CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

Otázky,odpovede,postrehy,skúsenosti okolo motorového tuningu

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
lulusik

CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#1 Príspevok od užívateľa lulusik » Št Jún 11, 2009 3:51 pm

poprosím Vás o názor ,radu, skúsenosť

naštudoval som si články a už mám toľko info , že teraz neviem ktorou cestou sa pustiť!

Mám CPI Oliver City 50

Vážim cca 100 kg a Priateľka cca 70!

Radi by sme upravili scooter , tak ,aby to s nami lepšie ťahalo keď sa pôjdeme kúpať , alebo do mesta!

Neviem , ktorou cestou sa pustiť!

-Vymeniť , výfuk a variátor

-alebo by postačil iba , 70 kit bez výfuku a variatora

čo by som mohol očakávať , iba od výmeny samotného valca 70?

a čo očakávať od výmeny výfuku a variátora?

nechce sa mi to skombinovať , pokjal by to nebolo nutné s výmennou kitu , výfuku aj variatora!

ale ak , čo môžem očakávať od tejto kombinácie?

Ďakujem vopred za Vaše radi , skúsenosti

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#2 Príspevok od užívateľa VLADY » Št Jún 11, 2009 4:26 pm

Tých 100+70 je dosť aj na nejakú 125ku..a nemyslíš že bude problém aj s tým ako sa tam poskladáte? Ja som išiel len raz na poldecáku VIVACITY s manželkou (80+55kg) 2 x 45 km a nikdy viac...
Aj po vytunení to podla mňa nebude nič moc. :cry:
Ak dáš len 70ku valec tak ho bude viacmenej zas obmedzovať karbec a výfuk.
Jedine že by ste mali každý svoj scooter ...potom by aj ten poldecák stačil
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

lulusik

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#3 Príspevok od užívateľa lulusik » Št Jún 11, 2009 10:30 pm

sedí sa nám na celkom fajn!

na seriovke to ide s nami 60 km/h po rovine , horšie do kopca! :shock: :evil:

nechce sa nám robiť vodičák na vyššiu kubatúru , nakoľko chodíme niekedy len cca 12 km a do mesta cca 7 km

preto by to rád rozumne upravil

Užívateľov profilový obrázok
deltoro5784
motorkár
motorkár
Príspevky: 4450
Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
Skúter: Honda VFR 800 V4
Bydlisko: Zlaté Moravce
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#4 Príspevok od užívateľa deltoro5784 » Pi Jún 12, 2009 9:28 am

No ja mám keeay focus a tiež som riešil presne to čo ty. Na začiatku som len vymenil variátor za malossi multivar a street výfuk.Ten sa nám hodil na sériový valec lepšie ako laďak kôli krútiacemu momentu. Určité zlepšenie to bolo ale proste ten skúter na 50 valci na dvoch nevládze. Pokial sa pustíš do výmeny valca tak rátaj že do toho vrazíš neskutočne vela penazí lebo už musíš meniť všetko(valec,karburátor,kluku,ložiská,spojku). Takáto výmena ťa výjde aj 800 € a výsledok bude ako tak uspokojivý lenže stálo to bude ten čínsky skúter. Keby sa ti podarilo predať tento za nejakých 700 € + by si pridal peniaze čo by si inak vrazil do tuningu vyšlo by ti slušných 1500 € a to už môžeš uvažovať o nejakom talianskom vodníkovy kde sa odvezú dvaja ovela lepšie ako na CPI a výkonovo to bude na úrovni vytunenej číny. Ber to len ako radu od človeka ktorý týmto všetkým prešiel a lutuje že sa pustil do tuningu.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -

Užívateľov profilový obrázok
Looserqo
cyklista
cyklista
Príspevky: 185
Dátum registrácie: Ut Máj 20, 2008 1:08 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: TN, ZV
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#5 Príspevok od užívateľa Looserqo » Pi Jún 12, 2009 11:19 am

mam keeway hurricane a chodili sme na nom vo dvojici dost casto.
seriovy valec evidentne nevladal.
nejaka rychlost alebo paradne zrychlenie ma netrapilo potreboval som skratka aby nas to vobec vytiahlo do kopca a aby som sa na krizovatke nemusel pohynat "na flinstona" nohami

v mojom pripade prislo najlacnejsie riesenie.
nechal som vo variatore len 3 seriove valceky co sposobilo, ze skuter sa dlho drzal na nizkom prevodovom stupni aj pri vysokych otackach. pre jazdu vo dvojici to bolo o poznanie lepsie.
podpis som si este nenastavil

lulusik

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#6 Príspevok od užívateľa lulusik » Pi Jún 12, 2009 12:32 pm

