Cina 4T - nevladze

Otázky,odpovede,postrehy,skúsenosti okolo motorového tuningu

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
Damo555
motorkár
motorkár
Príspevky: 3825
Dátum registrácie: Po Nov 16, 2009 5:05 pm
Skúter: Yamaha Majesty S 125, Yamasaki Ym 150T
Bydlisko: Kamenica pri Sabinove
Kontaktovať užívateľa:

Re: Cina 4T - nevladze

#101 Príspevok od užívateľa Damo555 » St Máj 12, 2010 8:14 pm

Vyrabaju sa skútre kore sú na vlas podobne iba motor máju inej veľkosti mynule pozerám táka 150tka ako moja iba iná značka a pri tom to bola 50ccm. Všetko to je to iste GY6 motor iba iná značka. A videl som take pripady že 150tkovy motor zadrel a nahodil tam 50tkovy motor. A na 125tky a 150tky GY6 je tuningova sada 180ccm a tušim aj 200ccm. Takže v pohode mohol namiesto 50tkoveho motora tam narvat 180tku lebo tie scootre sú všetko rovnake davaju tam motory 50ccm 125ccm 150ccm od serie a scooter je stavany aby to išlo aj s 50tkovym aj 125kovym aj s 150kovym motorom čiže rozletieť sa mu to nemusi.
Obrázok
Yamaha Majesty S 125 - road
Yamasaki YM 150 T - offroad

TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

Re: Cina 4T - nevladze

#102 Príspevok od užívateľa TomasARN » St Máj 12, 2010 8:17 pm

Pise, ze 160km/h, myslis, ze 5Otkovy ramn je stavany na taku rychlost a aj tie brzdy ?

Užívateľov profilový obrázok
cvanakNM
chodec
chodec
Príspevky: 14
Dátum registrácie: Po Máj 10, 2010 9:01 am
Skúter: china 180cc big bore kit

Re: Cina 4T - nevladze

#103 Príspevok od užívateľa cvanakNM » St Máj 12, 2010 8:18 pm

Netrpi , china je uz len blok motoru a plasty vsetko vnutri je italia .
Ked pojdes okolo Myjavy mozes sa povozit
podpis som si este nenastavil

TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

Re: Cina 4T - nevladze

#104 Príspevok od užívateľa TomasARN » St Máj 12, 2010 8:23 pm

Aj ram je iny aj kolesa, aj brzdy ?
A nie dakujem, nerad jazdim na cudzom

Užívateľov profilový obrázok
cvanakNM
chodec
chodec
Príspevky: 14
Dátum registrácie: Po Máj 10, 2010 9:01 am
Skúter: china 180cc big bore kit

Re: Cina 4T - nevladze

#105 Príspevok od užívateľa cvanakNM » St Máj 12, 2010 8:23 pm

Ale 50cc skuter ma uplne ine uchytenie motoru takze 125cc motor tam nepasuje len tak musi sa prerobit komplet cele ucytenie.
A elektro instalacia vobec nepasuje z 50cc na 125cc tak nieje mozna vymena motoru iba tak v garazi vsetko sa musi prerobit - brzdy, tlmice, elektro, ..... nieje to len tak
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Damo555
motorkár
motorkár
Príspevky: 3825
Dátum registrácie: Po Nov 16, 2009 5:05 pm
Skúter: Yamaha Majesty S 125, Yamasaki Ym 150T
Bydlisko: Kamenica pri Sabinove
Kontaktovať užívateľa:

Re: Cina 4T - nevladze

#106 Príspevok od užívateľa Damo555 » St Máj 12, 2010 8:26 pm

Tomas: ono všetko je to stavane neviem ako všetko je rovnake iba tam potom nahodia motor buď 50tku 125tku alebo 150tku.
cvanakNM: že čo čina je iba blok motora :lol: plasty a všetko vo vnútri italia :lol: sa zobuď všetko je čina do jednej šrubky
Obrázok
Yamaha Majesty S 125 - road
Yamasaki YM 150 T - offroad

Užívateľov profilový obrázok
cvanakNM
chodec
chodec
Príspevky: 14
Dátum registrácie: Po Máj 10, 2010 9:01 am
Skúter: china 180cc big bore kit

