
jedneho dna som si povedal ze Adams 50 ktory v tedy sice vyzeral retro imidzovo jazdil ako sopel do kopca musi ist z domu prec a hladal nahradu. Lenze najst nieco co ma zaujme nebolo lahke a s pomedzi tych favoritom SR MAX 300 Nexus 300 Runner a Yamaha 250 zvitazil prave tento nenapadny ale za to riadne nervozny skuter z oznacenim GP1i ... Lenze problem v tom case bol iba taky banalny, ze uz sa nerobia a zohnat dobry kus na SK bolo priam nemozne. Rocniky 2006 az 2009 som nechcel z prozaickeho dovodu. Az tu mi jeden dobrodinec na fore poslal link na jedneho z KE ze predava geepecku tak hor sa na skusi. Dosiel som otestoval a spokojnosz za mna povedala ze beriem, lenze pan dotycny sa rozhodol ze skuter nepreda resp preda ale dobremu svojmu znamemu ta ak bolo po radosti. Rozchodil som to a hladal dalej. Az som natrafil na jednu s.r.o co dovazala skutre a slubili mi ze uplne novy jeden kus bude do dvoch tyzdnov na SK a ak chcem je moj ... no viac mi netrebalo a o5 som cakal a cak 2 tyzdne 3 tyzdne mesiac ..volal a volal a nic. Medzi tym mi Luthar poslal link na duefratelli v samorine ze tam niekto doniesol GP na predaj ... HNED som vzal telefon a povedal ze ho beriem a ze nech pajac da na web ze je RESEVRE

tyzden som cakal az nastane den D v tomto pripade sobota a sadol v KE do hnusneho dodavkoveho auta jednej nemenovanej znacky z logom zenskeho prirodzenia a o 5:30 vyrazil smer samorin. Cesta bola sialena ...sama hmla a idioti z xenonami z ciny co oslepovali az do bezvedomia plus sem tam zver prebehujuca cez cestu. Navigacia v madarsky hovoriacich obciach kolabovala ... mal som tam byt o 10:00 no dorazil som az o 11:20 a o 12 zatvarali. Vpalil som to dodavkou na dvor a vrhol sa k mojej potencionalnej novej hracke. Vybehol akysi madarsko slovensko hovoriaci clovek ze rezerve tato rezerve ... a ja ze ved to som ja co som si ju zarezervoval. A on ze no igen ok ok ze pod dnu .... das si kavu? Odkial si ... po asi 5 min debate som si pozical prilbu - vykrojenu vonku 5 stupnov ja mikina pod nou tricko a sustiaky a hor sa na test ...no uz pri cca 80 tke som sa otocil a povedal si ze nema to vyznam a z asi 10 km testu som sa vratil spet. Vtrhol do kancliku a povedal BEREM ... a prilozil ruky o radiator nech sa viem aspon podpisat na kupnopredajnu zmluvu. Vybavili sme papiere dokupil som oil filter a plachtu a podme nakladat. Dokladne som si ju upevnil a opatrne vycuval z dvora ... a z pocitom vytaza hor sa smer KE ... kazdych 5 min som kontroloval ci sa motorka moc nenaklana a na kazdej pumpe som jej doprial cerstveho vzduchu

Doma bola teplota podobna tej v samorine no to uz bolo aj 19 hodin a nedalo mi sa neist previest tak som vybrat helmu rukavice bundu a jazdil ... ludia okolo v autach iba cumeli a mysleli si svoje. A ja tiez

par poznatkov
tipek co ju mal predtym ju vysperkoval trapnymi nalepkami THE DOCTOR a podobne .... a dal ich tma pozehnane no a pri stahovani dole sa podarilo stiahnut aj farbu. Myslel som ze ma ebne. Prelepil som to Derbi nalepkou. vid foto. Potom to prelakujem az bude cas. Uz mam aj farbu namiesanu. Z baterie akosi odpadla hadicka na prebytocny elektrolyt a ten ked vytekal tak poleptal hlinikove casti kostri. Musel som to prelestit uz je to ok. Smerovka na lavej strane nefungovala ... dovod bol odtrhnuty kabel od fastonu. Opravene aj to ... musel som odstrojit polku motorky od plastov. Skrabance som prelakoval takze aj to je ok. Momentalne vyzera ako cukrik

stav pri kupe
predana na SK v auguste 2012
kupena mnou v septembri 2012
rok vyrobi 2012, stav km: 1040, cena 2800, komplet dokumentacia plus 2x kluc
foto zatial mobilom nakolko som nemal fotak doma