


Moderátor: Moderators
VLADY keby chceli šetriť, tak to urobia ako francúzi na scoote-nedali by na XCiting piest na sedadlo, kontrolku vyklopenia sedadla a stojanu, palubovka by nemala otáčkomer, nedali by dlhú prednú vidlu, ale 1/2 vidlu s 1 okulárom, nedali by páčky s reguláciou predpetia ale obyčajné, nedali by zadnú vidlu, motor, tlmiče do farby, sedlo by nebolo s nastaviteľnou operkou, ale len také ako má nepr. Satelis, nemal by držiak na mobil atď. proste nie je tam tá príruba preto, lebo to je taká koncepcia motora. Podľa konštruktérov to tak stačilo na mazanie. Olej sa hlavne znehodnocuje tepelným zaťažením nie tým akú dobu ho tam mám. Tak ten liter za 250sk raz za 3tis km ma nepretrhneVLADY napísal:Aj príruba na filtrík dačo stojí a aj filtrík samotný tiež..a každá ušetrená korunka vo výrobe sa zíde....(napríklad na odmeny managerom alebo vyššie dividendy pre akcionárov....) A aj tak v podstate to vychádza finančne asi rovnako či drahý olej a filter každých cca 10000km alebo lacnejší olej a vyčistiť sítko každých 4000km..,.samozrejme robotu nerátam šak sám sebe sám....
Tak to si ale vystihol presne...... a mi tu píšeme a riešime čo a ako a prečo a čo je lepšie, a aký olej a prečo taký a tak furt dokolečka .a malý tučný číňanko alebo taiwanko jazdí a občas tam vymení nejaký olej ......a nerieši takéto onô...ako by som to nazval.Crossbiker napísal:........... proste nie je tam tá príruba preto, lebo to je taká koncepcia motora. Podľa konštruktérov to tak stačilo na mazanie. Olej sa hlavne znehodnocuje tepelným zaťažením nie tým akú dobu ho tam mám. Tak ten liter za 250sk raz za 3tis km ma nepretrhne