ďakujem za vaše skúsenosti

čiže , asi nemá moc zmysel meniť výfuk a variátor , ale skôr valec 70

aké by mohlo byť zlepšenie pri výmene samotného valca?

alebo variator vymeniť?

s dvoma by to lepšie ťahalo? nejde o max rýchlosť , ani o akceleráciu , ale aby to ťahalo rovnomerne

bez toho ako už kolega spomínal ala , Flinstonovci!

hmmm ktorou cestou sa pustiť? hmmmm

inak dik

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#7 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Pi Jún 12, 2009 12:44 pm

uvazujes, ze das iba 70ccm valec, ale Vlady ti napisal:
VLADY napísal:Ak dáš len 70ku valec tak ho bude viacmenej zas obmedzovať karbec a výfuk.
Na druhu stranu ale ak tam potom dolepis aj ladeny vyfuk a karburator, motor dost ozije, u 2T je to tak.

Dalej Vlady napisal:
VLADY napísal:Jedine že by ste mali každý svoj scooter ...potom by aj ten poldecák stačil
To iste napadlo aj mne... a vozit sa vo dvojici (na dvoch scootroch) je aj zabavnejsie a odveziete viac batoziny. :) Ale zalezi na to, ci by priatelka vobec chcela, a samozrejme na tom, ci mate na to dalsie €€€.

Ak to zhrniem:
* ak das ladeny vyfuk na 50ccm a zladis, pojde to lepsie, bude to zivsie nez seria 50ccm
* ak das 70ccm valec bez ladeneho vyfuku, nebudes vyuzivat plny potencial 70ccm valca

ale ak k tym 70ccm potom docapis aj ladeny vyfuk, bude to samozrejme este zivsie nez 50ccm s ladakom, ale zrejme budes musiet zainvestovat aj do vacsieho karburatora

Ja by som na tvojom mieste, ak silou mocou chces zlepsenie na stavajucom scootri, zainvestoval do ladeneho vyfuku, a ak su peniaze, tak aj do variatora... ak ti to nebude stacit, tak dokupis aj nejaky slabsi 70ccm valec a pripadne aj karburator. A preto pisem "slabsi 70ccm valec", pretoze k silnejsim 70ccm valcom uz by si zrejme potreboval aj lepsiu kluku, co je dalsia investicia...

A k tym Flintstonovcom - rozbehy na krizovatke v pripade potreby treba poriesit tvrdsimi pruzinkami do spojky, pripadne ak nepomoze, tak nejakych 2200-2500Sk do novej lepsej znackovejsej a kvalitnejsej spojky, trebars od Stage6.
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
Looserqo
cyklista
cyklista
Príspevky: 185
Dátum registrácie: Ut Máj 20, 2008 1:08 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: TN, ZV
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#8 Príspevok od užívateľa Looserqo » Pi Jún 12, 2009 12:44 pm

ked tam das 70 liatinu, tak to bude vyrazne lepsie
to, ze ta bude brzdit vyfuk a karburator to je pravda, ale to len znamena, ze z valca nedostanes maximum

ale zlepsenie tam bude tomu ver.

neskor mozes pridat streetovy vyfuk, v bazare tu bol jeden na predaj malo jazdeny za dobru cenu, neviem ci este je
ja by som ho hned bral, keby som nemal ten moj zazrak od tecnigasu
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
deltoro5784
motorkár
motorkár
Príspevky: 4450
Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
Skúter: Honda VFR 800 V4
Bydlisko: Zlaté Moravce
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#9 Príspevok od užívateľa deltoro5784 » Pi Jún 12, 2009 12:45 pm

lulusik napísal:ďakujem za vaše skúsenosti

čiže , asi nemá moc zmysel meniť výfuk a variátor , ale skôr valec 70

aké by mohlo byť zlepšenie pri výmene samotného valca?

alebo variator vymeniť?

s dvoma by to lepšie ťahalo? nejde o max rýchlosť , ani o akceleráciu , ale aby to ťahalo rovnomerne

bez toho ako už kolega spomínal ala , Flinstonovci!

hmmm ktorou cestou sa pustiť? hmmmm

inak dik
Variator by si mal určite vymeniť,lebo sériový ťa len obmedzuje. Výfuk na 70 valec by som tiež odporúčal ,lebo inak z valca nedostaneš to čo chceš
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -

