nova konstrukcia variatora: J-Costa

tu sa prezentujte, čmárajte a podobné veci

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Bacil-BA
motorkár
motorkár
Príspevky: 1835
Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
Skúter: Už zasa žiadny
Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#76 Príspevok od užívateľa Bacil-BA » St Mar 11, 2009 11:03 pm

viper napísal:Toto som nasiel na nete.Je to test viacerych variatorov,valcekov a porovnanie na brzde.
Máš link na ten link, lebo mne ten link nejde nalinkovať.
Tak už zasa nič.

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#77 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » St Mar 11, 2009 11:29 pm

klikni na to a ono sa ti to nacita (teda mne to ide)

je to pekne spravene porovnanie hranatych valcekov Dr Pulley, variatora Malossi, Polini a J-Costa. Najlepsie vykonove aj maximalkove vysledky podal Polini, ale remen (od Malossi) sa tam vraj otieral o dno priestoru variatora... hranate vlaceky nepridali vykon, ale zvysili maximalku (najlacnejsie riesenie). J-Costu pochvalili za zdvihnuty vykon aj za par mph k maximalke bez potreby ladenia, pokarhali za cenu, hmotnost a tazsie dostupne zavazia. A Malossi pochvalili za mierny narast vykonu v celom spektre rychlosti, a ako zapor uviedli potrebu menit aj kontrastku a potrebu ladit valceky. Motor Piaggio 250 vo Vespe GTS (bud taky, aky mam ja (karburator), alebo Bacil (vstrekovanie)).

Nezabudnite, ze rychlosti su uvadzane v mph, je potrebne ich nasobit koeficientom 1.6
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Bacil-BA
motorkár
motorkár
Príspevky: 1835
Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
Skúter: Už zasa žiadny
Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#78 Príspevok od užívateľa Bacil-BA » Št Mar 12, 2009 1:02 pm

Už mi to ide stiahnuť. Pekný testík. Motor je presne ten moj, i-čkový. Píše že na motore je limit 9500rpm, ja som sa cez 9000 nedostal.
Akurát mám obavu, že ak motor+vario podľa testu dosiahne v uzavretej miestnosti na Dyno brzde okolo 83Mph (*1,609=133km/h), tak v reále, vďaka valivému odporu predného kolesa a hlavne reálnemu odporu vzduchu bude tá rýchlosť asi aj menšia, ako moja terajšia 139km/h podľa GPS. :( (ale zasa neviem, ake je na tej VESPE zadné koleso, ja mám 14")
Skúsim pohľadať nejaké testy z praxe ani iba na brzde.
Tak už zasa nič.

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#79 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Št Mar 12, 2009 11:39 pm

Nasiel som na NETe a prelozil som vam podrobnejsi popis jedneho uzivatela o tom, ako sa vlastne J-Costa sprava (toho cloveka v tom topicu potom obvinili, ze je pravdepodobne predajcom a chce si spravit reklamu, on reagoval tym, ze na inom fore je kapacitou, radi novacikom a skusenosti so scootrami a motorkami ma dlhorocne... proste niekto ako náš alčikatelko):
Motomech napísal:Urobte vas scooter bystrejsim!

Priznajme si, nase scootre su hlupe. Alebo aspon prevodovy system ano. Plynulo menitelny prevod (CVT) je uplne mechanicky, robustny, kompaktny, lahky, jednoduchy na pouzivanie, lacny na vyrobu, and relativne neucinny. A zasekol sa na jeho relativne fixovanych parametroch.

V pokoji, remen sedi dole medzi remenicami, to je "low gear" (nizky prevod). Zhruba 3 sekundy po tom, co sa spojka zopne, remenice variatora sa zacnu priblizovat a remen je vytlacany k vonkajsiemu obvodu remenic a dorazi tam na znacke 7 sekund, to je "high gear" (vysoky prevod).

Ak chces jazdit sportovejsie, vlozis lahsie valceky (alebo este lepsie - sliders) a tie zatvoria variator neskor, cim bude motor akcelerovat vo vyssich otackach. Ale kedze CVT system je z velkej casti kompromisom, skoncis so sportovymi otackami na dialnici pomerne skoro. Daj prilis lahke valceky a efekt je skor ako "smykajuca spojka" a motor bude vytocene hucat. A cast maximalnej rychlosti sa strati, pretoze motor dosiahne cervene pasmo otacok skor, nez zaposobia zvysne faktory ovplyvnujuce dosiahnutie maximalnej rychlosti.

