Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

Otázky,odpovede,postrehy,skúsenosti okolo motorového tuningu

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
mejden
chodec
chodec
Príspevky: 7
Dátum registrácie: Po Máj 04, 2009 7:17 am
Skúter: CPI Oliver Sport a PIA NRG
Bydlisko: kúsok od Púchova
Kontaktovať užívateľa:

Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

#1 Príspevok od užívateľa mejden » Po Jún 27, 2011 8:29 pm

Nazdar chlapi, potreboval by som poradiť ohľadom setupu na mojej číne. Minulý rok som v záplave endorfínov z kúpy mierne ojazdenej číny (CPI Oliver Sport) začal nakupovať tuning veci. Pekne postupne som kúpil Malossi Sport 70 ccm, ladeny vyfuk, 21 DellOrto, Mallosacky Multivar, RedSponge. Cele som to poskladal, ladil, ladil a ladil. Vysledok bol taky, ze rozbehy su krasne vdaka Multivaru, ale maximalka stupla len o nejakych 10-15 km, no spotreba isla o 2 litre hore. Skusal som to este poladit, rozne trysky, kolienko z airboxu von, kolienko spatky, vysledok prakticky stale rovnaky. Ten maly narast maximalky mi za tu spotrebu nestoji, takze sa chcem vratit k seriovemu valcu, aby som znizil spotrebu. Otazka je, ci mam pouzit aj stary povodny karb s automatickym syticom, alebo mam zhanat nejaku 17,5-ku. Diki za rady
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
geetee =)
Riaditeľ Zemegule
Príspevky: 879
Dátum registrácie: St Máj 14, 2008 4:26 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Praha
Kontaktovať užívateľa:

Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

#2 Príspevok od užívateľa geetee =) » Po Jún 27, 2011 8:39 pm

Daj seriu karb a seriu filter a seriu vyfuk a nechaj 70ccm, redsponge kludne nechaj
http://www.lcd-display.cz náhradné displeje do laptopov, doručenie aj na SK do 24h http://www.lcd-display.cz

Užívateľov profilový obrázok
hruzamil5
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 378
Dátum registrácie: Ut Feb 08, 2011 2:14 pm
Skúter: derbi atlantis
Bydlisko: Milovice okr. Nymburk - Čr
Kontaktovať užívateľa:

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

#3 Príspevok od užívateľa hruzamil5 » Po Jún 27, 2011 9:33 pm

gete kravina ..... já bych naopak vyhodil jen válec .... a vyměnim 21mm za 17,5-19mm karbec s airboxem
Aerox - MidRox project .....

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

#4 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Po Jún 27, 2011 9:38 pm

ja si myslim, ze GeeTee vie, co hovori, kedze on ma Keewaye zmaknute do posledneho srobika a CPI Oliver je po motorovej stranke totozny s Keeway Focus/Fact
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
Bora_Bora
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 45
Dátum registrácie: Ut Feb 01, 2011 12:36 pm
Skúter: Keeway Matrix 50
Bydlisko: BA2 /Diakovce

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

#5 Príspevok od užívateľa Bora_Bora » Po Jún 27, 2011 10:37 pm

mam obdobny setup, ale narast max. len o 10-15km/h bude v niecom inom. zatial som to riadne neskusal, lebo nemam otackomer a snimac teploty (uz treba len namontovat) ale odhadom, bez "extra" ladenia koniec mam cez 90km/h (nie podla povodneho tacha). takze problem bude v niecom inom.
skus preverit, ci remenice mas vyuzite v celom rozsahu, ake mas otacky pri maximalke, (trysky ked mas spravnu zmes nemen, len pri velkych vykivoch tepla prever farbu sviecky), alebo ci mas spravny remen (na multivar).
ked mas otacky "pod kontrolou", a remen Ti "jazdi" ako ma, tak maximalka ma byt 90+.
pripadne skus napisat nejake konkretnosti v SS, mozno porovnanie Ti pomoze....
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
geetee =)
Riaditeľ Zemegule
Príspevky: 879
Dátum registrácie: St Máj 14, 2008 4:26 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Praha
Kontaktovať užívateľa:

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

#6 Príspevok od užívateľa geetee =) » Ut Jún 28, 2011 2:08 pm

sestra ma 70ccm malossi sport, motoforce vario, motoforce poloremenicu a malossi zadne pruzinky, spotreba ako seria a vyse 90 real maximalka, nakolko otec povedal ze moze jazdit max 80 tak ma este maly kruzok vo variatore a ma maximalku 82kmh GPS
http://www.lcd-display.cz náhradné displeje do laptopov, doručenie aj na SK do 24h http://www.lcd-display.cz

