Elektro Scoot- toto by ma potešilo...
Moderátor: Moderators
-
- motorkár
- Príspevky: 1835
- Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
- Skúter: Už zasa žiadny
- Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava
Elektro Scoot- toto by ma potešilo...
Myslím, že by to na 100% dokázalo nahradiť môj doteraší scoot...
http://www.motorkari.cz/index.php?show=00000003829
http://www.motorkari.cz/index.php?show=00000003829
Tak už zasa nič.
Re: Elektro Scoot- toto by ma potešilo...
tvoj hej moj nieBacil-BA napísal:Myslím, že by to na 100% dokázalo nahradiť môj doteraší scoot...
http://www.motorkari.cz/index.php?show=00000003829


-
- motorkár
- Príspevky: 1835
- Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
- Skúter: Už zasa žiadny
- Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava
Som si naštudoval nejaké parametre z ich originál stránky a veľmi sa mi to pozdáva, do mesta jak vyšité, verzia s palivovým článkom má dojazd 250km. Ekologicky zmýšlajúce štáty ako IT, FR, GB na to dávajú nejakú štátnu dotáciu !!! Inak cena nejako okolo 9.000 USD.
[/url]http://www.vectrix.com/default.aspx?por ... age=29[url]
Na tej originál stránke sú aj nejaké TTD:
Max Speed 100 km/h (62 mph)
Acceleration 0-80 km/h (50 mph) in 6.8 seconds
0-50 km/h (31 mph) in 3.6 seconds
Range 110 km (68 miles) @ 40 km/h (25 mph)
DAaRT™ Patented multi-function throttle (DAaRT™) provides
regenerative braking and slow-speed reverse
Teda zrýchlenie na 50km/h o 1,5sekundy lepšie ako Burgman400 a ešte to má aj spiatočku.
Battery Type Nickel Metal Hydride (NiMH)
Capacity 3.7 kWh
Voltage 125V
Charger 1.5 kW on-board battery charger;
110V-220V (50/60Hz)
Recharge Time 2 hours (80%)
Discharge Cycles 1,700
Estimated Life 10 years or 80,000 km
Zabudovaná nabíjačka 1,5kW, to je o polovinu menej ako pračka. Weight 210 kg (462 lbs)
Wheelbase 1,525 mm (60")
Seat Height 770 mm (30")
Wheels Front: 14", Rear:13"
Storage Capacity Under-seat: 40 ltr (1 full-faced helmet)
Glove compartment: 6 ltr[/url]
[/url]http://www.vectrix.com/default.aspx?por ... age=29[url]
Na tej originál stránke sú aj nejaké TTD:
Max Speed 100 km/h (62 mph)
Acceleration 0-80 km/h (50 mph) in 6.8 seconds
0-50 km/h (31 mph) in 3.6 seconds
Range 110 km (68 miles) @ 40 km/h (25 mph)
DAaRT™ Patented multi-function throttle (DAaRT™) provides
regenerative braking and slow-speed reverse
Teda zrýchlenie na 50km/h o 1,5sekundy lepšie ako Burgman400 a ešte to má aj spiatočku.
Battery Type Nickel Metal Hydride (NiMH)
Capacity 3.7 kWh
Voltage 125V
Charger 1.5 kW on-board battery charger;
110V-220V (50/60Hz)
Recharge Time 2 hours (80%)
Discharge Cycles 1,700
Estimated Life 10 years or 80,000 km
Zabudovaná nabíjačka 1,5kW, to je o polovinu menej ako pračka. Weight 210 kg (462 lbs)
Wheelbase 1,525 mm (60")
Seat Height 770 mm (30")
Wheels Front: 14", Rear:13"
Storage Capacity Under-seat: 40 ltr (1 full-faced helmet)
Glove compartment: 6 ltr[/url]
Tak už zasa nič.
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
No na benzíňak to ešte furt nemá lebo ten dojazd 110kilákov pri40kilometrovej rýchlosti??, no neviem a ak by človek išiel takých cca 80 tak bude dojazd kolko 40-50kilometrov ? to je dosť málo... ale cesta to je perspektívna a ekologická ,akurát to treba ešte trocha doladiť....hlavne tie akumulátory ale aj tak si myslím že cesta tade nevedie pretože čo sa týka klasických akumulátorov tak neviem či už sa neblížime k nejakemu technologickemu maximu a ovela viac energie sa aj tak už asi nebude dať dostať z jednotky objemu alebo hmotnosti akumulátora hlavne NimH (Lion sú na tom lepšie v pomere výkon hmotnosť a objem ) a ktovie aká je účinnosť čo sa týka vloženej energie napr kolko sa dá získať z vloženého kilowattu a tak.Ono tá akože ekológia elektromobilov je dosť klamlivá a na prvý pohlad sa to zdá fantastické nič nesmrdí výfukové plyny a ekologickú záťaž síce neprodukuje to samotné vozidlo ale ak by si človek zrátal že napr len 10% súčastných klasických benzínových vozidiel by sa malo nahradiť elektromobilmi kolko je to akumulátorov nabíjačiek a spotreby elektiny a to tiež zaťažuje ekosystém ....
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

