Ako som slubil, s malym odstupom casu skusim zhodnotit tento vikend. Uprimne poviem moja psychika dostala obrovsky zaber a veru nebolo mi vsetko jedno. Vo stvrtok prisiel uder cislo 1 a to vo forme toho ze neslo spojazdnit cisto nove zapalovanie od Stage 6 - respektive CDi je nejake vadne, donho elektrina ide von z neho nie / na pretekoch sme ho opat so Skronem testovali a veru je vadne /. OK tuto zalezitost vyriesil Alci prinesenim svojho Malossackeho zapalovania vratanie CDi, prerobenie elektriky mi zabralo chvilku casu a niektori clenovia fora mali moznost vidiet akym systemom pracujem

po nahodeni zapalovania prislo nakpavanie scootra, prve nakopnutie na par otacok sa podarilo asi po 15minutach, ale potom pol hodinu nic... uz som zas zacal stracat akukolvek nadej... potom sa do "sluzby" prihlasil specialista na nakopavanie Deltoro a na 5 pokus Iceho nastartoval - za co mu opatovne dakujem. Scootrik sme naňechali zo 10minut povrcat a ze sa skusim trochu previezt, veru bol to zaujimavy pocit, konecne sa zviezt na niecom s cim som sa niekolko mesiacov mordoval. Previezol som sa niekolko krat tam po rovinke a kedze bol Alci obleceny v kombineze hovorim : Vybehni na trat daj jedno koliecko a pozrieme zmes... Alci sadol odjazdil tristvrte kola a na rychlej rovinke v max otackach to skapalo, a uz sme tusili najhorsie... Kedze v depe z nakopavackou neslo pohnut rozhodli sme sa pre istotu odobrat cely valec a v tom prisiel uder cislo 2: ako uz vsetci tusite valec Hebo Manston v hodnote asi 300€sa s nami za 15 minut zivota rozlucil samozrejme zadretim... Myslim ze nikomu nemusim hovorit ako som sa asi citil, vedel som ze na tomto scootri sa vsetky veci podarili az na druhy pokus ale totok... Nuz teda teraz co, Aleci vravel ze ma v zalohe heavy tuned liatinu na ktorom odjazdil minuly rok. Pre pripomenutie Alcimu sa presne totok stalo minuly rok... takze teraz sme si pozicie vymenili. Kedze som si bol vedomy toho ze moc moznosti na trening u nas moc nemam, pomalicky som sa pustil do prehadzovania valca. Popri nahodeni valca som sa rozhodol ze prerobim vedenie chladiacej kvapaliny kedze viest hadicu vonkajskom nebol najstastnejsi napad - totiz nedoslo k dokonalemu odvzdusneniu. To som prerobil - Alci ked to videl len krutil hlavou

Teda liatinka nahodena, prerobene chladenia no parada, ze skusime nakopnut, neuverite scooter na druhe nakopnutie naskocil... trochu som sa na tom povozil, doladili sme karb varioa uz som sa tesil jak to bude suprove, po trochu dlhsom jazdeni som ale zistil ze liatinka sa nam trosku prehrieva

predsa len odvadza menej tepla nez hlinik... teplota sa pohybovala okolo 80°C co je uz celkom dost, vravim nevadi to nejako zvladneme. Medzi casom sa mi chladiaca kvapalina zafarbila na farbu ropy a uz som tusil dalsi problem, zrejme dochadza k presakovaniu zmesi do chladiacej kvapaliny

Zhodnotili sme to tak ze tomuto problemu sa nateraz venovat nebudeme a ideme dalej. Totok vsetko trapenie skoncilo v sobotu vecer cca o 22:00 a vdaka ceskym kolegom ktory mali nejaku tu domacu slivku som sa trochu uvolnil - ale skutocne len trochu, nastastie nez sme sa vratili z obchodu uz boli vsetci zalezeni tak sme sli spat aj my... Nedela: samozrejme problemy neskoncili ako by si uz clovek zelal, ale opat zacali, otocil som to dvakrat po rovinke a pozeram ze mi zas nejak zadny blatnik a drziak vyfuku sucha o pneumatiku aj napriek tomu ze som ho o hodny kus v sobotu vykrivil, v tom ma cesky kolega upozornuje ze ci som si vsimol ze na zadnom kolese nemam maticu... odpadlaaj napriek tomu ze sme ju opatovne dotahovali, opat stres kde zohnat taku maticu, nastastie som huba nevymachana a maticu zohnal od madarskych kolegov - v tom case uz sa Alci obliekal do zoznamovacieho treningu a ja montoval o 100 dusu... Moj zoznamovaci trening bol skutocne zoznamovaci, nie len z okruhom ale aj so scootrom kedze som na nom sedel po prvy krat v realnom nasadeni, jazdil som dost opatrne a teplota dsa pohybovala okolo 85°C co nevestilo nic dobre... Prisiel merany trening tam bola podmienka odjazdit minimalne 2kola vydrzal som jazdit asi 10min a zabalil som to aby sa to neuvarilo... Posledny kvalifikacny cas bol pre mna obrovskym vitaztvom kedze som sa prepracoval az do preteku

, prisli preteky v podstate som si cely cas kruzil vlastny pretek a pri hodnote 92°C som to uz psychicky nezvladol a posledne 3 kola len tak kruzil. S druhym pretekom prisiel opat stres, nejak sa mi to nedalo nastartovat a uz poobliekany vysadam na scooter ze idem na start, v tom mi hovoria ze ci si nechcem prezut tenisky za moto boty... proste stres. To som este netusil ze pride posledny a to najvacsi klinec do rakvy... Po odjazdeni asi 5-6 kol mi scotrik zhasol a veru nechcelo sa mu nastartovat, len tak medzi recou pozriem do nadrze a vidim prazdnu nadrz... ja debil som pred poslednym pretekom nenatankoval... este pocas zavodu som od zufalstva ziadal riaditela preteku ci nemozem odtlacit do depa a natankovat tam a on ze to je v kratkych pretekoch zakazane... neostalo mi nic len oci pre plac, kalich horkosti vypity az do samuckeho dna /teda v to dufam/ .
Zatial vsetko, analyzu zadretia a jednotlivych problemov dopisem vecer - teraz sa musim venovat rodine kedze ma posledne 2 tyzdne ani nevideli