Re: Cina 4T - nevladze

#107 Príspevok od užívateľa cvanakNM » St Máj 12, 2010 8:34 pm

To nie , aj ram je iny rovnaky maju iba 125cc a 150cc. Tieto motory maju aj inu elektrokabelaz - rovnake mozu mat iba niektore diely
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Damo555
motorkár
motorkár
Príspevky: 3825
Dátum registrácie: Po Nov 16, 2009 5:05 pm
Skúter: Yamaha Majesty S 125, Yamasaki Ym 150T
Bydlisko: Kamenica pri Sabinove
Kontaktovať užívateľa:

Re: Cina 4T - nevladze

#108 Príspevok od užívateľa Damo555 » St Máj 12, 2010 8:37 pm

Tak potom sa možno milim ale jeden chlapik ma namiesto 150ccm 50ccm motor
Obrázok
Yamaha Majesty S 125 - road
Yamasaki YM 150 T - offroad

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Cina 4T - nevladze

#109 Príspevok od užívateľa VLADY » Št Máj 13, 2010 6:27 am

A ako dlho to vydrží ísť tou 160kou??? hodinku či dve? alebo aj viac??? A potom :cry:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
nigdais02
motorkár
motorkár
Príspevky: 1857
Dátum registrácie: Po Sep 01, 2008 4:28 pm
Skúter: Kašlem na to nechce sa mi to stale prepisovať... :D
Bydlisko: Kamenec p. Vtáč. okr. Prievidza

Re: Cina 4T - nevladze

#110 Príspevok od užívateľa nigdais02 » Št Máj 13, 2010 2:23 pm

presne VLADY...to mozes len cakat kedy sa nieco stim skutrom stane :)
....To ťa musí baviť....

KLIK:
RGK - Scooter-tuning, diely, servis, dovoz.


EX...
1.Yuki speedy 50
2.Cpi oliver 50
3.Aprilia sr R 50
4.3x Gilera Nexus 500
5.2x Yamaha aerox 50
6.2x Aprilia sr 50
7.Gilera runner 200
a
t
d.

Mitko
motorkár
motorkár
Príspevky: 1321
Dátum registrácie: Št Mar 05, 2009 12:14 pm
Skúter: Aprilia sr street
Bydlisko: Sliač

Re: Cina 4T - nevladze

#111 Príspevok od užívateľa Mitko » Št Máj 13, 2010 4:18 pm

no aj prerobenie rámu a uchytov nie je len tak jednoducha vec....a 160km/h na skute....:) dik to by som ani na moto na to určenych neviem či využival....:)a to nevravim že cestne moto už aj brzdy maju na to usposobene...:) dvojite kotuče vpredu brzdove velke asi ako 13" kola na skute.
a trošku si prestrelil s tou rychlosťou kamoš. ja ten skuter poznam a chodi max 130 tacho..:) neviem kde si zobral 160.
a najzaujimavejšei je že je tam taký brutal tuning že chalani tam zabudli dať tuningovy fuk...:) púretože ten fuk čo tam maš je na obsah do 90ccm. je to leo vinci fuk. taky som mal aj ja.
180kovy kit + ostra vačka...sa modli aby Ti aj kluka tam vydržala..:) ozaj a spotrebu si zabudol napisať...:) ta už taka ružova nebude že???
ja som mal na 90ccm tunovanom 4T spotrebu 5L.....:)
tak sa pochval....len to neprehanaj ako s tou maximalkou....)
a všetko v nutri italia?? to sranduješ nie??? Naraku je tam polovica veci a to neviem či je "italia" skor "čínalia"
si mysliš že sim objavil Ameriku....ja som ten skuter daval na posudenie alcatelkovi pred 3/4 rokom minimalne, ale nechi počuť aký mal na to nazor....:)
ale nech Ti vydrži nadšenie čo najdlhšie...a popri nadšeni hlavne skut nech to ustoji...:)
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
cvanakNM
chodec
chodec
Príspevky: 14
Dátum registrácie: Po Máj 10, 2010 9:01 am
Skúter: china 180cc big bore kit

