Xinling XL50QT-B
Moderátor: Moderators
Xinling XL50QT-B
V prvom rade vas vsetkych zdravim!Takze takyto cinsky skuter vlastnim uz treti rok a ma nabehane len 1600km.Kedze je po zaruke tak by som chcel trosku zvysit vykon.Nic viac nepotrebujem len nech pri rozbiehani je trochu zivsi.Cital som tu vase diskusie a podla toho usudzujem ze staci vymenit tie valceky-ale ako mam vediet ze zas nezlenivie vo vacsej rychlosti?Tymto by som vas poprosil o nejake nazori a rady co mam spravit aby sa ten vykon zvysil-dik.a ci neviete ake valceky by som mal dat a kde ich zozeniem-dik
- manasml
- cyklista
- Príspevky: 152
- Dátum registrácie: So Apr 15, 2006 12:03 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Pata
Re: Xinling XL50QT-B
sorry ze ta dirigujem ale takychto tem je tu uz vazne ze dost...v kazdej je nejaky ten priklad abo skusenost,a dokonca aj shopy....treba vazne popozerat...omisoo1 napísal:V prvom rade vas vsetkych zdravim!Takze takyto cinsky skuter vlastnim uz treti rok a ma nabehane len 1600km.Kedze je po zaruke tak by som chcel trosku zvysit vykon.Nic viac nepotrebujem len nech pri rozbiehani je trochu zivsi.Cital som tu vase diskusie a podla toho usudzujem ze staci vymenit tie valceky-ale ako mam vediet ze zas nezlenivie vo vacsej rychlosti?Tymto by som vas poprosil o nejake nazori a rady co mam spravit aby sa ten vykon zvysil-dik.a ci neviete ake valceky by som mal dat a kde ich zozeniem-dik

podpis som si este nenastavil
ano je to 4-T.Uz som nieco nasiel,ze pomoze zdvih segerky na ihle na stred-ale kazda tam nema 5 draziek co som cital, tak uvidim.Este by som chcel vymenit valceky len nemam ani sancu ake tam su a ked ich vymenim za ine ci to neuskodi.A este som nasiel ze sa da zdvihnut srob na karburatore-vid link.Ci mi to bude zrat 2,5l alebo 4l mi nevadi
http://www.scooterjinlun.ic.cz/tuning.html
http://www.scooterjinlun.ic.cz/tuning.html
A este som nasiel kdesi ako sa daju odstranit obmedzovace-len to musim pohladat-ani neviem ci tam je,alebo nie http://www.scootland.cz/jaknato/Trestrikce/
pomaličky kamaráde. Poporiadku:
1. Ten šrobik na viečku z karbiku je omedzovač. Ak je tam šrobik tak ho normalne vyskrutkuješ, ak je tam iba plastový kolík tak ho zrežeš zarovno s hranou viečka.
2. Ak nemáš 5 zaražiek na ihle tak ju nechaj na pokoji.
3. Origo valčeky su 6.5g rozmer 16*13. Daj tam 5.5-5.6g, idealne by bolo vymeniť aj kontrastku za Malossi bielu a dať trocha vacsiu trysku cca. 88
btw. odkial si?
1. Ten šrobik na viečku z karbiku je omedzovač. Ak je tam šrobik tak ho normalne vyskrutkuješ, ak je tam iba plastový kolík tak ho zrežeš zarovno s hranou viečka.
2. Ak nemáš 5 zaražiek na ihle tak ju nechaj na pokoji.
3. Origo valčeky su 6.5g rozmer 16*13. Daj tam 5.5-5.6g, idealne by bolo vymeniť aj kontrastku za Malossi bielu a dať trocha vacsiu trysku cca. 88
btw. odkial si?
Dik a vies mi dat aj link kde sa da objednat:valceky,Tu pruzinu a trysku?Bol by som ti vdacny.Takze obmedzovac je bud srobik,alebo kolik?scrat napísal:pomaličky kamaráde. Poporiadku:
1. Ten šrobik na viečku z karbiku je omedzovač. Ak je tam šrobik tak ho normalne vyskrutkuješ, ak je tam iba plastový kolík tak ho zrežeš zarovno s hranou viečka.
2. Ak nemáš 5 zaražiek na ihle tak ju nechaj na pokoji.
3. Origo valčeky su 6.5g rozmer 16*13. Daj tam 5.5-5.6g, idealne by bolo vymeniť aj kontrastku za Malossi bielu a dať trocha vacsiu trysku cca. 88
btw. odkial si?
hej ten šrobik alebo kolik je jediná reštrikcia na čínskych 4T skutroch, takže dalšie ani nehladaj. Valčeky aj pružinu dostaneš tu na www.scooter-tuning.sk/shop ,valčeky objednavaš rovnakeho rozmeru 16x13 a kontrastnu pružinu Malossi biela pre motory Piagio, Peugeot...
s tryskou to bude trochu ťažšie, musiš hladať na Jawa 4mm
este si neodpovedal odkial si?
s tryskou to bude trochu ťažšie, musiš hladať na Jawa 4mm
este si neodpovedal odkial si?
Zlozitee nie abslutne pokial mas znackovy scoot ak mas cinu tak mas smolu spojkovy zvon ide dole ako po masle pneumatickou vrtackou ale ta matica co drzi spujku co je chytena myslim o remenicu to je problem nasi kamarati ryzojedi to spravili tak ze to nejde vobec doleomisoo1 napísal:Snad to nieje zas az take zlozite-vymena tej pruziny.A tu trysku to nema nejaky objednavaci kod?4mm ,to je vsetko?Som z BrezovejScarp napísal:Scrat ked radis vymenit kontrastku tak aj napis ako lahko sa to menidoteraz ju nemam nahodenu
podpis som si este nenastavil
jediné čo je problem pri výmene kontrastky je, že matica kt. drží spojku na remenici býva sakramensky utiahnutá. Tu trysku musíš hladať niekde kde maju nahradne diely na Jawa motocykle a závit trysky je 4mm. Preto som sa pýtal, že odkial si lebo keby BA tak by sme to urobili u mna v robote...omisoo1 napísal:Snad to nieje zas az take zlozite-vymena tej pruziny.A tu trysku to nema nejaky objednavaci kod?4mm ,to je vsetko?Som z BrezovejScarp napísal:Scrat ked radis vymenit kontrastku tak aj napis ako lahko sa to menidoteraz ju nemam nahodenu
Ta výmena kontrastky nie je podmienka ale velmi vhodné ak nechceš každých 2500km meniť remen, no a tryska je zas preto, že pri lahších valčekoch to ide vo vyšších otáčkach a origo tryska nestíha takže sa to trošku prehrieva.
odvtedy som u neho nebol nema casscrat napísal:si lama, čo tolko nad tým maturujete :scratch:Scarp napísal:Scrat ked radis vymenit kontrastku tak aj napis ako lahko sa to menidoteraz ju nemam nahodenu



podpis som si este nenastavil