ked dovolis, par mojich skusenosti by som Ti popisal s cinou po 1 sezone skutrovania;
- otpika, zatial podla fotky je to krasny, lak sa ligoce, ale mam zlu spravu moc dlho asi nie. pár rockov 2-4 (mozno) a slnko spravi svoje
- to co ukazuje tacho nad 45km/h to zabudni. ked mas oblokovany stroj (seriovy), tak max. mozno jazdis 60-65km/h....
- tuning techniky, ked zostanes pri sucasnom zaklade (AC) tak da sa kupit kyt 70ccm, vyfuk vario, spojka+remen (ked je to minarelli kompatibilny stroj) to je vsetko pekne, len pridu letne horucavy a zadres. chladenie nie je na taky "vykon" pripadne dlhsie jazdy (30-70km) dimenzovane. Tuning vrtula mozno pomoze, ale je to len otazka casu a teploty kedy sa Ti piest "chyti".
- rychlost s kitom 70ccm (AC) uz sice budes moct jazit 80-90 km/h lenze ram nie je na to stavany. pri vacsich rychlostiach bude sa skut pod Tebou "krutit ako had" a keby ste sedeli na tom 2 tak je to velice zaujimavy zazitok na SK cestach.
- takisto pruzenie, ad seriovych tlmicov neocakavaj ze Ti bude jazdit "normalne" na nasich cestach
- s rychlostou pride dalsia otazka ako sa zastavit. brzdy, 1 osobu este ako tak zvladne pri tych rychlostiach, ale 2 ..... hmmm.... to by som sa nechcel ani v BA z Koliby pustat vo dvojici...... (ani som to nerobil)
takze sice neviem kolko mas rokov ake mas dlhodobejsie plany so skutrom, jedna cesta je, uzivaj si to co mas, jazdi pekne, a po par sezonach zmenit na nieco co splni tvoje ocakavania.
alebo priprav si pekny balik penez, spoj sa s ludmi ktory uz podobne veci riesily (napr Porkyyy a dalsi) a vytaj v klube "sialencov"

(ps.: pri 70ccm kit, na sucasnu 2-3l spotrebu mozes zabudnut, mozes sa zmierit s hodnoutou 5-8-9l/100km)
