duky5 napísal:A mozno mas na skutri nabehane ovela viac a opotrebenie je akuratne

Ak by to bolo dovezené, tak tým KM by som tiež asi neveril, ale ja som to kupoval po prvom majiteľovi (staršom pánovi

) rok staré nepadnuté nehavarované

. Takže viac to isto nemalo a okrem toho pár 100km po tom ako som ho kúpil som to vario mal rozhodené kvôli kontrole, a vtedy to malo natočené cca 8000km a bolo ozaj skoro jak nové....A vtedy som tam dal nazad pôvodné valčeky a remeň.... Lebo pri kúpe tam boli valčeky Malossi 18g a aj remeň tej istej značky.Takže to ja som ho tak zhumploval svojou brutálnou jazdou....

A ak sa multivar predáva len vario bez vonkajšiej pevnej poloremenice , tak to sa asi ani moc neoplatí....zrejme výjde lacnejšie kúpiť original Suzuki diely teda len remenice lebo spodný plech je v porádku a aj vodítka sú jak nové a valčekov mám habafuk origo 21g potom malossi 18g a Pulleytiež 18g .
Alebo dalo by sa kúpiť len ten variátor, a vonkajšiu poloremenicu dať stiahnuť na sústruh o dajaký ten milimeter.Ona je totiž menej vyjazdená ako samotné vario.....a potom z vonkajšej strany pridať ešte podložku , aby sa ten úbytok hrúbky eliminoval. Len treba dobrého sústružníka aby to nepohúkal a nehádzalo to...musí sa to stiahnuť na jedno upnutie aj tá pracovná šikmá časť a aj dosadacia v streda ako je rozperný valček na oske . Uvidíme akú cenu mi strelia u Suzukiho a potom sa rozhodnem... Na nejakej českej stránke som našiel original diely, a samotné vario bez ničoho teda len poloremenica vychádza na 92E a vonkajšia poloremenica na 74E, spolu je to 166E. Tiež dosť , ale je to na zváženie lebo by som radšej vyskúšal ten Malossi zázrak jak ho to všetci tuniči ospevujú....že či ozaj je tam rozdiel.
