No, skútrik bol nevydarená kúpa.. vtedy (2008) sa mi ešte ani nesnívalo o nejakom fóre a radách a preto som si strašne šťastný v tej dobe kúpil čínsky skúter a bol rád, že vôbec niečo mám..

Neskôr som zistil akú kravinu som spravil, no nebudem ho už predsa predávať, hlavne za nižšiu cenu a potom ešte zháňať nejaký značkový a doplácať... no to bolo vtedy, keby som vedel koľko s ním bude problémov, už dávno by som ho vtedy čo najskôr predal a kúpil radšej pojazdného Aeroxa s papiermi a spravil ho.. lebo to je proste značka - keď ten plast bude obuchaný, tak keď ho chytím vybrúsim a nastriekam, tak bude jak nový.
Nie jak na čínskom skútri, že ho človek dá dolu a chce ho nahodiť nazad, tak sa mu polámu všetky úchyty, ešte aj tie ktoré s tou časťou nič nemajú. A to upozorňujem NIE SOM nijaký rambo, ktorý má viac sily jak rozumu! všetko som robil s citom, kľudne aby som to náhodou nepretočil a prásk - plast puknutý...no veď v pohode, zavaríme - zavaril som, šrobujem PRÁSK, zase na inom mieste, a takto ten úchyt praskol asi na 5tich miestach a aj tak sa mi pri jazde a otrasoch odlomil..
1500km najazdených a skúter mal otáčky na volnobehu jak prase, že išiel dopredu - reku čo je? zistil som, že sú povolené šroby na výfuku, ok zatiahneme, doťahujem, doťahujem a zrazu ..., hlavička šrobu v prdeli - šrob ostal zašrobovaný vo valci! keď som vytiahol ten druhý tak ten šrob bol taký mäkký, že bol normálne ohnutý a keď som ho chytil medzi prsty tak som ho zlomil.. a to nie jeden, ďalšie boli ohnuté na úchyte výfuku...
Čo sa týka tuningu ktorý v ňom je - je to čisto len 4fun, nič iné.. boli tie veci za dobré peniaze, keď sa to zadre, pridre hodím to do priekopy a nechám tak, alebo dám 70tku a budem sa s tým hrať, naozaj v tejto chvíľi neviem povedať, možno mi o týždeň prepne a pôjdem pre Aeroxa a predám to - všetko je vo hviezdach..
tak ako na ňom neriešim spotrebu, tak neriešim čo s ním bude ďalej... proste možno do toho nalejem ešte ďalšie peniaze, možno nie..
Inak UPDATE:
pravdepodobne mi prdlo gufero na prevodoch, pretože mi tečie prevodový olej niekde z časti brzy a prevodov, predpokladám, že je v prdeli gufero za brzdou pri prevodoch, ak tam nejaké je..
Rozoberiem uvidím - keď tak zahodím...
