Bohatost zmesi sa nastavuje pri zahriatom motore, navod sa tu kdesi vala, ten si najdem, ale:
1.) treba sviecku pred nastavenim bohatosti zmesi nejako cistit, alebo sa po x kilometroch jej farba prirodzene zmeni?
2.) po kolkych kilometroch mam okontrolovat farbu sviecky?
3.) je mozne, ze zvysenie bohatosti zmesi mi sposobilo, ze mi spotreba stupla z 3.0 na 3.5 litra na 100km?
4.) je nejaky specialny postup, ked nemam otackomer?
(totiz ked sa mi zadrel motor, a mechanik to este nechcel priznat, pri ozivovani motora skusil aj pridat na bohatosti zmesi, samozrejme ani to nepomohlo, tak siel skuter do servisu, kde dostal nove piestne kruzky, ale predpokladam, ze bohatost zmesi resp. karburator tam nenastavovali, kedze skuter mal v servise nabehanych slabych 7km. No a po prevzati z opravy mi vychadza spotreba 3.5, co je uz oproti povodnym 3.0 na mna privela... Sviecka pred zadretim krasna tehlovohneda, teraz taka akasi vlhka hneda a akoby s nabehom do cierna, EDIT: na druhu stranu to vsak urcite nie je taka absolutne cierna zahadzana, ako som tu kdesi videl jeden obrazok, od prevzatia z opravy som nabehal 400km)
Prosim vas, vyjadrite sa niekto k tymto mojim 4 otazkam, nech sa mozem do toho pustit...