Zoznamte sa s J Costa variatorom

Tych 12 plastovych "nabojovo"-vyzerajucich veciciek sa vola "koliky" a sedia vo svojich "vrtoch". Ako sa remenica roztaca, su vytlacane von oproti "zvonu" a hybu pohyblivou remenicou smerom k nepohyblivej remenici.

Ako sa to sprava na ceste?
Well, z pokojoveho stavu, otocim plyn naplno a podrzim. Motor okamzite zareze do toho spravneho "mäsa" spektra otacok (na mojom scootri, od 7tisic do 8tisic ot.) a ak to tak podrzim, za 8 sekund som z 0 na 100km/h!
Ak nechcem jazdit tak rychlo, ale ak aj tak chcem pokorit tych stvorkolesacov na semaforoch, 3/4 plynu dostane motor do rozsahu 6tisic az 7tisic otacok.
Ustalena jazda rychlostou 55-80km/h, motor toci priblizne o 500ot. viac nez so seriovym variatorom, ale otocim plynom a otacky vyskocia bez oneskorenia pridajuc novy stupen odozvy/reakcie, ktora meni od zakladu cely zazitok. Clovek sa zacina citit, akoby riadil sportovu motorku a nie scooter.
Teda toto vsetko je velka zabava, ale to urcite nepomoze spotrebe, ze? Ano, bude s tym treba castejsie chodit na WC (pre scootre, teda na pumpu).
Ale, ak ma clovek sebakontrolu drzat to na pol plynu alebo menej, bude sa to spravat a zrat velmi podobne ako seriovy setup, ale s jednym pridanym benefitom: Ked clovek uplne pusti plyn, pobezi to na volnobeh ako motorka, ked jej stlacite spojku. Uplne rozpojene, uzasne. Je to akoby tato vecicka vedela citat vase myslienky a motor pracoval presne tak, ako si to zelate.

A teraz, magicke vlastnosti.

Overdrive
Povedzme, ze si zisiel z privadzaca na hlavny tah a chces splynut s premavkou. Ides okolo 90km/h a otacky su vysoke. Teraz uberies trosku plynu a ked sa pozries na otackomer, otacky poklesli o niekolko tisic otacok. Necitil si to, ale stalo sa to. Ako kilometre ubiehaju a J Costa sa ukludnuje, otacky pokracuju v pomalom klesani. Testovane na Ruckus-e 250, v rozsahu 110 az 130km/h klesnu pod uroven otacok, ktore by produkoval seriovy variator.

Downshift (podradenie)
Povedzme, ze premavka vas spomalila na 80km/h, ale otvoril sa priestor presmyknut sa okolo, otoc plynom a otacky ihned vyskocia!
Podradzuje to!
Nikdy som neriadil scooter, ktory by toto spravil.

Ak to mozem porovnat s automobilovou automatikou, povedal by som, ze je to ako prestupit z auta 60-tych rokov s 2-rychlostnou automatikou do moderneho auta s elektronicky ovladanou 4-5 rychlostnou automatikou.

Je to pre kazdeho?

Well, nie, pre jednu vec, a totiz cenu, $280.
A pre jazdcov, ktori nikdy nevyjdu mimo mesto, set valcekov typu sliders za 40$ spravi to iste.
zdroj (v anglickom jazyku + reakcie): klikni sem

Clovek, ktory toto pisal, v poslednom odseku (ak som ho dobre pochopil) najviac ocenuje, ze scooter jazdi pri vyssich rychlostiach na nizsie otacky... avsak pekne popisal aj ostatne vyhody variatora tohto typu, a totiz okamzita reakcia na plyn typu podradenia automatickej prevodovky na aute, virtualna spojka resp. neutral a i.
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Bacil-BA
motorkár
motorkár
Príspevky: 1835
Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
Skúter: Už zasa žiadny
Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#80 Príspevok od užívateľa Bacil-BA » Pi Mar 13, 2009 12:04 am

Najviac ma láka toto:
Ked clovek uplne pusti plyn, pobezi to na volnobeh ako motorka, ked jej stlacite spojku. Uplne rozpojene, uzasne

Už dávnejšie som sa pýtal, či existuje na skúter niečo ako volnobežka na Babete(Trabante, Wartburgu a pod.), že pustíš plyn a nebrzdíš motorom, ideš veselo ďalej.
Asi sa no to dám, keď budem robiť servis po 10.000km. Ešte predtým sa zastavím v obchode v Brne na pokec.
Tak už zasa nič.