Užívateľov profilový obrázok
Looserqo
cyklista
cyklista
Príspevky: 185
Dátum registrácie: Ut Máj 20, 2008 1:08 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: TN, ZV
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#10 Príspevok od užívateľa Looserqo » Pi Jún 12, 2009 12:58 pm

ale ved jemu nejde o maximalku a hlada minimalne riesenie, tak na co variator?
podpis som si este nenastavil

lulusik

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#11 Príspevok od užívateľa lulusik » Pi Jún 12, 2009 1:34 pm

presne , tak , mne nejde o maximálku ani o akceleráciu , ale nech to v pohode ide s nami!

mám auto , tak nepotrebujem nejak riešiť dlhé vzdialenosti , ale scooter je dobrá vec , keď je teplo do mesta!

som od TN a bývajú tu pekné zápchy , alebo keď ideme na Zelenú vodu , je to príjemnejšie , ako autom!

preto scooter , ale nech potvorka troška aj ťaha! :D :cry:

takže , asi valec 70 bude najrozumnejšie riešenie!

už iba či aj meniť variator , alebo nie , karburátor , spojku a výfuk asi by som nemenil!

to by bola z môjho využitia zbytočnosť!

dik , za rady

:-) :-) Koho by ste mi odporučili na prerábku , ak sa rozhodnem? Trenčín a okolie? nejaký šikovný servis , alebo človeka ,
kto sa rozumie? dikk vopred :-) :-)

Užívateľov profilový obrázok
Looserqo
cyklista
cyklista
Príspevky: 185
Dátum registrácie: Ut Máj 20, 2008 1:08 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: TN, ZV
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#12 Príspevok od užívateľa Looserqo » Pi Jún 12, 2009 2:08 pm

pre zaciatok mozes skusit aj tie 3 valceky, to by si mohol zvladnut sam
ked sa ti to nebude pacit, das naspat.

valec si zozenies napr. u alcatelka ale kto ti ho tu namontuje neviem ;|

ps.; Skuter do TN je super. ked je cez den zapcha na hasicksej frr frr a uz stojim pred semaforom
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#13 Príspevok od užívateľa alcatelko » Pi Jún 12, 2009 2:24 pm

lulusik napísal:presne , tak , mne nejde o maximálku ani o akceleráciu , ale nech to v pohode ide s nami!

mám auto , tak nepotrebujem nejak riešiť dlhé vzdialenosti , ale scooter je dobrá vec , keď je teplo do mesta!

som od TN a bývajú tu pekné zápchy , alebo keď ideme na Zelenú vodu , je to príjemnejšie , ako autom!

preto scooter , ale nech potvorka troška aj ťaha! :D :cry:

takže , asi valec 70 bude najrozumnejšie riešenie!

už iba či aj meniť variator , alebo nie , karburátor , spojku a výfuk asi by som nemenil!

to by bola z môjho využitia zbytočnosť!

dik , za rady
)
70ka valec...k nmu potrebujes aj kluku....ak nedas nic dalsie vykon nebude nic moc a bude to pekne papkat...kedze to bude totalne rozladene...proste ked uz davas valec si to ziada dalsie veci aby to slo tak ako ma
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

lulusik

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#14 Príspevok od užívateľa lulusik » Pi Jún 12, 2009 2:34 pm

alcatelko ,takže , samotný valec spraví to , že o moc stúpne spotreba?

keby dal základný valec liatinu , bez ostatných úprav , ako výfuk, atd.

zvýšil by sa výkon scootra cca o 2-3 kone? , je to reálne a čo spotreba?

čo by sa potom najviac oplatilo? dať tam ešte výfuk?

:oops: No a práve to mi stále nei je jasné , ktorou cesto sa dať! výfuk a vario ,

alebo iba 70 valec! viem , že ideál je dať všetko do kopy , ale ja to nevyužijem! :( :beer:

kľuka , by mala vydržať dočasne?keby sa zvýšil výkon iba o cca 3 kone a tým pádom by nebola plno zaťažovaná?

