Zníženie rozsahu variátora - spolocenstvo variatora

Otázky,odpovede,postrehy,skúsenosti okolo motorového tuningu

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

#126 Príspevok od užívateľa jean » Pi Aug 17, 2007 8:46 am

Pedro napríklad. Zapchal ten ERG ventil, alebo čo to je a teraz to ide jak motorová pila. Ale na rovine vytočí len asi 9500. Ale ja sa už serem na to, vrátil som karb a sanie do pôvodného stavu (skoro :)). Hlavne, že sa motor točí. :D

Inak skruter myslíš, že niekde robia skúter s gy6 motorom za 120 000 tisíc :lol:?
podpis som si este nenastavil

donmartin22

#127 Príspevok od užívateľa donmartin22 » So Aug 25, 2007 10:24 pm

akoze...precital som si to komplet cele,a mam dost...
1. Oleje-plna syntetika je velmi riedka-neurobi dostatocne hruby povlak na valci-zle maze,spaliny lahsie prenikaju do oleja->olej je vybehany po 3tis km
2.Variator-nerob k....-tych usetrenych 400sk za valceky ta moze prist draho pri neuznanej reklamacii...iba tam vymen valceky tak o gram lahsie.
3.Sanie-ano mas pravdu,je tam restrikcia-zuzene potrubie,alebo vo vnutri filtra je taka prepazka...kludne to vyhod von a nastav karbik.
Tot vsjo a uz prestan potit k.... :x :x :x :x :x :x :x

Užívateľov profilový obrázok
rspeed
motorkár
motorkár
Príspevky: 1643
Dátum registrácie: So Aug 11, 2007 1:11 pm
Skúter: Hyena(motor minarelli)+ Gilera Runner ST 125+ Suzuki GSR 600
Bydlisko: Čaňa

#128 Príspevok od užívateľa rspeed » Ne Aug 26, 2007 12:27 am

pokial ja viem tak pokial ma motor od zaciatku plnu syntu tak mu ju treba nechat kym nezacne papat olej.pokial bol olej kvalitnejsi tak motor vydrzi viac.reci o tom ze mineral je lepsi....urcite aj v F1 pouzivaju len mineral.na druhej strane niektore motory u aut vykazuju lepsie vlastnosti z 10W40 polosyntou ako z predpisanou plnou(nissan primera motor SR20DE 2.0),no aj tak mineral sa leje uz len do zigulakov a skodoviek.Fakt ale vela zalezi na zabehu a kto si ako motor nauci.a hlavne na co.a dalej na ake vzdialenosti skuter pouzivas a kolko studenych startov si zaziva.v kazdom pripade plna sinta je riedka od zaciatku a svoje vlastnosti si uchovava skoro konstantne v celom rozsahu teplot co prispieva k lepsiemu premazaniu jak studeneho tak prehriateho motora a to hlavne vo vysokych otackach.tym ze je riedka za studena kladie v motore mensi odpor a motor ma uz za studena vyssi vykon.pri motore z mineralnym olejom sa stale odporucalo zahriat ho na prevadzkovu teplotu koli vyssiemu opotrebeniu za studena....som sa rozpisal...sri

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

#129 Príspevok od užívateľa jean » Po Aug 27, 2007 8:42 am

donmartin trocha neskoro nie? Šak som tu už niekde písal. že som to sanie vrátil skoro do pôvodného stavu, variátor som nechal tak, a múdra o syntetike ma nezaujímajú a ani to, či bude vybehaná po troch tisícoch, keďže sa mení po 1000 :roll:. Najbližšie tam pôjde asi aj tak polosynt. Najlepší tuning bol malý veterný štítok, ktorý znížil odpor vzduchu :D

Okrem toho som dávno zistil, že čína je na pikaču, jak tu už scrat písal je to dodo systém- dorob doma
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Filo
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 144
Dátum registrácie: Po Sep 03, 2007 9:19 am
Skúter: Adly Jet 50
Bydlisko: Likava
Kontaktovať užívateľa:

#130 Príspevok od užívateľa Filo » Po Sep 03, 2007 1:57 pm

ja som si to tiez precital cele, sice trosku neskor, ale musim dodat, ze ma strasne chytli nervy ako si svojhlavo pisal to iste a presadzoval nazor..ako zameriavam sa na ten vario, co si tam chcel si robit vlastnu restrikciu s tou podlozkou..vsak rozmyslaj, ladil si si uz dakedy vario a vies ako funguje??vyber si polovicu valcekov, cize nechaj tam tri a potom ti vobec ani podlozku treba nebude, lebo tie tri valceky ti ani do polovice nedostanu nepriblizia kuzele a budes to mat potom ako s by si si tam dal virtualnu centimetrovu podlozku, ale nic v zlom, len si si mal dat poradit s ladenim varia a nie tem pchanim nezmyselnych restrikcii..
Adly Jet 50, valec 70ccm s6 streetrace, vyfuk Leo Vince Sp3, Arrache 17,5 karburátor, Malossi Multivar, Malossi Spojka, atd.