jo parametre su na hovno, ale k tej ekologii, tak miesto scoot robi bordel tepelna elektraren, atomova ma tiez svinstvo, takze ani ta nieje cista a veterne mliny podla ochranarov nejako strasne rusia vtaky v ich trasach, takze strasne eko scoot to jeVLADY napísal:No na benzíňak to ešte furt nemá lebo ten dojazd 110kilákov pri40kilometrovej rýchlosti??, no neviem a ak by človek išiel takých cca 80 tak bude dojazd kolko 40-50kilometrov ? to je dosť málo... ale cesta to je perspektívna a ekologická ,akurát to treba ešte trocha doladiť....hlavne tie akumulátory ale aj tak si myslím že cesta tade nevedie pretože čo sa týka klasických akumulátorov tak neviem či už sa neblížime k nejakemu technologickemu maximu a ovela viac energie sa aj tak už asi nebude dať dostať z jednotky objemu alebo hmotnosti akumulátora hlavne NimH (Lion sú na tom lepšie v pomere výkon hmotnosť a objem ) a ktovie aká je účinnosť čo sa týka vloženej energie napr kolko sa dá získať z vloženého kilowattu a tak.Ono tá akože ekológia elektromobilov je dosť klamlivá a na prvý pohlad sa to zdá fantastické nič nesmrdí výfukové plyny a ekologickú záťaž síce neprodukuje to samotné vozidlo ale ak by si človek zrátal že napr len 10% súčastných klasických benzínových vozidiel by sa malo nahradiť elektromobilmi kolko je to akumulátorov nabíjačiek a spotreby elektiny a to tiež zaťažuje ekosystém ....

