Inak skruter myslíš, že niekde robia skúter s gy6 motorom za 120 000 tisíc
Zníženie rozsahu variátora - spolocenstvo variatora
Moderátor: Moderators
- jean
- motorkár

- Príspevky: 1294
- Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Cabaj
Pedro napríklad. Zapchal ten ERG ventil, alebo čo to je a teraz to ide jak motorová pila. Ale na rovine vytočí len asi 9500. Ale ja sa už serem na to, vrátil som karb a sanie do pôvodného stavu (skoro
). Hlavne, že sa motor točí. 
Inak skruter myslíš, že niekde robia skúter s gy6 motorom za 120 000 tisíc
?
Inak skruter myslíš, že niekde robia skúter s gy6 motorom za 120 000 tisíc
podpis som si este nenastavil
-
donmartin22
akoze...precital som si to komplet cele,a mam dost...
1. Oleje-plna syntetika je velmi riedka-neurobi dostatocne hruby povlak na valci-zle maze,spaliny lahsie prenikaju do oleja->olej je vybehany po 3tis km
2.Variator-nerob k....-tych usetrenych 400sk za valceky ta moze prist draho pri neuznanej reklamacii...iba tam vymen valceky tak o gram lahsie.
3.Sanie-ano mas pravdu,je tam restrikcia-zuzene potrubie,alebo vo vnutri filtra je taka prepazka...kludne to vyhod von a nastav karbik.
Tot vsjo a uz prestan potit k....

1. Oleje-plna syntetika je velmi riedka-neurobi dostatocne hruby povlak na valci-zle maze,spaliny lahsie prenikaju do oleja->olej je vybehany po 3tis km
2.Variator-nerob k....-tych usetrenych 400sk za valceky ta moze prist draho pri neuznanej reklamacii...iba tam vymen valceky tak o gram lahsie.
3.Sanie-ano mas pravdu,je tam restrikcia-zuzene potrubie,alebo vo vnutri filtra je taka prepazka...kludne to vyhod von a nastav karbik.
Tot vsjo a uz prestan potit k....
- rspeed
- motorkár

- Príspevky: 1643
- Dátum registrácie: So Aug 11, 2007 1:11 pm
- Skúter: Hyena(motor minarelli)+ Gilera Runner ST 125+ Suzuki GSR 600
- Bydlisko: Čaňa
pokial ja viem tak pokial ma motor od zaciatku plnu syntu tak mu ju treba nechat kym nezacne papat olej.pokial bol olej kvalitnejsi tak motor vydrzi viac.reci o tom ze mineral je lepsi....urcite aj v F1 pouzivaju len mineral.na druhej strane niektore motory u aut vykazuju lepsie vlastnosti z 10W40 polosyntou ako z predpisanou plnou(nissan primera motor SR20DE 2.0),no aj tak mineral sa leje uz len do zigulakov a skodoviek.Fakt ale vela zalezi na zabehu a kto si ako motor nauci.a hlavne na co.a dalej na ake vzdialenosti skuter pouzivas a kolko studenych startov si zaziva.v kazdom pripade plna sinta je riedka od zaciatku a svoje vlastnosti si uchovava skoro konstantne v celom rozsahu teplot co prispieva k lepsiemu premazaniu jak studeneho tak prehriateho motora a to hlavne vo vysokych otackach.tym ze je riedka za studena kladie v motore mensi odpor a motor ma uz za studena vyssi vykon.pri motore z mineralnym olejom sa stale odporucalo zahriat ho na prevadzkovu teplotu koli vyssiemu opotrebeniu za studena....som sa rozpisal...sri
- jean
- motorkár

- Príspevky: 1294
- Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Cabaj
donmartin trocha neskoro nie? Šak som tu už niekde písal. že som to sanie vrátil skoro do pôvodného stavu, variátor som nechal tak, a múdra o syntetike ma nezaujímajú a ani to, či bude vybehaná po troch tisícoch, keďže sa mení po 1000
. Najbližšie tam pôjde asi aj tak polosynt. Najlepší tuning bol malý veterný štítok, ktorý znížil odpor vzduchu 
Okrem toho som dávno zistil, že čína je na pikaču, jak tu už scrat písal je to dodo systém- dorob doma
Okrem toho som dávno zistil, že čína je na pikaču, jak tu už scrat písal je to dodo systém- dorob doma
podpis som si este nenastavil
- Filo
- st. kolobežkár