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

#131 Príspevok od užívateľa jean » Po Sep 03, 2007 2:18 pm

Filo a načo mi bude motor, ktorý hneď pojde na 8000? A už prestaňte mudrovať, dali sme ten krúžok do pedrovho skútra a rozsah sme nastavili ako bolo treba. Odborníci, to sa pozná :roll:. Ja som to nechal tak, znižil som aerodynamický odpor a skút sa už na max. otáčky dostane :)
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Filo
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 144
Dátum registrácie: Po Sep 03, 2007 9:19 am
Skúter: Adly Jet 50
Bydlisko: Likava
Kontaktovať užívateľa:

#132 Príspevok od užívateľa Filo » Po Sep 03, 2007 2:45 pm

Ale rozumies, ze na maximalne otacky sa dostanes nastavenim variatora??das lahsie valceky a popripade tvrdsiu pruzinu.ved ako ja to necham tak, ale to podlozkou nevyriesi nic, iba ze si blokujes vario, mozno ti pojde do otacok, ked ten vario zastavis dajme tomu na 60km/h, ale do tych 60km/h nevyuzijes naplno motor, chapes, ze to vsetko nastavis variom a nie vkladanim kruzkov..myslim si, ze sa nemylim, lebo nieco take som uz robil neraz..variatorom si nastavis v akych otackach ti motor bude tocit a meni sa len prevod, otacky nie!!no nic, uz rob ako myslis..
Adly Jet 50, valec 70ccm s6 streetrace, vyfuk Leo Vince Sp3, Arrache 17,5 karburátor, Malossi Multivar, Malossi Spojka, atd.

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

#133 Príspevok od užívateľa jean » Po Sep 03, 2007 2:57 pm

Filo a už si videl aj motor, ktorý na to aby sa hýbal, nemusel ísť na max výkon? Predstav si, že aj 125 z číny nepotrebuje pre rozbeh 7000.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#134 Príspevok od užívateľa alcatelko » Po Sep 03, 2007 3:00 pm

na rozbeh potrebuje max krutiaci moment...tam ma pracovat aj vario...na top speed az potrebuje max vykon...znizenim rozsahu sa len znizuje max rychlost

a uzavrite uz tuto temu lebo to aj tak nikam nevedie,len k nervozite :)
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

#135 Príspevok od užívateľa jean » Po Sep 03, 2007 3:02 pm

Tam mi to aj pracuje, pri 5000. Ja som chcel, aby ste to vymazali už dávno. A moderátor, či kto to môže na to sere. Jednoducho, tí čo majú objem nad 50 s variom nehaluzia a 50kari točia furt plné gule. A teba by nesralo, keby ti furt tvrdili, že to nefunguje a pritom už je to aj pokusom overené že to ide?

VYMAZAŤ CELÉ
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
rspeed
motorkár
motorkár
Príspevky: 1643
Dátum registrácie: So Aug 11, 2007 1:11 pm
Skúter: Hyena(motor minarelli)+ Gilera Runner ST 125+ Suzuki GSR 600
Bydlisko: Čaňa

#136 Príspevok od užívateľa rspeed » Po Sep 03, 2007 3:48 pm

....nikto ti tu nechce zle....len sa ti snazia vysvetlit ze kazdy restrikcie vybera aby vyuzil scot na max a ty ich tam vkladas...inak to ze aerodynamicky odpor ti na plne otvorenom variu a nedostatocnych otackach nedovoloval vyuzit motor naplno-s tym si mal pravdu,ale laborovanim z valcekami dosiahnes to iste co restrikciou,akurat ti scot skor zrychli a dosiahnes jeho V-max ktoru si si restrikciou obmedzil.... a inak celkom zabavna tema,vlastne si prvi co ide proti pravidlam(ale z rozumom) - si fakt tvrdohlavy. :D