Re: Cina 4T - nevladze

#112 Príspevok od užívateľa cvanakNM » Št Máj 13, 2010 8:41 pm

No teda, chalani vobec nezabudli na fuk, ten fuk je totizto uplne otvoreny a od valca po koniec je otvor minimalne 3cm hruby co je absolutne dostacujuce na R1-tku, valec je ATHENA , kluka ATHENA, Naraku je iba vacka,vario Malossi z 250cc, spotreba 7l ked sa ponahlam, ale este ho mam kratko a vsetko iba skusam
podpis som si este nenastavil

Mitko
motorkár
motorkár
Príspevky: 1321
Dátum registrácie: Št Mar 05, 2009 12:14 pm
Skúter: Aprilia sr street
Bydlisko: Sliač

Re: Cina 4T - nevladze

#113 Príspevok od užívateľa Mitko » Št Máj 13, 2010 9:35 pm

tak to chcem vidieť ten athena valec a kluku...diera je jedno aka je na konci vyfuku...:) hlavne je diera kde sa fuk napaja na valec a ta bude vždy len taka hruba ako je origo. či ty posudzuješ vykon fuku podla koncoveho otvoru...:), žiadna athena kluka tam nie je. je tam obyčajna čina kluka maximalne ak prelysovali ložiska čo pochybujem.
athena robi valce ale vodou chladene a pochybujem že Ty maš vodnik a navyše robia len pre kymco skutre. maš tam obyčajne Naraku 180ccm kit. vačka tak isto Naraku. jedine vario ak je malossi. načo ma presviedčaš ked Kredenc im robi sprostredkovanie predaja a už pekne davno mi pisal komplet čo je na tom skutri...:)
ale nič no vyťešuj sa že maš "komplet" taliana...:)
zjavne si koleno z vyfuku R1 ky ani nevidel ak teda sa ti podoba ten vyfuk na R1 kový..:)
a navyše poznam ponuku Zdema moto naspamäť a ani žiadny athena valec 180kovy ani v ponuke nemaju..:)
Naposledy upravil/-a Mitko v Št Máj 13, 2010 9:41 pm, upravené celkom 1 krát.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Damo555
motorkár
motorkár
Príspevky: 3825
Dátum registrácie: Po Nov 16, 2009 5:05 pm
Skúter: Yamaha Majesty S 125, Yamasaki Ym 150T
Bydlisko: Kamenica pri Sabinove
Kontaktovať užívateľa:

Re: Cina 4T - nevladze

#114 Príspevok od užívateľa Damo555 » Št Máj 13, 2010 9:39 pm

CvankaNM ved hod nieake foto nech si predstavíme ako ten skúter vypadá ak vôbec existuje :D
Obrázok
Yamaha Majesty S 125 - road
Yamasaki YM 150 T - offroad

Mitko
motorkár
motorkár
Príspevky: 1321
Dátum registrácie: Št Mar 05, 2009 12:14 pm
Skúter: Aprilia sr street
Bydlisko: Sliač

Re: Cina 4T - nevladze

#115 Príspevok od užívateľa Mitko » Št Máj 13, 2010 9:43 pm

tu maš foto: http://www.zdema-moto.eu/index.php?page ... &Itemid=71
je to klasicke rieju toreo 50kove len je tam motor zo 150ky a valec 180kit s vačkou ostrou..
podpis som si este nenastavil

TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

Re: Cina 4T - nevladze

#116 Príspevok od užívateľa TomasARN » Pi Máj 14, 2010 10:33 am

a klasika ram a brzdy, akurat na zabitie

Tronic
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 142
Dátum registrácie: Po Jún 01, 2009 8:50 pm
Skúter: Yuki 125 Hawk
Bydlisko: Gáň (Galanta)
Kontaktovať užívateľa:

Re: Cina 4T - nevladze

#117 Príspevok od užívateľa Tronic » Pi Máj 14, 2010 7:47 pm

Ked má niekto život na háku... :P rám mohol aspon spevniť mne jak moja 125tka v zakrutách robila predstavenia ohybov rámu som nazvárl dve spevnovacie tyče pretože som sa bál klopiť pri 80tke proste mi utekal volant... tak ked jeho seria behá 160KM/H pfff.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Damo555
motorkár
motorkár
Príspevky: 3825
Dátum registrácie: Po Nov 16, 2009 5:05 pm
Skúter: Yamaha Majesty S 125, Yamasaki Ym 150T
Bydlisko: Kamenica pri Sabinove
Kontaktovať užívateľa:

