
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
Moderátor: Moderators
pozri sa,, ja som tú pružinu myslel obrazne,, ja zas chcem docieliť tiež menšie otáčky vo vyšších rýchlostiach,, ale hlavne aby sa mi zlepšila akcelerácia,,, lenže ako tu čítam to čo si písal pred nedávnom,, ty budeš mať problém niekde inde,,, ja som natom podobne,, ikeď nie tak brutálne,, ja mám na K8-ke tiež ten problém,, že motor by ešte išiel do vyššej rýchlosti,, ale čo mám maximálku (terajšiu) 164km/h tak mi to už točí pri 9500 rpm ,, a max je 10000rpm takže neviem ešte ani ja lebo maximalka je až až hej,, no ale keď sa bavíme o rýchlosti do 140km/h a bola by možnosť znížiť tie otáčky,,, tak ja by som išiel do tých 19 alebo 20g pulley,, len aby som nedopadol ako ty,, že tvrdíš že s origo je to lepšie.. tak neviem,,, lebo zase pochybujem žeby pri mojich (údajných) 19000km odišla spojka hej,, to zas nie,, alebo tam je ešte remeň,, môj má hrúbku 25.1mm neviem či je to dobré alebo by to už trebalo meniť, lebo ten američan čo pridáva videá, tak on tiež menil už pri hrubke 25,.. mm ,,, lenže to je ťažko tak povedať,, a zase možno že aj ty máš ten problém,,, len davaj pozor (keby si išiel merať) ,, nezľakni sa, ak by si tam mal asi okolo 22-23mm lebo ako už aj dávnejšie písal VLADY ,, tak tie staršie burgmany mali užšie remene.. odomňa asi toľkobendzis napísal:som z toho vedla, to je uz moc na mna.
kedze jazdim povacsine medzimesto a dlhsie trate, chcel som docielit, aby mi tocilo mensie otacky pri vyssej rychlosti, hoc aj za cenu slabsieho rozjazdu. a teraz tu pangasias zacina este aj s prizunkami.. no konecna pre mna. necham to cele tak ako to je a dr.pulley zostane v policke na pamiatku