problem s piaggio

Otázky,odpovede,postrehy,skúsenosti okolo motorového tuningu

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
petoo007
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 91
Dátum registrácie: Št Jan 07, 2010 2:35 pm
Skúter: derbi gp1 125
Kontaktovať užívateľa:

problem s piaggio

#1 Príspevok od užívateľa petoo007 » So Jan 30, 2010 12:17 pm

cawte mam problem no ani to nieje problem-kupil som si novy ladeny vyfuk hebo a teraz mi skuter v malych otackach alebo pri rozbehu nechce ist ale potom uplne vystreli na fore mi dal jeden ponuku ze bi to mohlo opravit valceki 5,5 original su 6,5 zevraj to zdvihne max. aj zrychlenie + pruziny (street tuning-stredná tvrdosť) takk neviem co to moze bit :cry: :cry: :cry: :cry:
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
NITRO
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 626
Dátum registrácie: Po Júl 27, 2009 2:11 pm
Skúter: Vespa PX 80
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: problem s piaggio

#2 Príspevok od užívateľa NITRO » So Jan 30, 2010 4:22 pm

Podla mňa bude problém vo valčekoch ... Ja keď som kúpil GIANNELLI REVERSE tak som tam mal pribalené 4,5 gramové valčeky.
Piaggio Ciao
Piaggio Vespa Cosa
Piaggio Vespa PX 80
Piaggio Vespa GTS 250
Piaggio Vespa GTS 300 Super

petoo007
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 91
Dátum registrácie: Št Jan 07, 2010 2:35 pm
Skúter: derbi gp1 125
Kontaktovať užívateľa:

Re: problem s piaggio

#3 Príspevok od užívateľa petoo007 » So Jan 30, 2010 5:18 pm

NITRO napísal:Podla mňa bude problém vo valčekoch ... Ja keď som kúpil GIANNELLI REVERSE tak som tam mal pribalené 4,5 gramové valčeky.
mislis ze to 5,5 gramove vyriesia ???????? alebo 4.4
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
davtex
motorkár
motorkár
Príspevky: 1105
Dátum registrácie: Po Júl 13, 2009 5:37 pm
Skúter: Yamaha FZ6N
Bydlisko: Nitra - Stare mesto

Re: problem s piaggio

#4 Príspevok od užívateľa davtex » So Jan 30, 2010 5:21 pm

Nie su to nahodou moc tvrde spojkove pruzinky? Ja som to tak pochopil, ze ak su moc tvrde tak skuter zabere az vo vyssich otackach. Dobre ak chces prist o ruky :). Opravte ma ak sa mylim.
podpis som si este nenastavil

petoo007
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 91
Dátum registrácie: Št Jan 07, 2010 2:35 pm
Skúter: derbi gp1 125
Kontaktovať užívateľa:

Re: problem s piaggio

#5 Príspevok od užívateľa petoo007 » So Jan 30, 2010 6:11 pm

davtex napísal:Nie su to nahodou moc tvrde spojkove pruzinky? Ja som to tak pochopil, ze ak su moc tvrde tak skuter zabere az vo vyssich otackach. Dobre ak chces prist o ruky :). Opravte ma ak sa mylim.
mm to prave neviem ani ja takk preto sa pitam ale tak by to malo byt
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
NITRO
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 626
Dátum registrácie: Po Júl 27, 2009 2:11 pm
Skúter: Vespa PX 80
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: problem s piaggio

#6 Príspevok od užívateľa NITRO » So Jan 30, 2010 7:54 pm

To neviem vážne že či 4,4 alebo 5,5 ved kúp si celú sadu valčekov a testuj v tomto by ti pomohol alcatelko alebo niekdo kdo sa do toho rozumie viac než ja :)
Piaggio Ciao
Piaggio Vespa Cosa
Piaggio Vespa PX 80
Piaggio Vespa GTS 250
Piaggio Vespa GTS 300 Super

petoo007
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 91
Dátum registrácie: Št Jan 07, 2010 2:35 pm
Skúter: derbi gp1 125
Kontaktovať užívateľa:

Re: problem s piaggio

#7 Príspevok od užívateľa petoo007 » So Jan 30, 2010 11:32 pm

NITRO napísal:To neviem vážne že či 4,4 alebo 5,5 ved kúp si celú sadu valčekov a testuj v tomto by ti pomohol alcatelko alebo niekdo kdo sa do toho rozumie viac než ja :)
ta sa da je len testovacia ale bo ta ktora ti vyhovuje si nechas
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: problem s piaggio

#8 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » So Jan 30, 2010 11:38 pm

pri kupe ladeneho vyfuku sa menia valceky za lahsie (pretoze maximalny krutiaci moment sa zvykne presunut do malicko vyssich otacok) a aj pruzinky v spojke treba podla potreby vymenit za tvrdsie (aby spojka zacala zaberat v malicko vyssich otackach)
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
optik
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 854
Dátum registrácie: Ne Máj 06, 2007 4:34 pm
Skúter: Keeway Focus - custom tuned, Gilera Ice - racing scooter
Bydlisko: L.M.
Kontaktovať užívateľa:

Re: problem s piaggio

#9 Príspevok od užívateľa optik » Ne Jan 31, 2010 12:51 am

Je samozrejme ze pri vymene vyfuku je nutne odladit tieto tri veci: spojku - pruzinky, vario - valceky a samozrejme karb - trysku . To ako scooter reaguje na plyn a ako sa ma spravat je cisto osobna vec a vec predstavy. My na zavodakoch to mame nastavene tak, aby to zaberalo vo vyzsich otackach a aby scooter plynule - bez prepadov vo vykone zrychloval na jeho maximum, osobne tak mam nastaveny aj scooter do premavky - ale nie je to zrovna najpohodlnejsie. V tvojom pripade popisujes ze scooter skoro nejde a pri urcitych otackach akoby zrazu vystrelil, v totmto pripade by som dal asi maksie pruzinky do spojky a odskusal by som to co to spravilo, potom zvazil znizenie hmotnosti valcekov a nasledne skontroloval zmes. Postupnou kombinaciou tychto 3 zloziek sa urcite dopracujes k uspokojivemu vysledku :) Ladeniu zdar :D
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Beella
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 914
Dátum registrácie: Po Mar 31, 2008 7:24 pm
Skúter: Piaggio NRG Power DT
Bydlisko: Nitra
Kontaktovať užívateľa:

Re: problem s piaggio

#10 Príspevok od užívateľa Beella » Ne Feb 07, 2010 7:10 pm

este ze tu zostavaju skuseny pouzivatelia tohto fora a pisu vam to stale dokola... :wink:
podpis som si este nenastavil

Zamknuté

Návrat na "MOTOR"