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#81 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Pi Mar 13, 2009 12:45 am

on to spomina takto... iny uzivatel pisal, ze brzdenie motorom je slabsie, nez so seriovym variatorom... a ze ked si valceky sadnu, tak ze to bude brzdit motorom lepsie nez seriovy variator... o nejakom spojka-efekte nepisal.

Bol by som rad, keby bola pravda uprostred a totiz ked to skombinujem:
drzim plyn na istej urovni - scooter ide konstantnou rychlostou
pridavam plyn - scooter zacne zrychlovat
alebo jemne uberiem plyn - scooter zacne pomaly znizovat otacky bez nejakeho spomalovania (popisane v tom dlhom preklade ako Overdrive)
alebo uberiem plyn hrubsie - scooter by mal zacat spomalovat bzdenim motora
a ak plyn prudko utnem (pustim) - mal by sa dostavit spominany spojka efekt (ak je pravda, co pise motomech v tom, co som prelozil)



Zaroven som na jednom americkom fore patriacemu asi pod nejaky obchod zachytil topic (zalozeny 28. februara 2009) o tom, ze objednali z Europy dodavku novych variatorov typu J-Costa pre maxiscootre, a totiz ze tieto nove maju lahsie zvony nez J-Costa, "Polished Finish" a nizsiu cenu. Vraj su to nove variatory od toho isteho vyrobcu, od ktoreho ma J-Costa tie svoje. Teda J-Costa vraj nie je vyrobcom, "iba" odberatelom... Viac informacii budu mat, ked im dojde dodavka, niekedy koncom marca. Diskusia je TU.
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#82 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Ne Mar 15, 2009 2:25 am

Rips. napísal:Tak ak do toho pojdete tak pls piste sem aj tie najmensie podrobnosti :good: ..... A bandit nevies ako to je z 125ccm motormy o tých som moc nenasiel :(
nenasiel som ziadne podrobne info o 125ccm, ale tu je video s Runnerom a J-Costa, akurat nepise, ze aka kubatura, ale pozriet si to mozes, a posudit :)
http://www.youtube.com/watch?v=AK968C_P9a4
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Bacil-BA
motorkár
motorkár
Príspevky: 1835
Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
Skúter: Už zasa žiadny
Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#83 Príspevok od užívateľa Bacil-BA » Ne Mar 15, 2009 10:40 am

Podľa prednej vidlice a bloku varia to vyzerá na 200ccm.
Tak už zasa nič.

Užívateľov profilový obrázok
Rips.
motorkár
motorkár
Príspevky: 1043
Dátum registrácie: Po Jan 26, 2009 3:21 pm
Skúter: Kawasaki er6n 2010

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#84 Príspevok od užívateľa Rips. » Ne Mar 15, 2009 1:20 pm

Je to 125ccm presne v hentich garazach ma este jedno video a ma pri nom napisane gilera runner 125ccm Vx takze ten isty ako ja ...... Bandi daakujem
Edit : http://www.youtube.com/watch?v=xBDoCkKU ... annel_page inak bi sa zasa dakto hadal :D:D
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#85 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ne Mar 15, 2009 1:32 pm

na motocykly v prahe bol aj tento variator...kecal som o nom s importerom...vahovo je to ozaj kus "zeleza"...laditelnost nic moc...odporucaju na maxiky s malossi to este neporovnavali...spracovanie hlavne toho zadneho tanierika tiez nie je bohvie ake (keby to napovlakovali dacim zivotnost pipikov by sa aj zdvojnasobila...)...jeden to chce skusat na race 70ke tak som zvedavy ako si s tym povedie...podla mna moc penazi za bezny variator len inej konstrukcie...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
Rips.
motorkár
motorkár
Príspevky: 1043
Dátum registrácie: Po Jan 26, 2009 3:21 pm
Skúter: Kawasaki er6n 2010

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#86 Príspevok od užívateľa Rips. » Ne Mar 15, 2009 1:42 pm

