To s tým pridieraním motora pri brzdení motorom je nevýhoda 2T. U 4T to nehrozí...
Nevýhoda variátora je jazda z kopca ako taká, kde sa proste nedá zaradiť neutrál... a ak človek nechce brzdiť motorom (spomaľovať), musí motoru dávať palivo. Na motorke ale tiež nikdy nevyhadzujem z kopca na neutrál, na to je od 5-ky ďaleko... 

 A jazda s vymáčknutou spojkou tiež nie je dvakrát osožné pre mechaniku. 
 
Využitie jazdy na neutrál tak nachádzam len pri jazde autom, ale o tom sme už diskutovali v inej téme... 
 
A ešte pozor - ak na scootri spomalíš na takú rýchlosť, že odpojí spojku, a potom sa dole kopcom rozbehneš na vyššiu rýchlosť, odporúčam potom opäť spomaliť na rýchlosť odpojenia spojky. Ak totiž niekto s odpojenou spojkou pridá plyn povedzme pri 50tke, spojka náhle zopne a poriadny kopanec priamo úmerný rýchlosti pri zopnutí dostanú prevody, spojka, remeň i motor... ani jednému z toho to neprospeje. 
