Dnes som doprial maxikovi ozdravnu kuru po 10000 km. Vymeneny olej a filter (zobral presne 1,3 l po hornu risku), vymeneny vzduchovy filter (menim kazdych 5000 km, mam dva filtre, jeden vzdy pripraveny, naolejovany), otvoreny variator, vizualna kontrola remena, DR Puley valcekov, spojky, a brzdovych platniciek. Prekvapil ma remen, nameral som sublerou viac ako 21 mm, pricom novy ma 21,3 +/- 0,2 mm. Minimum je 19,5 mm. Ziadne praskliny odrate miesta, nic. Pochybujem ze pri 15000 km ked je predpisana jeho vymena, bude jeho stav vyrazne horsi, ale uvidime. Cely priestor cisty, cierneho prachu v nom ani vela nebolo, na jednom mieste sa remen obcas asi dotkne ked je v najvyssej polohe, ale miesto bolo len cierne od remena, nie vylestene, cize nic vazne. Hovorim to preto, lebo Quasar motory mozu mat niekedy tendenciu suchat remen na kartri ked sa pouziju DR Pulley valceky. Ja tam mam ale o cosi hrubsiu vymedzovaciu podlozku, cize asi aj ta pomohla. Samotne valceky bez znamok opotrebenia, maju najazdene 5000 tak odhadujem, ze daju nasobok tohto cisla. Variator bez ryh, steny rovne. Spojka detto, ziadne viditelne namahane miesta, oblozenie rovnomerne. Brzdove dosticky ako nove, daju urcite viac ako dalsich 10000 km.
Vcera som bol na rakuskych kopaniciach, kopcov a stupani neurekom, cesta tam a naspat stale 100+ na tachaci, spolu 310 km, po navrate som dotankoval necelych 9 litrov = spotreba pod 3 litre.
No robi mi radost suskolap jeden taliansky

Skromny je, spotreba nizka, servis jednoduchy a lacny, intervaly dlhe, takto si predstavujem skuter.