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

#7 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ut Jún 28, 2011 2:17 pm

jedine co staci na ten 70ccm setup tak nahodit tc unit od malossi a mas min 15km/h navrch...
na 50ccm max 19ka karb...vymenit 21 za dell orto 17,5...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
mejden
chodec
chodec
Príspevky: 7
Dátum registrácie: Po Máj 04, 2009 7:17 am
Skúter: CPI Oliver Sport a PIA NRG
Bydlisko: kúsok od Púchova
Kontaktovať užívateľa:

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

#8 Príspevok od užívateľa mejden » St Jún 29, 2011 7:11 am

Naposledy som sa v tom špáral na jeseň minulého roku. Budem sa musieť utrhnúť, nájsť si čas a preveriť to pekne systematicky a postupne. Skontrolujem rozsah pohybu remeníc- či jazdia po celom priemere multivaru, (pretože remeň som nemenil, je tam séria), a potom asi na radu geeteeho začnem s postupnou obmenou tuning dielov za seriu s tym, ze 70 valec zostane ako posledný a podľa toho ako to pobeží a čo to zožerie, buď ho nechám, alebo vrátim 50ku.

to alcatelko: keby som nahodil malossi tc unit, tak max. stupne o 10-15 km/h, ale za tych 100-120 eur, co to CDI stoji, dam za benzin skoro na celu sezonu. A predpokladam, ze spotreba sa tym neupravi.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
PeterZ
motorkár
motorkár
Príspevky: 1727
Dátum registrácie: Ut Júl 17, 2007 10:31 am
Skúter: Peugeot Vivacity Silversport
Bydlisko: ZH
Kontaktovať užívateľa:

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

#9 Príspevok od užívateľa PeterZ » St Jún 29, 2011 7:57 am

No to máš tak, buď chceš na scoote rýchlo a svižne jazdiť - potom však nemôžeš riešiť spotrebu a mať hlboko do peňaženky a naopak. Ono na 1liter sa dá výskumným vozidlom aj 1000km urobiť.... ale za akých podmienok. Nečakaj, že 70-tka motor bude pod 5l/100km jazdiť a ak áno tak musíš mať ruku ľahkú ako vypárané perie.

Užívateľov profilový obrázok
mejden
chodec
chodec
Príspevky: 7
Dátum registrácie: Po Máj 04, 2009 7:17 am
Skúter: CPI Oliver Sport a PIA NRG
Bydlisko: kúsok od Púchova
Kontaktovať užívateľa:

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

#10 Príspevok od užívateľa mejden » St Jún 29, 2011 8:12 am

To mi je jasné, že sa so 70 valcom nedá jazdiť 90-100 (a ešte k tomu na číne) so spotrebou pod 3 litre. Ide o to, že v úplnej sérií mi to jazdilo 50-60 so spotrebou 3-3,5 lit/100 km, po nahodení tuning vecí to jazdí 60-70 so spotrebou 5-5,5 lit/100 km. V tom je celý problém
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

#11 Príspevok od užívateľa alcatelko » St Jún 29, 2011 8:54 am

mejden napísal:
to alcatelko: keby som nahodil malossi tc unit, tak max. stupne o 10-15 km/h, ale za tych 100-120 eur, co to CDI stoji, dam za benzin skoro na celu sezonu. A predpokladam, ze spotreba sa tym neupravi.
tc unit minarelli stoji 58e a asi 1e vyjde upravit tak aby pasoval na cinu (vymenit konektoriky a jeden kabel rozdvojit)...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
PeterZ
motorkár
motorkár
Príspevky: 1727
Dátum registrácie: Ut Júl 17, 2007 10:31 am
Skúter: Peugeot Vivacity Silversport
Bydlisko: ZH
Kontaktovať užívateľa:

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

#12 Príspevok od užívateľa PeterZ » St Jún 29, 2011 12:34 pm

Moja séria odblokovaná s laďákom bola 65 maximálka a 3,5l spotreba a teraz s aktuálnym setupom maximálka 110 a 5-5,5l. Ako to máš naladené nemáš veľmi bohatú zmes?
Naposledy upravil/-a PeterZ v Št Jún 30, 2011 1:04 pm, upravené celkom 1 krát.

