dnes som si odskocil do DS pozriet ten motokarovy okruh a rovno som si tam zajazdil asi 3h a cca 100 km. je to parada. prve kolecka som siel opatrne, po dvadsiatich som uz zacal skrtat stojan a potom som uz vsetky zakruty siel trvalo na stojane

a o to mi vlastne slo, zistit a dostat do krvi, kolko to este mozem naklonit, kym skrtnem....lebo casto sa mi na vyletoch stavalo, ze polozim sa do zakruty a zrazu skrrrk...clovek sa az zlakne a bojim sa padu....no tu na okruhu som si veselo skrtal a musim povedat, ze ten stojan nexika dost limituje, siel by do zakruty este hlbsie.....asi 3x sa mi stalo, ked som to napriek stojanu este kusok viac polozil, ako sa odlahcuje zadne koleso a pomaly zacalo smykat...to bol limit. ...normalne rozmyslam, ze ten stojan dam prec a budem mat iba bocak
nejake fotky....sice to tak nevypada, ale skrtam stojan, viac to naklonit uz nejde...ale ponoril by som sa este viac
zadna guma...vidno ze este by to chcelo, no kvoli stojanu sa neda...cca 7 mm mi chyba do cele gumy
predok to iste....
no a kedze som mal moznost urobit par koleciek na nexus 300, tu mam male porovnanie. je to nebe a dudy.
po nastartovani skutrikom malicko zatriaslo a nic...nic som necitil. az vtedy som si uvedomil, ze velky nexus vibruje, nie neprijemne, ale je citit vibracie, ze zije...maly nexus nic, az po pridani plynu je nieco citit a idem dopredu. ma dalej polozeny stojan, takze s nim tak skoro neskrtnem, ale velmi ma prekvapuje jedna vec...akonahle sa polozim do zakruty, akoby ma nejaka struna tlacila spat a chcela ma vystriet. cely skuter mi kvoli tomu prisiel taky nekludny, ako na hojdacke. idem zatocit, klopim, ale mam pocit ze ma chce nieco preklopit na druhu stranu. na druhej strane velky nexus ide ako po kolajniciach, ako ho naklonim, tak drzi, ked ho naklonim este viac, ochotne ide a poctivo drzi stopu, precizne ako vlak...proste ako v rozpravke...no maly nexik na mna posobil, ako ked som kedysi plavat v zakrutach na jawe....(na druhej strane, palinovi sa zase slo zle do zakruty na mojom skutri, takze asi nezvyk

)
dalsia vec su brzdy, kedze krpec nema dual, prava packa brzdi prednou a lava zadnou. predna brzdi obstojne, citelne, aj ked to nie je take zakusnutie ako ma velky brat. zadna nebrzdi skoro vobec, opat som sa citil ako na jawe

. takze ocenujem dual, je to fakt velke zlepsenie...
co sa tyka vykonu, cakal som, to trosku lepsie. dali sme si 2 sprinty a aj skutre vymenili. na prvych 50m su si skutre rovnocenne, no uz od 60tky zacina stracat krpec dych a 500vka sa zacina drat dopredu. uprimne, cakal som ze maly nexik sa bude drzat trosku viac.
napriek tomu ma krpec dost vykonu na zive jazdenie v meste
ja len tolko