-
- st. skútrista
- Príspevky: 754
- Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Klimkovice Ostravsko
geetee napísal:jo parametre su na hovno, ale k tej ekologii, tak miesto scoot robi bordel tepelna elektraren, atomova ma tiez svinstvo, takze ani ta nieje cista a veterne mliny podla ochranarov nejako strasne rusia vtaky v ich trasach, takze strasne eko scoot to jeVLADY napísal:No na benzíňak to ešte furt nemá lebo ten dojazd 110kilákov pri40kilometrovej rýchlosti??, no neviem a ak by človek išiel takých cca 80 tak bude dojazd kolko 40-50kilometrov ? to je dosť málo... ale cesta to je perspektívna a ekologická ,akurát to treba ešte trocha doladiť....hlavne tie akumulátory ale aj tak si myslím že cesta tade nevedie pretože čo sa týka klasických akumulátorov tak neviem či už sa neblížime k nejakemu technologickemu maximu a ovela viac energie sa aj tak už asi nebude dať dostať z jednotky objemu alebo hmotnosti akumulátora hlavne NimH (Lion sú na tom lepšie v pomere výkon hmotnosť a objem ) a ktovie aká je účinnosť čo sa týka vloženej energie napr kolko sa dá získať z vloženého kilowattu a tak.Ono tá akože ekológia elektromobilov je dosť klamlivá a na prvý pohlad sa to zdá fantastické nič nesmrdí výfukové plyny a ekologickú záťaž síce neprodukuje to samotné vozidlo ale ak by si človek zrátal že napr len 10% súčastných klasických benzínových vozidiel by sa malo nahradiť elektromobilmi kolko je to akumulátorov nabíjačiek a spotreby elektiny a to tiež zaťažuje ekosystém ....
no parametry zatím opravdu na nic ale vzhledem k tomu že skutr 50 tka je určen vlastně k popojíždění po městě tak to až tak moc nevadí a argument s tím že misto něho dělá bordel ta elektrárna je uplně scestny neb ten bordel co udělá skutr za hodinu jízdy stačí té elektrárně na výrobu proudu na kterej ten skutr bude jezdit měsíc a mimochodem první auto které překonalo magickou rychlost 100 km/hod byl elektromobil
leze pedesiatka do mesta nema stvrt tony a nieje dlha jak titanicaumirek napísal:geetee napísal: jo parametre su na hovno, ale k tej ekologii, tak miesto scoot robi bordel tepelna elektraren, atomova ma tiez svinstvo, takze ani ta nieje cista a veterne mliny podla ochranarov nejako strasne rusia vtaky v ich trasach, takze strasne eko scoot to je
no parametry zatím opravdu na nic ale vzhledem k tomu že skutr 50 tka je určen vlastně k popojíždění po městě tak to až tak moc nevadí a argument s tím že misto něho dělá bordel ta elektrárna je uplně scestny neb ten bordel co udělá skutr za hodinu jízdy stačí té elektrárně na výrobu proudu na kterej ten skutr bude jezdit měsíc a mimochodem první auto které překonalo magickou rychlost 100 km/hod byl elektromobil
a to o tej eko je zo smajlom, cize yust funny. aj tak bi mi chbal zvuk motora a vona spleneho benzinu
a prve auto ktore prekonalo 1mach a najrichlesia lod ktora dosiahla okolo 570km/h mali prudovy motor, takze tade ide cesta, a nie elektro

ako moja oblubena MMT Y2K


-
- st. skútrista
- Príspevky: 754
- Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Klimkovice Ostravsko
žiješ v zajetí představ z času kdy se já narodil a to jsem hodně starej měl jsem skutra byl 20 let starej vážil 75 kg byl menší než běžné skutry ujel asi 70km rychlostí teda jen 30 km akcelerace o jaké se ti ani nezdá a za těch 20 let to jistě šlo kupředu.Potom jem se také se svezl z pežotem autem alektro stejnej jak benzinák mach rychlost omezená na 95 km dojezd 250 km akcelerace sen nevýhoda u nás nabíjeni asi 6 hod ve francii u většiny benzinek asi za 20 minut životnost baterek 150000 km náklady na 1 km 20 haléřugeetee napísal:leze pedesiatka do mesta nema stvrt tony a nieje dlha jak titanicaumirek napísal:
no parametry zatím opravdu na nic ale vzhledem k tomu že skutr 50 tka je určen vlastně k popojíždění po městě tak to až tak moc nevadí a argument s tím že misto něho dělá bordel ta elektrárna je uplně scestny neb ten bordel co udělá skutr za hodinu jízdy stačí té elektrárně na výrobu proudu na kterej ten skutr bude jezdit měsíc a mimochodem první auto které překonalo magickou rychlost 100 km/hod byl elektromobil
a to o tej eko je zo smajlom, cize yust funny. aj tak bi mi chbal zvuk motora a vona spleneho benzinu
-
- st. skútrista
- Príspevky: 754
- Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Klimkovice Ostravsko
To vlado máš pravdu ale ono to chce nějakej jinej systém baterek třeba vodíkové články nebo něco jiného s těma současnýma to opravdu moc nejde ale muj názor je že oni už to maj vyřešené bohužel někde v trezoru a čekaj až z nás vyždímaj peníze za naftu a ona dojde.S těmi elektárnami maš částečně pravdu ale jak jsem již řekl sajrajt co vyleze ze skutru za jeden den tak té elektrárně stačí na vyrobu elektřiny na které ten skutr bude jezdit měsíc.VLADY napísal:No na benzíňak to ešte furt nemá lebo ten dojazd 110kilákov pri40kilometrovej rýchlosti??, no neviem a ak by človek išiel takých cca 80 tak bude dojazd kolko 40-50kilometrov ? to je dosť málo... ale cesta to je perspektívna a ekologická ,akurát to treba ešte trocha doladiť....hlavne tie akumulátory ale aj tak si myslím že cesta tade nevedie pretože čo sa týka klasických akumulátorov tak neviem či už sa neblížime k nejakemu technologickemu maximu a ovela viac energie sa aj tak už asi nebude dať dostať z jednotky objemu alebo hmotnosti akumulátora hlavne NimH (Lion sú na tom lepšie v pomere výkon hmotnosť a objem ) a ktovie aká je účinnosť čo sa týka vloženej energie napr kolko sa dá získať z vloženého kilowattu a tak.Ono tá akože ekológia elektromobilov je dosť klamlivá a na prvý pohlad sa to zdá fantastické nič nesmrdí výfukové plyny a ekologickú záťaž síce neprodukuje to samotné vozidlo ale ak by si človek zrátal že napr len 10% súčastných klasických benzínových vozidiel by sa malo nahradiť elektromobilmi kolko je to akumulátorov nabíjačiek a spotreby elektiny a to tiež zaťažuje ekosystém ....
-
- motorkár
- Príspevky: 1835
- Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
- Skúter: Už zasa žiadny
- Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava
Ak by ste sa pohrabali na tej ich originálnej stránke, zistíte, že existuje aj verzia s palivovým článkom a dojazdom 250km.
Ďalšia výhoda je , že to nemá žiadnu náročnú úrdžbu po dobu tuším 80.000km !!!!
A hlavne ma fascinuje ten krúťak a zrýchlenie elekromotora.
Sú krajiny, kde dotujú kúpnu cenu, čoho sa u nás asi nedočkáme, ina by som do toho hneď išiel.
Len tak mimochodom, kto z vás predje účelovo denne viac ako 100km( Tada okrem MiroSA
), čím nemyslím vozenie sa len tak?
V Číne ( áno na tých zatracovaných čínskych výrobkoch) už pobehujú na oveľa menších elektroskútroch desatisiíce užívateľov.
Ako na praktické denné využitie do mesta to fakt nemá chybu.