Re: Cina 4T - nevladze

#118 Príspevok od užívateľa Damo555 » Pi Máj 14, 2010 7:50 pm

Pochybujem že to ide 160 ved tie male kolesa musia odletiet :P
Obrázok
Yamaha Majesty S 125 - road
Yamasaki YM 150 T - offroad

Tronic
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 142
Dátum registrácie: Po Jún 01, 2009 8:50 pm
Skúter: Yuki 125 Hawk
Bydlisko: Gáň (Galanta)
Kontaktovať užívateľa:

Re: Cina 4T - nevladze

#119 Príspevok od užívateľa Tronic » Pi Máj 14, 2010 8:52 pm

tomu ver :D by isiel 160 a volant by mu zostal v ruke :D:D:D osobne tipujem 180tka noo sportove upravi vario zadne prevody tak ked mne seria dá 85 pri krásnom dni 90 125tka tak jemu to ide 115 -120 maximum po dlhom rozbehu protezo som sem dával video upravi GY6 motora na 200cc a menili strašne vela vecí aj sekundarne prevody dali vacsie proste chceli zneho dastať co najviac. chlapík isiel dobre dlho a dostal sa do 130km/h tacháčových na aute co islo predním
podpis som si este nenastavil

Mitko
motorkár
motorkár
Príspevky: 1321
Dátum registrácie: Št Mar 05, 2009 12:14 pm
Skúter: Aprilia sr street
Bydlisko: Sliač

Re: Cina 4T - nevladze

#120 Príspevok od užívateľa Mitko » Pi Máj 14, 2010 9:09 pm

ved som Vám pisal už vyššie že to da 130 tacho...tak načo to riešiť?? je to proste čina a na ten 50kovy ram riadne nezladena. a je to pravde že može byť viac nebezpečna ako bezpečná. alci povedal už pekne dááávno ked som to chcel ja kupovať , že on by na to nesadol...
ale aj napriek tomu prajem novemu majitelovi vela šťastnych km a to uprimne a nie ironicky....
a hlavne nech vydrži skutrik čo najdlhšie...
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Damo555
motorkár
motorkár
Príspevky: 3825
Dátum registrácie: Po Nov 16, 2009 5:05 pm
Skúter: Yamaha Majesty S 125, Yamasaki Ym 150T
Bydlisko: Kamenica pri Sabinove
Kontaktovať užívateľa:

Re: Cina 4T - nevladze

#121 Príspevok od užívateľa Damo555 » So Máj 15, 2010 7:57 am

Tronic napísal:tomu ver :D by isiel 160 a volant by mu zostal v ruke :D:D:D osobne tipujem 180tka noo sportove upravi vario zadne prevody tak ked mne seria dá 85 pri krásnom dni 90 125tka tak jemu to ide 115 -120 maximum po dlhom rozbehu protezo som sem dával video upravi GY6 motora na 200cc a menili strašne vela vecí aj sekundarne prevody dali vacsie proste chceli zneho dastať co najviac. chlapík isiel dobre dlho a dostal sa do 130km/h tacháčových na aute co islo predním
viem ktore videa myslíš aj ja som ich dával do temy tuším O Yamasaki..... a potom som si všimol že aj ty v svojom topicu ich máš
Obrázok
Yamaha Majesty S 125 - road
Yamasaki YM 150 T - offroad

Tronic
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 142
Dátum registrácie: Po Jún 01, 2009 8:50 pm
Skúter: Yuki 125 Hawk
Bydlisko: Gáň (Galanta)
Kontaktovať užívateľa:

Re: Cina 4T - nevladze

#122 Príspevok od užívateľa Tronic » So Máj 15, 2010 4:01 pm

JJ jasom rozmýšlal o tuningu motora ale nevyplatí sa to až tak tak som zneho spravil dizajnovú pecku a okolo idúci iba cumia ovela viac ako kebyze mením motor :D
podpis som si este nenastavil

Zamknuté

Návrat na "MOTOR"