CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

Otázky,odpovede,postrehy,skúsenosti okolo motorového tuningu

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
eagleeye
Príspevky: 2
Dátum registrácie: Po Jún 15, 2009 8:35 am
Skúter: Honda SFX

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#26 Príspevok od užívateľa eagleeye » Po Jún 15, 2009 3:05 pm

co to znamena ze mala zmysel,(cena/vykon?)
ja mam hondu sfx
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
deltoro5784
motorkár
motorkár
Príspevky: 4450
Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
Skúter: Honda VFR 800 V4
Bydlisko: Zlaté Moravce
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#27 Príspevok od užívateľa deltoro5784 » Po Jún 15, 2009 3:25 pm

Myslel som tým to že relatívne za menej peňazí to šlo raz tak ako séria. A keď som išiel do výmeny ostatných komponentov tak cena rástla geometrickým radom a výkon takmer vôbec nehovoriac o problémoch , ktoré nastali.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -

lulusik

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#28 Príspevok od užívateľa lulusik » Po Jún 15, 2009 4:25 pm

ja som na mojom keeway focuse mal kombináciu multivar a street vyfuk a mal som pri tom aj ostať,lebo to bola jediná úprava čo mala zmysel. Všetko ostatné už stálo vela peňazí a tá čína to nezvláda. A aký kolvek tuning tam dáš nikdy to nebude ako sériový značkový skúter[/quote]





takže , keď zvolím street výfuk , asi spravím najlepšie a ak tomu vario

vie mi niekto zo svojich skúseností napísať , či sa viezol niekto na Scootroch , ktoré sú v kvalita a výkone
rovnaké , ale jeden mal street a druhý ľaďák výfuk?

aký to bol rozdiel a najmä v čom? maximálke , akcelerácii , v ťahu?

dikkk vopred

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#29 Príspevok od užívateľa alcatelko » Po Jún 15, 2009 4:30 pm

rozdiel street a ladak je vo vykone, v akceleracii aj v tahu...samozrejme k lepsiemu pri ladaku...2t potrebuje na spravne fungovanie dobre navrhnuty lauf...ked ho nema tak nefunguje uplne spravne...ale dobry ladak je hlucny...cize street vyfuk je kompromis medzi tichostou a tym aby to nejak islo... a kazdy skuter sa da urobit aby siel dobre...je to len otazka umu a financii...samozrejme jednotlive motory maju rozdileny potencial kam sa da az zajst...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

lulusik

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#30 Príspevok od užívateľa lulusik » Po Jún 15, 2009 5:20 pm

Prosím ťa

Akú značku , typ ,výfuku a variátora zvoliť na

CPI Oliver City , 50 2007 , séria, najazdené cca 5300 km

nepotrebujem , žiadny veľký výkon , len si prilepšiť troška ťah , keď jazdíme občas na krátku vzdialenosť cca 12 km

dvaja cca 170 kg

ďakujem

Užívateľov profilový obrázok
deltoro5784
motorkár
motorkár
Príspevky: 4450
Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
Skúter: Honda VFR 800 V4
Bydlisko: Zlaté Moravce
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#31 Príspevok od užívateľa deltoro5784 » Po Jún 15, 2009 9:40 pm

Ja som mal možnosť vyskúšať na mojom skútry na 50 ccm valci aj street výfuk aj laďák. A kedže sa vozím prevažne s priatelkou tak ten laďák bol horší nakoľko stratil ten ťah do kopca. Zase keď som bol sám tak laďák bol lepši lebo maximálka bola skoro o 10 km/h lepšia ako street výfukom. Ale zase stúpne aj hluk a spotreba, A navyše priatelke ten hluk strašne vadí. Preto si to dobre rozmysli ktorým smerom sa vydať. A variátor by mal byť samozrejmosť vymeniť ten spravý na číne veľkú zmenu k lepšiemu
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -

Užívateľov profilový obrázok
Tomek
skútrista
skútrista
Príspevky: 262
Dátum registrácie: Ut Sep 05, 2006 6:18 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Hokovce
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#32 Príspevok od užívateľa Tomek » St Jún 17, 2009 8:56 pm

Daj tam vyfuk LeoVince TT a variator Malossi Multivar. Ja mam na CPI meneni len vyfuk, valceky a trysku a na rovine tacho. 116km/h. Ale ako uz aj pisaly predomnou do kopca to nechce ist... :cry: zase na rovine to taha pekne aj s dvoma tacho 88-90km/h
Brat ma Cpi Aragon 70ccm kitMalossi, Variator Polini speed control,remen Malossi X kevlar, spojku malossi, karb DellOrto 17,5, vyfuk Stage 6 Pro replica a na rovine mu to ide len trosku lepsie ako mne, ale do kopca je riadny rozdiel. :oops:
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
lajťo
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 104
Dátum registrácie: Ut Máj 20, 2008 11:54 pm
Skúter: Keeway F-act
Bydlisko: Koš
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#33 Príspevok od užívateľa lajťo » St Jún 17, 2009 10:29 pm