- Príspevky: 144
- Dátum registrácie: Po Sep 03, 2007 9:19 am
- Skúter: Adly Jet 50
- Bydlisko: Likava
- Kontaktovať užívateľa:
ja som si to tiez precital cele, sice trosku neskor, ale musim dodat, ze ma strasne chytli nervy ako si svojhlavo pisal to iste a presadzoval nazor..ako zameriavam sa na ten vario, co si tam chcel si robit vlastnu restrikciu s tou podlozkou..vsak rozmyslaj, ladil si si uz dakedy vario a vies ako funguje??vyber si polovicu valcekov, cize nechaj tam tri a potom ti vobec ani podlozku treba nebude, lebo tie tri valceky ti ani do polovice nedostanu nepriblizia kuzele a budes to mat potom ako s by si si tam dal virtualnu centimetrovu podlozku, ale nic v zlom, len si si mal dat poradit s ladenim varia a nie tem pchanim nezmyselnych restrikcii..
Adly Jet 50, valec 70ccm s6 streetrace, vyfuk Leo Vince Sp3, Arrache 17,5 karburátor, Malossi Multivar, Malossi Spojka, atd.
- Filo
- st. kolobežkár

- Príspevky: 144
- Dátum registrácie: Po Sep 03, 2007 9:19 am
- Skúter: Adly Jet 50
- Bydlisko: Likava
- Kontaktovať užívateľa:
Ale rozumies, ze na maximalne otacky sa dostanes nastavenim variatora??das lahsie valceky a popripade tvrdsiu pruzinu.ved ako ja to necham tak, ale to podlozkou nevyriesi nic, iba ze si blokujes vario, mozno ti pojde do otacok, ked ten vario zastavis dajme tomu na 60km/h, ale do tych 60km/h nevyuzijes naplno motor, chapes, ze to vsetko nastavis variom a nie vkladanim kruzkov..myslim si, ze sa nemylim, lebo nieco take som uz robil neraz..variatorom si nastavis v akych otackach ti motor bude tocit a meni sa len prevod, otacky nie!!no nic, uz rob ako myslis..
Adly Jet 50, valec 70ccm s6 streetrace, vyfuk Leo Vince Sp3, Arrache 17,5 karburátor, Malossi Multivar, Malossi Spojka, atd.
- alcatelko
- moderátor

- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
na rozbeh potrebuje max krutiaci moment...tam ma pracovat aj vario...na top speed az potrebuje max vykon...znizenim rozsahu sa len znizuje max rychlost
a uzavrite uz tuto temu lebo to aj tak nikam nevedie,len k nervozite
a uzavrite uz tuto temu lebo to aj tak nikam nevedie,len k nervozite
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- jean
- motorkár

- Príspevky: 1294
- Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Cabaj
Tam mi to aj pracuje, pri 5000. Ja som chcel, aby ste to vymazali už dávno. A moderátor, či kto to môže na to sere. Jednoducho, tí čo majú objem nad 50 s variom nehaluzia a 50kari točia furt plné gule. A teba by nesralo, keby ti furt tvrdili, že to nefunguje a pritom už je to aj pokusom overené že to ide?
VYMAZAŤ CELÉ
VYMAZAŤ CELÉ
podpis som si este nenastavil
- rspeed
- motorkár

- Príspevky: 1643
- Dátum registrácie: So Aug 11, 2007 1:11 pm
- Skúter: Hyena(motor minarelli)+ Gilera Runner ST 125+ Suzuki GSR 600
- Bydlisko: Čaňa
....nikto ti tu nechce zle....len sa ti snazia vysvetlit ze kazdy restrikcie vybera aby vyuzil scot na max a ty ich tam vkladas...inak to ze aerodynamicky odpor ti na plne otvorenom variu a nedostatocnych otackach nedovoloval vyuzit motor naplno-s tym si mal pravdu,ale laborovanim z valcekami dosiahnes to iste co restrikciou,akurat ti scot skor zrychli a dosiahnes jeho V-max ktoru si si restrikciou obmedzil.... a inak celkom zabavna tema,vlastne si prvi co ide proti pravidlam(ale z rozumom) - si fakt tvrdohlavy. 
- Filo
- st. kolobežkár

- Príspevky: 144
- Dátum registrácie: Po Sep 03, 2007 9:19 am
- Skúter: Adly Jet 50
- Bydlisko: Likava
- Kontaktovať užívateľa:
Presne tak, tebe to dobre taha pri5000otackach, ale pri7000(tam kde mas najvacsi krutak)tak tam by ti tahalo este viac!!ale kaslime nato, aj tak si neda povedat:))mozno uz v cine platia ine fyz zakony:)
Adly Jet 50, valec 70ccm s6 streetrace, vyfuk Leo Vince Sp3, Arrache 17,5 karburátor, Malossi Multivar, Malossi Spojka, atd.