Ja si myslim ze to ladit ani moc netreba pretoze na 4takt dohc moc nenatunis ked po kazdej uprave sa musis babrat zo vstrekovanim a je to dost financne narocne takze ten vario bude virobcom viladeny na seriovy motor takze no problem a na 50-70 tunene masini bi som to nedaval kvoli tomu ladeniu .
nauc sa pravopis...clovek si az chce vypichnut oci ked to ma citat
Edit : Mozes ma ho naucit som disgrafik :D :ROFL:
Naposledy upravil/-a Rips. v Ne Mar 15, 2009 3:06 pm, upravené celkom 2 krát.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#87 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ne Mar 15, 2009 2:07 pm

ved pisem ze je to vhodne tak na maxiky nakolko pre 50/70 ccm resp 2t je to mizerne laditelne...to pripustil aj dovozca...proste je to vario na seriu...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#88 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Ne Mar 15, 2009 2:13 pm

ja akurat viem, ze si to prakticky kazdy chvali (najma na zahranicnych forach) a idu do toho najma majitelia maxikov... (o 50/70 som este nepocul, ak pominiem skusenosti na scootlande.cz, ktore som sem dal)
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#89 Príspevok od užívateľa dr.snake » Po Mar 16, 2009 9:37 pm

no ja si to na skuter nedam
za tie prachy nech si to strcia do prdele :D
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#90 Príspevok od užívateľa alcatelko » Št Mar 19, 2009 10:25 am

Obrázok
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

denoo
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 127
Dátum registrácie: Pi Apr 10, 2009 8:57 am
Skúter: Kymco downtown 300i ABS 2015
Bydlisko: Dubnica nad Vahom

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#91 Príspevok od užívateľa denoo » Pi Apr 10, 2009 10:09 am

zdravim Vas, chcem sa podelit o moje skusenosti s ladenim variatoru,

mal som Kymco Dink 150lx rok 2000 , 8,8kw , maximalka cca 110 - 115km/h podla tachometra (tento ale nezavadzal, som ho skusal podla aut)

dal som na neho variator Mallosi od scotland.cz , no ja som spokojny rozhodne nebol, a uz by som ho viac nekupil,

co sa tyka zmeny, zvysilo sa zrychlenie, to ako bolo dost citelne, ale co sa tyka otackom motora, tak to boli cca o 1000ot vyssie nez u serioveho, a maximalka, isla sko dole , cca ani 110 som uz z toho nedostal, a to som skusal viac krat, a primaximalke boli otacky 10 500 , co uz bol koniec otackomera, pri seriovom to bolo 9500 pri maximalke, takze ja som bol neposkojny a po 1000km som variator dal opat do skrine a nahodil seriovy, a uz je to hned lepsie. Az na to zrychlenie z 0 ly, inak nic. A co je este horise, valceky vo variatore uz mali jemne zrazenu jednu hranu, po takej chvili !!

Teraz som kupil Kymco Grand Dink rok 2007 250 ku, 20 koni , a pozeram prispevky ze tento novy variator o ktorom tu pisete http://www.scootland.cz/zbozi/j-costa-v ... kymco-250/ znizi otacky, zvysi rychlost a zrychlenie, tak do toho by som teda siel hned, len aby zas skutocnost nebola ina, ako bolo tomu prvemu kymcu co som mal.

Ale podla prvych reakcii vyzera dobre, uz ho ma niekto aj odtialtno z fora?

Co sa tyka tachometra u tohto grand dink 250 , ma to digital, a urcite nie je najpresnejsi, siel som 60km/h, a na informacnej tabuli ktora ukazuje vasu rychlost pri vstupe do obce, ukazalo iba 53km/h, ked som siel s autom peugeot 407 rychlostou 60km/h ukazalo 56-57km/h, fiat doblo 53km/h, felicia 57-58 , vsetko som robil na tej iste tabuli. tak neviem, ale preco su take nepresnosti na tom skutri potom. tachometrovych ide 136km/h , mam 105kg
Piagio vespa 80, aeon 125 r.v. 1999, kymco dink 150lx r.v. 2000, kymco grand dink 250 r.v. 2007, suzuki burgman 400 r.v. 2009, yuki bug 125 r.v. 2012 - spolu s piagio 80 a aeon 125 to najhorsie co sa da kupit :) , a sucasnost kymco downtown 300i r.v. 2015.

Užívateľov profilový obrázok
Rips.
motorkár
motorkár
Príspevky: 1043
Dátum registrácie: Po Jan 26, 2009 3:21 pm
Skúter: Kawasaki er6n 2010

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#92 Príspevok od užívateľa Rips. » Pi Apr 10, 2009 10:14 am

Ten variator od malosi nebol zli ale mal si asi nevhodne valčeky mal si dať lachšie vtedy tuším otačky klesajú :) K tomu J-costa variu myslim že ho nema ešte nikto z fora :oops:
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#93 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Pi Apr 10, 2009 10:23 am

tu na fore ho nema zatial este nikto, ale na jednom ceskom fore ho ma clovek s nickom ESO RIMMER, viac o jeho skusenostiach si mozes precitat v tomto topicu, prispievat zacal na strane c.2, ale aj diskusia na 1. strane je zaujimava.

