel je lepší ako benzín alebo turbína lepšia ako piestový motor... každé má svoje lepšie a aj horšie stránky..ide len o to čo je v danom zadaní vhodnejšie a podla toho konštruktér rozhodne....Igor.G napísal:ved mu to povedzte v skratke nech potom nepise ,ze nerozumie LC (vodnik) ti lepsie uchladi motor ako AC(vzduch) chapes?ak máš vodníka tak je tam možno 10 vecí čo ak sa pokazia tak si došiel na rozdiel od jednej vrtulky na vzducháči na ktorej sa nemá čo pokaziť v podstate...jedine že by si nasal vo velkej rýchlosti napr. nejakého vtáka a ten Ti poláme vrtulku
![]()
![]()
No ale na vodníkoch býva buď teplomer alebo kontrolka...jedno ztých dvoch určite len treba občas kukočkom.... ale tak stane sajanykaj napísal:
.... Mal som Piaggio NRG 50 LC a počas jazdy mi prasklo tesnenie na vodnom čerpadle. Voda pekne ticho vytiekla, motor nemalo čo chladiť a tak sa motor zadrel. Kedže valec bol po tretom výbruse tak som musel kúpiť nový kit a vodné čerpadlo. Ked som toto všetko vymenil tak som ho predal apreto som si kúpil vzducháč. Ale na race a tunning najlepšie LC jednoznačne.
a teplota kvapaliny? ak je jej malo nestiha chladit a prehrieva saIgor.G napísal:to je tiez pravda !ja som tesnenie hlavy valca odpalil lebo do mna nabural kamarat a mi vytieklo komplet a ja som musel dost domov !ale chcel som povedat ,ze vlastne na aeroxoch nemame kontrolku na taketo veci