 mohli by ste mi prosím vysvetliť prečo je sada k CPI GTR iná ako napríklad k  CPI Aragon. Tým myslím tú čiernu trúbku (prepokladám, že k airboxu) a tú ihlu
 mohli by ste mi prosím vysvetliť prečo je sada k CPI GTR iná ako napríklad k  CPI Aragon. Tým myslím tú čiernu trúbku (prepokladám, že k airboxu) a tú ihlu  Ďakujem
 Ďakujem http://www.heeters.com/Eurocylinder.shtml
Moderátor: Moderators

 mohli by ste mi prosím vysvetliť prečo je sada k CPI GTR iná ako napríklad k  CPI Aragon. Tým myslím tú čiernu trúbku (prepokladám, že k airboxu) a tú ihlu
 mohli by ste mi prosím vysvetliť prečo je sada k CPI GTR iná ako napríklad k  CPI Aragon. Tým myslím tú čiernu trúbku (prepokladám, že k airboxu) a tú ihlu  Ďakujem
 Ďakujem 

 
  je tam aj koleno ale aj tá čierna trubka
 je tam aj koleno ale aj tá čierna trubka



 no presne ten obrázok som myslel, ja som sa pýtal hlavne kôli tomu, že triska sa mení aj pri iných skútroch a nikde som nevidel nič také, ako je tá trúbka ( to by som chápal, kedže majú asi iný airbox) ale skôr tá ihla mi nejde do hlavy
 no presne ten obrázok som myslel, ja som sa pýtal hlavne kôli tomu, že triska sa mení aj pri iných skútroch a nikde som nevidel nič také, ako je tá trúbka ( to by som chápal, kedže majú asi iný airbox) ale skôr tá ihla mi nejde do hlavy 



 časom by som si chcel scoot vytunit, ale časti začnem kupovať už teraz
 časom by som si chcel scoot vytunit, ale časti začnem kupovať už teraz  takže by som sa Vás chcel spýtať
 takže by som sa Vás chcel spýtať 

 , ale nastal problem s rozbehom asi príľiš ľahké valčeky... spojka začne zaberať pri 5500 otáčkach a potom až do tých 7000 sa to nemení, a až potom začne zaberať aj variátor, otáčky sú potom v rozmedzí 7500 - 8500 čo sa mi zdá dosť veľa, keďže podľa TP (aj internetu) má mať najvyšší výkon pri 6550 otáčkach/min.
  , ale nastal problem s rozbehom asi príľiš ľahké valčeky... spojka začne zaberať pri 5500 otáčkach a potom až do tých 7000 sa to nemení, a až potom začne zaberať aj variátor, otáčky sú potom v rozmedzí 7500 - 8500 čo sa mi zdá dosť veľa, keďže podľa TP (aj internetu) má mať najvyšší výkon pri 6550 otáčkach/min. 


Každý motor vyvine svůj maximální výkon v určitém spektru otáček. Ideálně by měly převodové řemenice držet motor v oblasti otáček jeho špičky, aby byl zajištěn maximální výkon při akceleraci



 kontrastku meniť asi nebudem , najprv to skúsim s tými valčekmi, tak aby variator zaberal okolo tych 6500/7000
 kontrastku meniť asi nebudem , najprv to skúsim s tými valčekmi, tak aby variator zaberal okolo tych 6500/7000 

 Včera som bol zmerať odchýlku tacha od GPS, výsledok = 98 km/h ( pravda dole kopcom
 Včera som bol zmerať odchýlku tacha od GPS, výsledok = 98 km/h ( pravda dole kopcom   ) ale čo je zvláštne je 102,4 km/h podľa GPS
 ) ale čo je zvláštne je 102,4 km/h podľa GPS 




 čo sa tak často nevidí
 čo sa tak často nevidí  ale tak zajtra by som mohol skúsiť premerať znovu, a uvidí sa
 ale tak zajtra by som mohol skúsiť premerať znovu, a uvidí sa  hlavne že ide
 hlavne že ide  aj ked nie podla predstáv
 aj ked nie podla predstáv  ale to sa dufam spraví tými valčekmi
 ale to sa dufam spraví tými valčekmi
 , po rovinke a miernym kopčekom úplná spokojnosť
 , po rovinke a miernym kopčekom úplná spokojnosť   , do strmšich to ide horšie ako s tými ľahšími, akcelerácia tiež išla kus dole/maximálka hore
 , do strmšich to ide horšie ako s tými ľahšími, akcelerácia tiež išla kus dole/maximálka hore   
  takže som spokojný
 takže som spokojný  
 

 ) az do maximalky ( zatim nenamerena - kolem 80-90km/h)
) az do maximalky ( zatim nenamerena - kolem 80-90km/h)  ja sem s tim nadmiru spokojen ...
 ja sem s tim nadmiru spokojen ...