Ďalšia výhoda je , že to nemá žiadnu náročnú úrdžbu po dobu tuším 80.000km !!!!

A hlavne ma fascinuje ten krúťak a zrýchlenie elekromotora.

Sú krajiny, kde dotujú kúpnu cenu, čoho sa u nás asi nedočkáme, ina by som do toho hneď išiel.
Len tak mimochodom, kto z vás predje účelovo denne viac ako 100km( Tada okrem MiroSA

V Číne ( áno na tých zatracovaných čínskych výrobkoch) už pobehujú na oveľa menších elektroskútroch desatisiíce užívateľov.
Ako na praktické denné využitie do mesta to fakt nemá chybu.
Tak už zasa nič.
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
šak áno máte všetci pravdu ale do mesta na pojazdenie sa mi to zdá moc veliké.... asi fakt ten palivový článok je efektívnejší a určite aj ekologickejší pri výrobe na rozdiel od klasických accu. A takisto aj spalovanie nejakého metanolu alebo vodíku je menej zaťažujúce na ekosystém.A je to takaj s tými vynálezmi, ani netušíme čo leží všeličo v šuflíkoch len nieje vhodná doba na realizáciu lebo zatial je ropy akože dosť.... a Arabi takisto musia z niečoho žiť.... a že ekológia ??? to zatial dokial nieje nahoršie nikoho moc netrápy lebo ludstvo sa vždy správalo ako pštros alebo systémom :po nás potopa....Ja som čo sa tohoto týka dosť pesimista a dávam tomuto tu v takejto podobe ete asi tak 50 rokov.... čo!!! vela???? 

Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

-
- motorkár
- Príspevky: 1835
- Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
- Skúter: Už zasa žiadny
- Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava
Toto tiež nie je na zahodenie
Malý prcek, brutálne zrýchlenie a max. 100km/h.
http://www.emax-ltd.com/

Malý prcek, brutálne zrýchlenie a max. 100km/h.
http://www.emax-ltd.com/
Tak už zasa nič.