je to jednoduche

rid se barvou svicky

ta ti rekne uplne vse hledne nastaveni smesi

dobra smes-barva svicky cihlove cervena
spatna smes-bila(svetla svicka)=chuda smes, velke riziko zadreni, motor se prehriva, ale jede super
a dalsi spatna smes_cerna(tmava svicka)=bohata smes-lepsi varianta spatne smesi, temer zadne riziko zadreni, ale hur to jede a zere hrozne moc benzinu....
Pokud si oddelal restrikci z karburatoru, tak by jsi mel dat vetsi trysku, pokud sis hraj jen se sroubkem...

jeste k tomu jsou na karbci vesinou 2 sroubky, 1 je vzdusnik, tim se steluje prisun vzduchu na volnobeh a sroubek na smes, pro jemnejsi doladeni smesi, ale pokud to mas uplne rozhozeny, tak je to zbytecny

.... vzdusnik je umistenej vice jako kdyby do stredu karbce a ten na smes je ke kraji k filtru->ten zasroubuj uplne na doraz a povol o 1 az 1,5 otacky...nastartuj, kousek to projed a za jizdy motor vypni, odsroubuj svicku a podivej se jakou ma barvu a podle toho postupuj

jeste neco k jehle> Když dáš zarazku na jehle vys, bude smes v nizkych otackach chudsi ....kdyz das zarazku na jehle niz, bude smes bohatsi v nizkych tockach
Hodne zdaru pri ladeni