dik za názor

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#15 Príspevok od užívateľa alcatelko » Pi Jún 12, 2009 3:26 pm

ked das zakladnu liatinku tak podla ostatnych komponentov mas tak 6-9k...ked len valec a nic ine dostanes sa mozno na 4.5-5k (seria ma tak 3.5k)...samotny objem prida hlavne krutiaci moment...ale nakolko je tuningovy valec stavany na vyssie otacky a ostatne komponenty ho tam nepustia tak to nepojde tak ako to ma ist...siel som na par skutroch co mali len valec a kluku a zvysok seria...slo to kus lepsie ako cista seria ale bolo to pomerne lenive...proste si to slo svoje tempo cca ako seria akurat bolo trosku citit ze to ma silnejsi tah
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

lulusik

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#16 Príspevok od užívateľa lulusik » Pi Jún 12, 2009 3:59 pm

alcatelko napísal:ked das zakladnu liatinku tak podla ostatnych komponentov mas tak 6-9k...ked len valec a nic ine dostanes sa mozno na 4.5-5k (seria ma tak 3.5k)...samotny objem prida hlavne krutiaci moment...ale nakolko je tuningovy valec stavany na vyssie otacky a ostatne komponenty ho tam nepustia tak to nepojde tak ako to ma ist...siel som na par skutroch co mali len valec a kluku a zvysok seria...slo to kus lepsie ako cista seria ale bolo to pomerne lenive...proste si to slo svoje tempo cca ako seria akurat bolo trosku citit ze to ma silnejsi tah

takže , tvojou odpovedou som sa dopracoval , tam kde som chcel!

dik!

takže , mne stačí maximálka a akcelerácia ako pri seriovke , ale potrebujem , aby to lepšie ťahalo somnou
a priateľkou a nestrácalo to na sile!

a to by zodpovedalo tomu čo si ti napísal z tvojej praxe! pre mna je to zatiaľ uspokojivé!

ešte by chcel poradiť , či by sa neoplatilo k tomu valcu pridať nové vario , pomohlo by to o čosi?

alebo ani nie!

a čo ešte tá spotreba?

dik vopred

jurajc
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 543
Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#17 Príspevok od užívateľa jurajc » Pi Jún 12, 2009 5:01 pm

Preco riesis spotrebu je to priama umera cim ides do tuningu mas vysiu spotrebu. Pocitaj, ze budete dvaja + tuning. Ja som mal pred odblokovanym spotrebu cca 2,5litra. Teraz mam len kratke koleno, trysku a valceky a vychadza to na cca na 3.2litra. A to sa nic nemenilo ine. Je pravda, ze idem do prace a domov. Vacsinou rano a aj poobede byva zapcha. Takze plyn, brzda, plyn brzda. Pocitam, ze ho mas uz odblokovany, ked ide 60km. U mna odblokovanie citelne polepsilo aj tah do kopca. Ja mam asi ? :D 80kg a synator tak 25kg. Do kopca aj zo synatorom to taha tak 50km. Tu to nemozme porovnavat mate navrch viacej kg.
Rozhodnutie vyslo u mna takto, ze este k tejto serii budem menit vyfuk ladak, variator malossi, kevlar remen, klapky a v spojke pruziny. Az to bude vymenene budem ti moct povedat ako to ide. Inak som po odblokovany bol velmi prekvapeny ako sa to u mna zrychlilo.
uz 10600km tak zase jazdim ;) tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

Užívateľov profilový obrázok
Savage
skútrista
skútrista
Príspevky: 322
Dátum registrácie: Ut Máj 05, 2009 6:29 pm
Skúter: Piaggio Typhoon
Bydlisko: Michalovce

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#18 Príspevok od užívateľa Savage » Pi Jún 12, 2009 7:32 pm

newem ci je to naozaj tak ale ked som kupil moju cinu tak som ju nedaval odblokovat ale som isiel na najstrmsi a najdlhsi kopec tu po blizku a spustil som sa a plyn full,dovtedy mi to jazdilo 50km/h max,no a odvtedy mi to jazdi 70km/h,je mozne ze sa ta restrikcna podlozka alebo ako to nazvat,nejak posunula alebo nieco take?nerozoberal som to tak neviem
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#19 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Pi Jún 12, 2009 10:42 pm

2 jesko83: mozno sa ti pokazil tachometer... :D

2 lulusik: z alcatelkovho textu ja osobne (medzi riadkami) vidim viac to, ze iba samotny valec 70ccm sa neoplati... moj osobny nazor je ist cestou lahsieho tuningu, a teda na stavajucu 50ccm prilepit ladeny vyfuk (podla mojich osobnych skusenosti na sile/pruznosti/vykone to prida aspon tak 1/3 navyse, co je podla mna dost) a ak by nestacilo, tak variator... variator ako taky zlepsi prebeh vykonu, teda scooter bude sviznejsi pri akcelerovani, lepsie sa bude vysporiadavat s kopcami a aj maximalka by mala este o nieco malo stupnut...