:shock: :shock: kolko ti ide???? 116 km/h?! fuuu...ake mas valceky?
Keeway F-act 50ccm; Dunlop Runscoot 207 RS, Mallosi Multivar, TNT gripy, pásy na kolách.....[real max. 65-70 km/h]

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#34 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » St Jún 17, 2009 10:44 pm

116 tacho... to moze byt nejakych 90 real (viac nie, ale aj tak viac nez dobry vykon)
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
lajťo
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 104
Dátum registrácie: Ut Máj 20, 2008 11:54 pm
Skúter: Keeway F-act
Bydlisko: Koš
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#35 Príspevok od užívateľa lajťo » St Jún 17, 2009 10:49 pm

:)ved hej, ale tak hadam mu nepremeria o +-15 km/h...aj tych 100 km/h je dost slusne
Keeway F-act 50ccm; Dunlop Runscoot 207 RS, Mallosi Multivar, TNT gripy, pásy na kolách.....[real max. 65-70 km/h]

Užívateľov profilový obrázok
Tomek
skútrista
skútrista
Príspevky: 262
Dátum registrácie: Ut Sep 05, 2006 6:18 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Hokovce
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#36 Príspevok od užívateľa Tomek » Št Jún 18, 2009 7:38 am

No aj ja typujem real 90km/h viac nie... ale som bol prekvapeny ze to ide takto... :Yahoo!:
PS: Mam tam 6g valceky.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Looserqo
cyklista
cyklista
Príspevky: 185
Dátum registrácie: Ut Máj 20, 2008 1:08 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: TN, ZV
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#37 Príspevok od užívateľa Looserqo » Št Jún 18, 2009 9:23 am

90?
ja mam 70 liatinu, multivar, vyfuk tecnigas next a ide to so mnou tak 75-80 tacho

nechce sa mi verit, ze seriovy valec nech je tam aj barsaky vyfuk urobi 90km/h ak to nieje dobre z kopca
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Tomek
skútrista
skútrista
Príspevky: 262
Dátum registrácie: Ut Sep 05, 2006 6:18 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Hokovce
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#38 Príspevok od užívateľa Tomek » Št Jún 18, 2009 10:27 am

No nebolo to dole kopcom ale na rovine, ani ja som tomu nechcel verit :D
podpis som si este nenastavil

jurajc
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 543
Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#39 Príspevok od užívateľa jurajc » Št Jún 18, 2009 1:14 pm

Vcera som bol na Budisi a isli sme uz domov. Moja vaha cca 80kg + 10lit Budisky v boxe a pod ritu. Isli sme po rovinke alebo aj niekedy mierne dolu kopcom a to som oci pucil :shock: co ten moj cinsky drak vyzmykal tachometrovych 80km.
uz 10600km tak zase jazdim ;) tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#40 Príspevok od užívateľa VLADY » Št Jún 18, 2009 3:10 pm

ČO sa divíš ,šak to si mal v podstate vtedy VODNÍKA a vodník ťahá lepšie jak vzducháč.... :ROFL: :ROFL:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
PeterZ
motorkár
motorkár
Príspevky: 1727
Dátum registrácie: Ut Júl 17, 2007 10:31 am
Skúter: Peugeot Vivacity Silversport
Bydlisko: ZH
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#41 Príspevok od užívateľa PeterZ » Št Jún 18, 2009 3:26 pm

Mal si prihodiť za seba ešte ľadvinku (ale poriadnu nie twigy) a tacháč by ukrútil ručičku :)

jurajc
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 543
Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#42 Príspevok od užívateľa jurajc » Št Jún 18, 2009 5:16 pm

Chlapci :lol: od dnes nosim v kufriku 10 litrov Budisky ani som nevedel ako lahko a lacno vytuningujem tohoto mojho cinskeho draka. Dik za radu :Yahoo!:
uz 10600km tak zase jazdim ;) tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#43 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Št Jún 18, 2009 5:18 pm

a ked to vsetko popucis pre zmenu do kopca, tak to mozes potom tou vodou schladit :D, alebo aj seba, ked ta prestane vietor ovievat pri nizsej rychlosti :D (bez urazky, ja len ze nie vsade je rovinka ci dolekopec... aspon u nas nie :D)
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

jurajc
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 543
Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#44 Príspevok od užívateľa jurajc » Št Jún 18, 2009 5:22 pm

Mna urazit :) to urcite nie :D a uz som to pochopil preco to tak dobre islo ono po tej vajcovej Budiske sa dobre odpufkava tak to bolo to TURBO :lol:
Inak aby som sa nechvalil do kopca to islo len 50km :cry:
uz 10600km tak zase jazdim ;) tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#45 Príspevok od užívateľa TomasARN » Pi Jún 19, 2009 9:16 am