Užívateľov profilový obrázok
123DUSAN321
skútrista
skútrista
Príspevky: 292
Dátum registrácie: Št Mar 10, 2011 10:31 pm
Skúter: CPI Formula R 50
Bydlisko: Sereď

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

#13 Príspevok od užívateľa 123DUSAN321 » St Jún 29, 2011 10:31 pm

geetee =) napísal:Daj seriu karb a seriu filter a seriu vyfuk a nechaj 70ccm, redsponge kludne nechaj
len zo zvedavosti..zaujalo ma čo geetee napísal...predpokladám že sa zníži spotreba ale zároven ..zníži sa aj výkon?? ale kluka by mala byt vymenená za tuningovu nie??a čo by sa od toho dalo čakat v porovnani so seriou 50cc valec a v porovnaní so 70cc valcom ale spolu s 19-21mm karbom a športovým filtrom??? dakujem za odpovede:)

Užívateľov profilový obrázok
geetee =)
Riaditeľ Zemegule
Príspevky: 879
Dátum registrácie: St Máj 14, 2008 4:26 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Praha
Kontaktovať užívateľa:

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

#14 Príspevok od užívateľa geetee =) » Št Jún 30, 2011 3:28 pm

ja jazdím 8€ na plnú nádrž
http://www.lcd-display.cz náhradné displeje do laptopov, doručenie aj na SK do 24h http://www.lcd-display.cz

Užívateľov profilový obrázok
shadow_j
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 125
Dátum registrácie: Po Máj 31, 2010 10:19 pm
Skúter: Peugeot Vivacity silversport
Bydlisko: Nitra-horne krskany
Kontaktovať užívateľa:

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

#15 Príspevok od užívateľa shadow_j » Št Jún 30, 2011 6:03 pm

PeterZ napísal:Moja séria odblokovaná s laďákom bola 65 maximálka a 3,5l spotreba a teraz s aktuálnym setupom maximálka 110 a 5-5,5l. Ako to máš naladené nemáš veľmi bohatú zmes?
peterZ tu maximalku myslis real alebo tacho ? lebo mne to islo s multivarom a seriovym vyfukom okolo 82-85 tacho tak sa mi to nejak nezda :shock: :Rose:
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
PeterZ
motorkár
motorkár
Príspevky: 1727
Dátum registrácie: Ut Júl 17, 2007 10:31 am
Skúter: Peugeot Vivacity Silversport
Bydlisko: ZH
Kontaktovať užívateľa:

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

#16 Príspevok od užívateľa PeterZ » Št Jún 30, 2011 7:31 pm

Načo by som udával tacho.... je to GPS. Ja tam okrem spojkového zvona a prevodov nemám nič spoločné zo sériou.

Užívateľov profilový obrázok
motec1
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 82
Dátum registrácie: So Jan 24, 2009 9:37 pm
Skúter: CPI Oliver Sport

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

#17 Príspevok od užívateľa motec1 » Ne Júl 03, 2011 10:46 am

Ono problém je u CPI, že podľa prevodov z toho nedostaneš viac ako 85 km/h podľa tacho, dokonca som pri tejto rýchlosti roztrhol remeň "hebo kevlar minarelli predlžený". Po namontovaní dlhších prevodov sa tachometer zastavil až na konci.Ide o to ako s tým aj jazdíš, dá sa aj za 3,5-4l/100 ale pri konštantnej jazde, v meste to bude trocha viac. Meral som si spotrebu len po meste a to som tam mal 50 ccm sériu + yasuni c16+ Dellorto 19 mm a spotreba bola 4l/100 a to jazdím len 2 km do práce ráno a poobede.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
123DUSAN321
skútrista
skútrista
Príspevky: 292
Dátum registrácie: Št Mar 10, 2011 10:31 pm
Skúter: CPI Formula R 50
Bydlisko: Sereď

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

#18 Príspevok od užívateľa 123DUSAN321 » Ut Okt 04, 2011 5:41 pm

2 mejden: chcem sa spýtať ako pokračuješ či si sa už do toho pustil...
2 geetee =):ty máš s tým kopec skúseností ako vidím...tiež mám cpi oliver...chcem sa spýtať keby to urobím tak ako hovoríš sériu karb a sériu filter...ale dal by som tam 70cc valec a s6 pro replicu fuk...čo by som od toho mohol čakať v porovnaní so sériou+multivar+s6 pro replica???a moja druhá otázka: je treba vymeniť aj kluku za nejakú lepšiu?tuningovú?keby som použil 70cc valec...ak áno čo by si mi odporučil?
díky za odpovede

Zamknuté

Návrat na "MOTOR"