EDIT1: doplnene info
EDIT2: doplnene, ze som editoval...
Naposledy upravil/-a THeBaNDiT v Pi Apr 10, 2009 10:26 am, upravené celkom 2 krát.
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

denoo
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 127
Dátum registrácie: Pi Apr 10, 2009 8:57 am
Skúter: Kymco downtown 300i ABS 2015
Bydlisko: Dubnica nad Vahom

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#94 Príspevok od užívateľa denoo » Pi Apr 10, 2009 10:25 am

nie, ja som mal asi vsetky gramaze valcekov, a skusal som vsetky, proste :O: , skusal som naozaj vsetko, a bolo to len horsie stale, najviac mi vadili tie vysoke otacky,

K tomu tachometru , no kazdy ma odychlku tachometer, ale zvycajne cca 4 km/h pri take 60 ke, 7 uz je dost, co viem, kamos mal apriliu sr50 , a tachometer mal este vacsie odchylky, isiel 110 , kdezto ja som mal na tachomtri este len 90 iat, a sli sme vedla seba,
Piagio vespa 80, aeon 125 r.v. 1999, kymco dink 150lx r.v. 2000, kymco grand dink 250 r.v. 2007, suzuki burgman 400 r.v. 2009, yuki bug 125 r.v. 2012 - spolu s piagio 80 a aeon 125 to najhorsie co sa da kupit :) , a sucasnost kymco downtown 300i r.v. 2015.

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#95 Príspevok od užívateľa jean » Pi Apr 10, 2009 3:22 pm

Budúci mesiac to budú testovať v minibikemanii, potom sa tam pojdem popýtať, ako to dopadlo. Ale ja do toho nepôjdem, na čínu to stojí 130€ a ukazoval mi graf, robilo to cca 10% zlepšenie. Trocha drahý 1k výkonu :(. Uvidíme, čo povedia, keď to odskúšajú sami.
Ešte malý tuning OT: Na skúšku nahodili na 125ccm GY6 ostrú vačku a ževraj nič moč zvuky z motora nešli, tak to dali radšej dole :D.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
deltoro5784
motorkár
motorkár
Príspevky: 4450
Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
Skúter: Honda VFR 800 V4
Bydlisko: Zlaté Moravce
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#96 Príspevok od užívateľa deltoro5784 » Ut Apr 28, 2009 1:40 pm

Na scootlande to uz testovali a vraj na 50 ccm dopadol tento variator horšie ako séria. Naopak v maxíkoch to bol najlepší variator.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#97 Príspevok od užívateľa jean » Ut Apr 28, 2009 1:54 pm

Takže to má význam len pre silné skútre, kde mi je sekunda na stovku za 140€ na dve veci 8).
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
shobull
st. cyklista
st. cyklista
Príspevky: 247
Dátum registrácie: Pi Júl 27, 2007 9:12 am
Skúter: neuvedený
Bydlisko: BARDEJOV

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#98 Príspevok od užívateľa shobull » Ut Apr 28, 2009 2:00 pm

Deltoro - daj link.
Edit: uz som nasiel http://blog.scootland.cz/2009/04/j-cost ... tivar.html
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#99 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Ut Apr 28, 2009 2:03 pm

deltoro5784: dik za info :)

Link na spominane testovanie je tu: http://blog.scootland.cz/2009/04/j-cost ... tivar.html

A graf Aprilia Sportcity 200 (motor Piaggio):
Obrázok
Obrázok

Graf Gillera Runner 50 (2007):
Obrázok
Obrázok

S variatorom J-Costa pre Runnera 50 vsak boli technicke problemy, a pokial ich vyrobca nevyriesi (alebo pouzili v scootlande nevhodny variator na Runnera), tak ho scootland stiahol z predaja...
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
Rips.
motorkár
motorkár
Príspevky: 1043
Dátum registrácie: Po Jan 26, 2009 3:21 pm
Skúter: Kawasaki er6n 2010

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#100 Príspevok od užívateľa Rips. » Ut Apr 28, 2009 10:26 pm

No mne stých grafou vychadza ze dobre vyladeny Multivar bude na 125ccm lepšia volba :unknown:
podpis som si este nenastavil

Napísať odpoveď

Návrat na "Voľná Diskusia"