moj osobny sukromny nazor sa uplne zhoduje s VLADYho nazorom (akurat ze do temy som zavital az teraz, vdaka nahlaseniu temy pre zle zvolenu sekciu, presun som teda poriesil)
Ak zacne kontrolka svietit, oleja tam je este dostatok minimalne na dojazd k prvej pumpe, ktora zvykne byt v civilizovanej Europe snad kazdych 50km. A ak je ta kontrolka solidna (a solidna bola aj u mna na cinanovi), tak je tam dojazd na ten zvysok oleja aj nejakych 150-200km. Pri novom scootri sa jednoznacne vypaluje vyfuk, moze v nom nieco od ochladzovania aj tukat, pukat... a niekedy sa z neho po jazde doslova aj dymi... (pri vypnutom motore samozrejme

)
Chapem, ze si zastresoval kvoli tej kontrolke a zapachu, ale myslim si, ze je to falosny poplach a vsetko je OK.

Vitam ta na fore, a precitaj si pravidla fora, odkaz najdes v mojom podpise. A dalej si v profile vypln bydlisko (aspon orientacne) a typ scootra...