Ak tuning 2T motora, tak jednoznacne ladeny vyfuk a variator, to su prve dve veci v poradi... 8)
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

lulusik

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#20 Príspevok od užívateľa lulusik » So Jún 13, 2009 10:13 am

OK , dik za rady!

asi začnem tým výfukom a variatorom!

má niekto CPI Oliver , kto túto kombináciu spravil a vie my povedať -zlepšenia , ktoré môžem očakávať
a aj spotrebu !

Ale uvítam aj iné skúsenosti , inej značky

prípadne , akú značku použiť , čomu sa vyvarovať atd.!

dik vopred

Mitko
motorkár
motorkár
Príspevky: 1321
Dátum registrácie: Št Mar 05, 2009 12:14 pm
Skúter: Aprilia sr street
Bydlisko: Sliač

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#21 Príspevok od užívateľa Mitko » So Jún 13, 2009 12:59 pm

pozri si stranku www.jjmoto.sk tam chlapec čo je majitel predava CPIčka a aj sa venuje tuningu a ma potuneneho olivera čo mu šlape 120km/h. viem že Ti nejde o rychlosť a akceleraciu ale skus sa s nim spojiť a podebatovať na temu "tuning CPI Oliver". potom už len alcatelka Ti odporúčam napisať mu PM a riadne to prediskutovať čo by bolo vhodne.
podpis som si este nenastavil

lulusik

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#22 Príspevok od užívateľa lulusik » So Jún 13, 2009 5:17 pm

Mitko napísal:pozri si stranku http://www.jjmoto.sk tam chlapec čo je majitel predava CPIčka a aj sa venuje tuningu a ma potuneneho olivera čo mu šlape 120km/h. viem že Ti nejde o rychlosť a akceleraciu ale skus sa s nim spojiť a podebatovať na temu "tuning CPI Oliver". potom už len alcatelka Ti odporúčam napisať mu PM a riadne to prediskutovať čo by bolo vhodne.

ďakujem moc !

idem ihneď pozrieť

diiiikkkkkkkk

Užívateľov profilový obrázok
DAR0
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 453
Dátum registrácie: So Okt 04, 2008 8:23 pm
Skúter: Yamaha Aerox 5BR 2000
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#23 Príspevok od užívateľa DAR0 » So Jún 13, 2009 5:33 pm

:D vidim ze nevies sa rozhodnut :D alci tam napisal ale aj ze valec a kluku kluka a mas dalsich cca 100 € kup este 1 scoot a mas poriesene :D
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
eagleeye
Príspevky: 2
Dátum registrácie: Po Jún 15, 2009 8:35 am
Skúter: Honda SFX

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#24 Príspevok od užívateľa eagleeye » Po Jún 15, 2009 2:53 pm

tiez by ma zaujimal tuning smerom k zvyseniu krutiaceho momentu. Co sa tyka ladeneho vyfuku, nie je lepsi street vyfuk ako ladak? Co som sa docital, tak ladak skor mierne znizi krutak. Okrem toho sa street voci ostatnym dielom sprava ako seriovy vyfuk. Nie je potrebne upravovat valceky.
Zatial som len teoretik, ked sa mylim tak ma poopravte

plus multivar - mohlo by to skuter ozivit?
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
deltoro5784
motorkár
motorkár
Príspevky: 4450
Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
Skúter: Honda VFR 800 V4
Bydlisko: Zlaté Moravce
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#25 Príspevok od užívateľa deltoro5784 » Po Jún 15, 2009 3:01 pm

eagleeye napísal:tiez by ma zaujimal tuning smerom k zvyseniu krutiaceho momentu. Co sa tyka ladeneho vyfuku, nie je lepsi street vyfuk ako ladak? Co som sa docital, tak ladak skor mierne znizi krutak. Okrem toho sa street voci ostatnym dielom sprava ako seriovy vyfuk. Nie je potrebne upravovat valceky.
Zatial som len teoretik, ked sa mylim tak ma poopravte

plus multivar - mohlo by to skuter ozivit?
ja som na mojom keeway focuse mal kombináciu multivar a street vyfuk a mal som pri tom aj ostať,lebo to bola jediná úprava čo mala zmysel. Všetko ostatné už stálo vela peňazí a tá čína to nezvláda. A aký kolvek tuning tam dáš nikdy to nebude ako sériový značkový skúter
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -

Zamknuté

Návrat na "MOTOR"