#9
Príspevok
od užívateľa VLADY » So Apr 14, 2012 8:06 pm
Inak nieje to len problém čínskej techniky....Toto sa stáva aj napríklad na mopede Korádo , čo mal nádrž spravenú ako súčasť rámu...priamo v hlavnej rámovej trubke je nádrž a tiež to zvyklo takto hrdzavieť pretože výrobca dajako nezvládol povrchovú úpravu vnútra trubky....Ale inak sa to dá riešiť tak ,že sa vnútro vybúcha od hrdze a následne po výplachu toho bordelu nejakým odmasťovačom a vyschnutí sa vnútro vyleje dvojzložkovým lakom epoxydového typa alebo dačo podobné čo je odolné benzínu....
A keď už sme pri tej kondenzácii ,na tú treba tiež špecifické podmienky ako sú rýchle striedanie teploty ...to pri uskladnení dakde garáži aj pri polročnom odstavení tiež moc nehrozí.....ale ak to mám aj dakde v garáži ale pritom z času na čas to vytiahnem do zimy na dvor a následne na tom povrčím a tým sa tam od tepla čo sála od motora ohreje aj nádrž a následne zas nechám na dvore vychladnúť a tak pár krát za sebou a pri tej prázdnej nádrži alebo že občas zo spodku ju neodkalím, a nevypustím ten sajrajt čo sa tam ukladá, tak je takéto dačo možné....alebo tam aspoň sem tam šupnúť kúsok welfobinu alebo denaturovaného liehu....A samozrejme číňan to búcha z obyčajného plechu bez povrchovej úpravy a len z vonka to potom šprcne dajakým lakom.Volakedy dávno keď ešte bolo všetkom len železné sa nádrže zvnútra napríklad fosfátovali ,a ten povrch potom bol odolnejší proti korózii. Alebo sa robili z pozinkovaného plechu.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. 