Tomek napísal:No aj ja typujem real 90km/h viac nie... ale som bol prekvapeny ze to ide takto... :Yahoo!:
PS: Mam tam 6g valceky.
Moze to ist 90 na serii, uplne jednoduche vysvetlenie, velmi, ale ozaj velmi premeriava tachometer

Užívateľov profilový obrázok
Tomek
skútrista
skútrista
Príspevky: 262
Dátum registrácie: Ut Sep 05, 2006 6:18 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Hokovce
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#46 Príspevok od užívateľa Tomek » Pi Jún 19, 2009 9:28 am

Keby som mal na tacho 90km/h tak nic nepoviem ale ja som mal 116km/h :evil:
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
papucka
st. trojkolkár
st. trojkolkár
Príspevky: 68
Dátum registrácie: Št Jún 04, 2009 8:30 pm
Skúter: Yamaha BWs
Bydlisko: Velký Šariš
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#47 Príspevok od užívateľa papucka » So Jún 20, 2009 5:59 pm

Ahoj.
Už keď sa tu tak bavíte o 70ccm tak nebudem zakladať novú tému.
Nedávno som kúpil Yamaha Bws prerobená na 70ccm je tam polini kit,ladený vífuk Gianelli a nejaka malossi spojka...
Ide mi to podľa tahometra takých 80-85.
Je tam karburátor 12 a mam taký problem že keď chcem nakopnúť tak nechitá a cez karb. začne tiecť benzín :cry:
Rozobral som to,tesnenie je v pohode,hadičky popukané niesu tak neviem...Počul som že môže biť chybný plavák.

Ešte mam jednu otázočku,jeden môj známy mi objednal remeň na 70ccm a open filter.
Pôjde mi to lepšie z filtrom a remeňom ?
A rozmýšľam nad vetším karburatorom. :beer: Dík za odpovede a ked som sa niekde mýlil tak sorry ale ešte sa do toho tak neviznám. :beer:
podpis som si este nenastavil

Mitko
motorkár
motorkár
Príspevky: 1321
Dátum registrácie: Št Mar 05, 2009 12:14 pm
Skúter: Aprilia sr street
Bydlisko: Sliač

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#48 Príspevok od užívateľa Mitko » So Jún 20, 2009 7:31 pm

no s open filtrom dosiahneš tak jedine vyššiu spotrebu....a ohladom remena na "70ccm"....neviem čo konkretne mal ten Tvoj znami na mysli ale može sa jednať bud to o kevlar remen, ktorý je odolnejši ako seriový a je s nim menšia pravdepodobnosť prešmykovania remena pri rozjazdoch( samozrejme myslený stav ked je kontrastka a spojkove pružiny v dobrom stave), alebo mal na mysli predlžený remen ktorý sa použiva napr. s Hebo variatorom, vzhladom k tomu že Bwsky maju kretšie prevody použitim predlženeho remena sa dosiahne akoby predlženie prevodu a tym aj zvýšenie maximalky....tolko asi len mojim laickym vysvetlenim. podrobnejšie skus na http://www.scootland.cz/skutr-yamaha-bws-50/
inak sa čudujem že so 70ccm valcom a 12kou karbom s tym nemaš problem......??? to už zavana možnostou zadretia....aspon 17,5mmkarb by to chcelo. najlepšie 21mm, ale ohladom toho kontaktuj "alcatelka"
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
papucka
st. trojkolkár
st. trojkolkár
Príspevky: 68
Dátum registrácie: Št Jún 04, 2009 8:30 pm
Skúter: Yamaha BWs
Bydlisko: Velký Šariš
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#49 Príspevok od užívateľa papucka » So Jún 20, 2009 8:36 pm

v spojke mám žltú kontrastku a počul som že žltá je v pohode...kvalitou
asi sa rozhodnem pre 21mm karburátor.
remeň bude kevlaroví predpokladam.
OBJEDNAVAL MI TO QUIKSILVER13
je členom fora.....určite ho ztadial poznáš.




Dik za odpoveď :beer: 8)
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
geetee =)
Riaditeľ Zemegule
Príspevky: 879
Dátum registrácie: St Máj 14, 2008 4:26 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Praha
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI 70 kit-názor , rada , skúsenosť

#50 Príspevok od užívateľa geetee =) » Ut Jún 23, 2009 1:42 pm

Mitko napísal:inak sa čudujem že so 70ccm valcom a 12kou karbom s tym nemaš problem......??? to už zavana možnostou zadretia....aspon 17,5mmkarb by to chcelo. najlepšie 21mm, ale ohladom toho kontaktuj "alcatelka"
co sa tu vsetci bojite tych 12mm karbov, ja som mal 70ccm liatinu, LaserXpro vyfuk a seriovy karb na pezote a natocil som vyse 20tis bez zadretia a potom som predal valec dalej a teraz ma zrejme tretieho majitela(alebo nan caka)
http://www.lcd-display.cz náhradné displeje do laptopov, doručenie aj na SK do 24h http://www.lcd-display.cz

Zamknuté

Návrat na "MOTOR"