Užívateľov profilový obrázok
Filo
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 144
Dátum registrácie: Po Sep 03, 2007 9:19 am
Skúter: Adly Jet 50
Bydlisko: Likava
Kontaktovať užívateľa:

#137 Príspevok od užívateľa Filo » Po Sep 03, 2007 10:16 pm

Presne tak, tebe to dobre taha pri5000otackach, ale pri7000(tam kde mas najvacsi krutak)tak tam by ti tahalo este viac!!ale kaslime nato, aj tak si neda povedat:))mozno uz v cine platia ine fyz zakony:)
Adly Jet 50, valec 70ccm s6 streetrace, vyfuk Leo Vince Sp3, Arrache 17,5 karburátor, Malossi Multivar, Malossi Spojka, atd.

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

#138 Príspevok od užívateľa jean » Po Sep 03, 2007 10:34 pm

150 má najväčší kruťák pri 7000, ty na čom šlapeš, žeby som si dal aj ja :lol:. Pri 7000 má takmer max. výkon.
podpis som si este nenastavil

ripper

#139 Príspevok od užívateľa ripper » Po Sep 03, 2007 10:49 pm

uz to zamknite zakazdim ked tu je prispevok si ho precitam a kruti ma v kresle

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

#140 Príspevok od užívateľa jean » Po Sep 03, 2007 10:55 pm

Radšej celé zmazať. Už mi tí 50kovi doktori lezú na nervy s tými otáčkami :roll:. Hoši odvezte sa na niečom, čo má viac ako 3 kone a 3 Nm. Ja som problém vyriešil, tak je to tu celé o ničom ďalej rozoberať.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Filo
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 144
Dátum registrácie: Po Sep 03, 2007 9:19 am
Skúter: Adly Jet 50
Bydlisko: Likava
Kontaktovať užívateľa:

#141 Príspevok od užívateľa Filo » Po Sep 03, 2007 11:02 pm

to v zatvorke ze kde ma najvacsi krutak som nemyslel na tych7000, ale to bol len doplnok..tych7000som trafil odbuka, neviem ako mas porobeny stroj a do kolko otacok ti toci..
Adly Jet 50, valec 70ccm s6 streetrace, vyfuk Leo Vince Sp3, Arrache 17,5 karburátor, Malossi Multivar, Malossi Spojka, atd.

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

#142 Príspevok od užívateľa jean » Po Sep 03, 2007 11:04 pm

všetky 150 majú udané rovnako krut pri 5500, výkon 7500.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Filo
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 144
Dátum registrácie: Po Sep 03, 2007 9:19 am
Skúter: Adly Jet 50
Bydlisko: Likava
Kontaktovať užívateľa:

#143 Príspevok od užívateľa Filo » Po Sep 03, 2007 11:05 pm

a ok, ved ak ti to bezi ok, tak bud rad, ja sa uz distancujem od tejto temy:)
Adly Jet 50, valec 70ccm s6 streetrace, vyfuk Leo Vince Sp3, Arrache 17,5 karburátor, Malossi Multivar, Malossi Spojka, atd.

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

#144 Príspevok od užívateľa jean » Po Sep 03, 2007 11:07 pm

Už som poprosil admina nech to dá doprdele celé.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Filo
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 144
Dátum registrácie: Po Sep 03, 2007 9:19 am
Skúter: Adly Jet 50
Bydlisko: Likava
Kontaktovať užívateľa:

#145 Príspevok od užívateľa Filo » Ut Sep 04, 2007 9:34 am

hehe:))no jasne..discriminacia 50-tiek.. :D
Adly Jet 50, valec 70ccm s6 streetrace, vyfuk Leo Vince Sp3, Arrache 17,5 karburátor, Malossi Multivar, Malossi Spojka, atd.

ripper

#146 Príspevok od užívateľa ripper » Ut Sep 04, 2007 3:09 pm

nevidim dovod na to aby sa to cele zmazalo. Co sa hanbis za nieco co si napisal?

Užívateľov profilový obrázok
Scarp
motorkár
motorkár
Príspevky: 1412
Dátum registrácie: Po Aug 28, 2006 4:39 pm
Skúter: neuvedený

#147 Príspevok od užívateľa Scarp » Ut Sep 04, 2007 3:12 pm

Na ziadost zamknute
podpis som si este nenastavil

Zamknuté

Návrat na "MOTOR"