Zdravím mam skutr Huatian 4T jede maximalne 50/hod ,nasel jsem CDI barvy krom zelene nesouhlasí a pri odpojení nejde nastartovat , pod konektorem je vyveden dratek modry po odpojeni jeste mensi rychlost, od variatoru vede drat v buzirce pod sedlem v prostoru mezi plasty a ramem spojka po rozpojeni stejny efekt zpomaleni -zjistil sem ze je to asi magneticky snimac otacek ale ne variatoru ale spojkoveho zvonu. Karburator ma plastove vicko s vnitrnim trnem po zkraceni cca o 1cm zadne zmeny , jehla nema zadne drazky,pod kolenem karbecu je sice podlozka cca1cm silna ale zuzeni zadne.Motor stale do poloviny otaceni plynu jde a od poloviny utlum update:karburator sem vymenil za jiny s moznosti nastaveni jehly a je na nejvyzsim zarezu -ted je malinko zivejsi .Svicka ma cernou barvu , jeste budu zkouset zvedat jehlu a doladit bohatost smesi a dohledam ventil na zpetne spalovani .Jine omezeni -restrikce sem zatim nenasel ale na otacky motoru asi restrikce ve variatoru vliv nema pokud tam je uvidim az rozeberu- update :ve variatoru krouzek neni.Postupne doplnim pripadne zkusenosti. Vymenil jsem valecky ve variatoru ,spolecne s karburatorem s vetsi tryskou a vyndal omezeni ve vzduchovem filtru vysledek malinko zivejsi ale maximalka se drzi stale na 50km/h - je to čína typ HT50QT-16 - nebyl by nejaký nápad či zkušenost?? Děkuji - jinak žádná klema na CDI není škoda... Jeste doplnim pri polovine plynu a dalsim otaceni jakoby se otacky zastavily a dochazelo spis k brzdeni ... Omlouvam se za dalsi tema ale k tomuto skutru jsem zatim zadne info nevidel .
TAKZE vyjmul sem magneticky snimac z krytu variatoru ale musi se ukostrit maximalka je nyni 70km/h ale asi by jel rychleji byl to test jen a pouze na rovine na okraji vesnice - update v zadnem pripade neodpojovat od snimace dratek a ukostrit ho asi mam CDI ted v haji po ukostreni jedu 20km/h musim objednat nove hmmmmm

Takze CDI dano nove odblokovane frcim v poradku po rovince rychlost 65-70km/h .